Paavo Väyrynen nyt MTV3:lla Viiden jälkeen -ohjelmassa. Hyvä Paavo! Hyvä Paavo!
Kommentit (67)
Nerot ymmärretään vasta jälkeenpäin, ehkä 2080-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Nerot ymmärretään vasta jälkeenpäin, ehkä 2080-luvulla.
Onneksi paavo itse on ymmärtänyt itsensä neroksi jo 70 vuotta sitten.
Paavosta tulee seuraava presidentti, jos vain terveyttä riittää.
Lopettakaa valehtelu. Rokotukset ovat eettisesti ja moraalisesti väärin ja vain rokotteiden osalta ei ole kertaakaan tehty blacepo-tutkimuksia. Pandemrix näytti valtiovallan alistumisen. Kansanedustajat otti itselleen toisen rokotteen, miksi? Nyt meillä tuhansia narkolepsiaperheitä ympäri Suomen. Maskeja tutkittu 50 vuotta, joten viranomaisten toiminta on mielivaltaista. Perusoikeuksia loukataan ilman ensimmäistä todistetta. Maskit laittavat ihmiset sairaalaan ei mikään flunssa. Herätys ihmiset ja tutkikaa asiaa internetistä pelottomasti. Aukeaa aikamoinen huijaus todella nopeasti ja kymmenet tuhannet lääkärit varoittavat tästä digivihreästä kestävän kehityksen piikistä tieteeseen perustuen. Vaatikaa viranomaisilta todisteita ja älkää pelätkö.
Huomatkaa, että ihmiset eivät erota älyä ja viisautta. Se näkyy just Väyrysen kohdalla. Väyrynen lienee älykäs, sitä en epäile mutta viisas ei ole ja Se olisi vielä parempi ominaisuus ihmisessä.
Miettikää miten nuo eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan onneksemme ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan onneksemme ei tule.
Jos valinta on Jan Vapaavuoren ja Väyrysen välillä, niin Väyrynen lyö Hesan koronakatastrofipeemestarin 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan onneksemme ei tule.
Jos valinta on Jan Vapaavuoren ja Väyrysen välillä, niin Väyrynen lyö Hesan koronakatastrofipeemestarin 100-0.
Mutta Vapaavuori ei ole ehdolla. Väyrynen on lähinnä showmies ja minulle tulee hänestä samantyyppinen mielikuva, kuin oli ns Nilsiän öljysheikki aikoinaan,
Kuningasmuki !! Ihan oikeasti kun katsoo kaikki takinkäännöt, monet puolueet mitä on perustanut ja eronnut ja ollut kolmella tuolilla sähläämässä, niin en luottaisi pätkääkään.
Eikä PV ole kuolematon. Monta infarktia on takanaan, joten eri terveystila, mitä oli tervaskanto isällään.
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa, että ihmiset
eivät erota älyä ja viisautta. Se näkyy just Väyrysen kohdalla. Väyrynen lienee älykäs, sitä en epäile mutta viisas ei ole ja Se olisi vielä parempi ominaisuus ihmisessä.
Miettikää miten nuo eroaa.
Älykäs selviää tilanteista joihin viisas ei koskaan joudu!
Siinä se ja jos voin valita, olen mieluummin viisas kuin älykäs.
Ihmettelen jo nuorena miksi Paavoa vihataan. Rupesin seuraamaan asiaa. Paavo on sekä älykäs että viisas. Hän on uhka monille. Media hoitaa aivopesun ja eipä mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen jo nuorena miksi Paavoa vihataan. Rupesin seuraamaan asiaa. Paavo on sekä älykäs että viisas. Hän on uhka monille. Media hoitaa aivopesun ja eipä mulla muuta.
Viisaus puuttuu. Viisas ei tee niitä tekoja ja liikkeitä mitä Väyrynen on tehnyt. Et tunne lainkaan tuon tyypin historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo on näkijä, ennustaja, tämän poloisen maan tuleva pelastaja!
Unohdit tärkeimmän. Narsistien narsisti. Eikä ole sitä itsekään kieltänyt.
Nuorempi polvi ei myöskään muista tai tiedä, että Paavo oli valmis vakka myymään isänmaansa itänaapurin vasalliksi kunhan olisi vain itse päässyt presidentiksi.
Kuvottavan niljakas pyrkyri.
Nuorempi polvi ei muista, eikä kaikki vanhemmatkaan Väyrysen suuruudenhu...uutta. Se näkyi jo nuorempana ja mm eduskunnan entinen varapuhemies ja puoluetoveri Mikko Pesälän kirja kertoo olennaisen persoonasta.
PV oli kertonut kuinka hän on jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa!!!
Väyrysen on syytä suhtautua varauksella. Hänellä on aina " ketunhäntä kainalossaan" ei suotta ole puhuttu vääränvänkyrästä ihmisestä. Nytkin juoni keinon millä päästä sekoittamaan taas kerran puoluetta. Varokaa!
Upea ihminen! Miten olenkaan missannut... ihan hävettää, että olen äänestänyt mitä sattuu - tietämättä PAAVOSTA. Hän on täydellinen. En ihmettele, että kadehditaan. Harva (!) on noin kokenut, älykäs, epäitsekäs, ja rehellinen kuin Paavo. Paavon pitäisi olla presidentti. Ne jotka asiaa kampittivat, ovat isänmaanpetturi-nuljuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo on näkijä, ennustaja, tämän poloisen maan tuleva pelastaja!
Unohdit tärkeimmän. Narsistien narsisti. Eikä ole sitä itsekään kieltänyt.
Nuorempi polvi ei myöskään muista tai tiedä, että Paavo oli valmis vakka myymään isänmaansa itänaapurin vasalliksi kunhan olisi vain itse päässyt presidentiksi.
Kuvottavan niljakas pyrkyri.
Nuorempi polvi ei muista, eikä kaikki vanhemmatkaan Väyrysen suuruudenhu...uutta. Se näkyi jo nuorempana ja mm eduskunnan entinen varapuhemies ja puoluetoveri Mikko Pesälän kirja kertoo olennaisen persoonasta.
PV oli kertonut kuinka hän on jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa!!!
Väyrysen on syytä suhtautua varauksella. Hänellä on aina " ketunhäntä kainalossaan" ei suotta ole puhuttu vääränvänkyrästä ihmisestä. Nytkin juoni keinon millä päästä sekoittamaan taas kerran puoluetta. Varokaa!
Hän puhuu pelkkää asiaa. Monien on kertakaikkisen vaikeaa sietää tätä seikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Paavo todella ajattelee Suomen etua. Se on uhka tiimityönä tehtävälle korruptiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisaus puuttuu. Viisas ei tee niitä tekoja ja liikkeitä mitä Väyrynen on tehnyt. Et tunne lainkaan tuon tyypin historiaa.
Tyhjää panettelua. Paavo on nimenomaan se henkilö, joka kertoo karun totuuden.
Jokainen joka yrittää mollata Paavoa, epäonnistuu, ja tekee itsestään naurunalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan onneksemme ei tule.
Riippuu siitä (onni), mitä haluaa. Kommunismia tai jotain sellaista, vai itsenäisyyttä - makuasia.
Millainen maa Suomi olisikaan, jos Paavo olisi mukana johtamassa. Kriisi ei saisi olla niin sidottu poulueen aatteisiin, kuin se nyt on.
Olen vasemmistolainen, mutta äänestin Väyrystä presidentinvaaleissa ihan vaan ärsyttääkseni Sipilää.