Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää pari kaveria, jotka kerskuu, etteivät katso telkkaria

Vierailija
12.04.2014 |

Joo. En mäkään käy pilkillä, mutten pidä tarpeellisena sitä koko ajan mainostaa. Kumpikaan näistä naisista ei ole niitä penaalin terävimpiä kyniä ja joskus on tehnyt mieli sanoa, että kannattaisko joskus vaikka katsoa sitä telkkaria...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Telkkarin katsominen on aika sivistävääkin ja keskusteluohjelmat räjähtävät joskus ihan yhteiskunnallisiksi ilmiöiksi saakka (homoillat ja muut), joten on aika hölmöäkin olla katsomatta.

Tämä liittyy varmasti sellaiseen ikivanhaan käsitykseen, jonka mukaan radio on syntiä ja se saatanallinen liikkuva kuva vasta onkin itse perkeleestä. Osa tällaisista vielä kertoo, että katson ohjelmat netistä, aivan kuten se jotenkin eroaisi tv:n katselusta. :)

Vierailija
2/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikella sitä voikin kehuskella. Telkkari on ihan viihdyttävä kapistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv on yksi medioista. On kyllä sivistymättömyytensä julkistamista, jos haluaa kertoa, että määrittää sivistystään, kultturellisuuttaan tai muuta henkistä pääomaansa tv:n katsomisen perusteella. 

Vierailija
4/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako ap jonkun palkinnon siitä, että on niin fiksu ja katsoo tv:tä? Kaikesta ne kateelliset jaksaa valittaa.

Vierailija
5/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihetta vissiin on, kun sua ärsyttää. Joku sen ärsytyksen tekee.

Vierailija
6/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson telkkaria vain, kun sieltä tulee jotain katsomisen arvoista eli valitettavasti harvoin. En tiedä, miten sillä tarjonnalla voisi itseään sivistää tai viihdyttää.

Vierailija
7/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että ihmiset eivät voi uskoa että joku lukee mieluummin hyviä kirjoja kuin katsoo salkkareita ja big brotheria. Ei siinä, tuskin tämä mikään kilpailu on, just saying. Minulla ei ole telkkaria ollut varmaan kymmeneen vuoteen. Katson joskus netistä areenasta, katsomosta tms. jotain, mutta 98 prosenttisesti en vahtaa telkkua. Silloin kun minulla oli tv maksoin lupani. Nyt joudun maksamaan yle-veroa.

Vierailija
8/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun joskus selittelemään, kun en katso reality-ohjelmia ja tanssitähtösiä, putouksia yms. Katson vain valitsemiani elokuvia ja sarjoja. Nää "mie romahan" jutut on mulle ihan vieraita ja siksi mun on helpompi sanoa etten katso telkkaria ollenkaan, tai katson sitä niin vähän... Muuten ihmiset kuvittelee, että kaikki tietää nuo putous-hahmot ja viidakon tähtöset.

Vierailija
9/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua joskus naurattaa, kun jossain yhteydessä sanon, etten omista televisiota, ja vasta sen jälkeen tajuan, miten snobilta se kuulostaa. :D Oikeastihan katson kaiken aina Areenasta/Ruudusta läppäriltä, tuskin ne sen hienommiksi sieltä katsottuna muuttuvat. 

Vierailija
10/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mielestä TV on ihan viihdyttävää. Ärsyttävää on se, että jos jostain ei henk. koht. pidä, sitä tuodaan jatkuvasti esiin. Aivan kuin oma valinta olisi parempi kuin muiden. Kai se jotain epävarmuutta on. Tai sitten salassa katsovat TV:tä ja sen takia selittelevät.

Vierailija
11/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa on nappi josta saa päälle ja pois ja monta nappia, mistä saa vaihdettua kanavaa. Eri kanavilta tulee eri aikoina erilaisia ohjelmia. Saa itse valita. TV:n katsominen ei tarkoita sitä, että sieltä pitäisi katsoa Big brotheria tai Salkkareita. Ellei sitten joku halua. Ja ehkä se joillekin onkin sopiva rentoutuskeino. Eikä katsominen varmaan vähennä älykkyyttä sen enempää kuin tällaisella keskusteluforumilla käyminen.

Vierailija
12/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:53"]

Ärsyttää että ihmiset eivät voi uskoa että joku lukee mieluummin hyviä kirjoja kuin katsoo salkkareita ja big brotheria. Ei siinä, tuskin tämä mikään kilpailu on, just saying. Minulla ei ole telkkaria ollut varmaan kymmeneen vuoteen. Katson joskus netistä areenasta, katsomosta tms. jotain, mutta 98 prosenttisesti en vahtaa telkkua. Silloin kun minulla oli tv maksoin lupani. Nyt joudun maksamaan yle-veroa.

[/quote]

Kyllä Teemalta tulee aika usein hyviä dokkareita, elokuvia ja YLE:stä yleensä hyviä keskusteluohjelmia ja dokkareita. En myöskään tajua, mitä pahaa on jossain sallkkarien katsomisessa? Näytä minulle se ihminen, joka ei jotain hömppää seuraa.. Välillä on ihan mielenterveydenkin kannalta hyvä viihtyä. Minäkin muuten luen paljon kirjoja, mutta ei se tarkoita etten sitten voisi katsoa televisiota.

On muuten surullista, että sinulla ei ollut telkkariin varaa kymmeneen vuoteen. OMG

Vierailija
13/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:53"]

Mä joudun joskus selittelemään, kun en katso reality-ohjelmia ja tanssitähtösiä, putouksia yms. Katson vain valitsemiani elokuvia ja sarjoja. Nää "mie romahan" jutut on mulle ihan vieraita ja siksi mun on helpompi sanoa etten katso telkkaria ollenkaan, tai katson sitä niin vähän... Muuten ihmiset kuvittelee, että kaikki tietää nuo putous-hahmot ja viidakon tähtöset.

[/quote]

Kertoo paljon sinusta, ettet tiedä telkkarista tulevan muutakin kuin tuota kakkaa!

Vierailija
14/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:41"]

Joo. En mäkään käy pilkillä, mutten pidä tarpeellisena sitä koko ajan mainostaa. Kumpikaan näistä naisista ei ole niitä penaalin terävimpiä kyniä ja joskus on tehnyt mieli sanoa, että kannattaisko joskus vaikka katsoa sitä telkkaria...

[/quote]

Mullakaan ei ole ollut TVtä enää pitkään aikaan. Sitä on ihan valtavasti aikaa tehdä jotain järkevää nyt kun ei tarvi istua tuon ääressä kaikkia päiviä. Sitä ei edes tajua miten paljon siinä vuorokaudessa on tunteja, kun ne kaikki käyttää telkun katsomiseen. 

Vierailija
15/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei telkkaria tartte, kun av pitää ajan tasalla. 

No itseäni huvittaa entisen (nykyisellä ei ole naisia) työpaikkojen naiset, jotka kehuvat kuinka harvoin käyvät pissalla.  

Vierailija
16/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä televisio on auki ehkä kerran kahdessa viikosssa jonkun asiaohjelman takia. Netistä ei tule katsottua yhtään ainoaa ohjelmaa, töissä saa istua tarpeekseen sen ruudun äärellä.

Ärsyttävää on nimenomaan se, miten ihmiset valittavat ettei ole aikaa ja illat maataan television äärellä. Nykyajan ihmisillä tuntuu olevan outoja riippuvuussuhteita meille luotuihin asioihin.

Vierailija
17/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kehuu aina että katsoo vain teemaa,appi kuitenkin paljasti että katsoo hömppäsarjoja.Omalla kohdallani koen joskus töllötyksen hukkaan heitetyksi ajaksi.lukeminen vieraalla kielellä on paljon virikkeellisempää.joskus tv toimii aivojen nollauksena

Vierailija
18/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinkas moni osasi vastata aloitukseen eikä alkaa jaaritella ihan yleensä vain televisiosta? :) 

Vierailija
19/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tv:tä. Se on kallis enkä kuitenkaan katsoisi. Tuloni ovat ihan pienet.

Toiset saa katsoa mun puolesta mitä huvittaa, mutta on se tylsää, kun toistellaan mainosten hokemia ja jauhetaan jostain tyhjitä sarjoista yms. tai puhutaan jostain julkkiksista kuin omista sukulaisista ja ystävistä. Tai huudatetaan jotain typeriä ohjelmia koko ajan taustalla, kun on vieraita. Siis kun kaikilla ei siinä TV:ssä niitä nappeja ja säätimiä siis ole ;)

Vierailija
20/41 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään katso virallisesti. Tosiasiassa yksin ollessa katson Sinkkuillallista, Muodin Huipulle, Surkeinta kuskia, Dancea Idolseja, talenteja, ja enimmäkseen vain hömppää. Luonto-ohjelmia katson, jos aiheena on linnut tai "isot kissat". Muut siitä saralta ei kiinnosta. Tai no tänään on karhunpentuohjelma, sen aion katsoa. Mutta eihän suht. koulutettu ja vaativaa työtä tekemä ihminen voi katsoa hömppää, joten ääneen en tuota myönnä, muuta kuin luonto-ohjelmat.