Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä joidenkin mammojen "kurahousuviha" johtuu?

Vierailija
12.04.2014 |

Yksi jos toinenkin itkee sitä, että kamalaa kun nicon pitää käytää kurahousuja päiväkodissa/esikoulussa/iltapäivähoidossa, vaikka on hienot reimatecit. Mulla on itsellä varapukuna sellainen helly hansenin sadepuku, joka on ihan samanlaista materiaalia kuin lasten kurapuvut. Eilen piti laittaa se, kun ei ollut mukana muuta vedenpitävää, ja olin kolme tuntia tekemässä kaikenlaista pihahommaa, niin eipä se nyt mitenkään ahdistanut tai oikeastaan edes huomannut, että on jotkut "kuravaatteet" päällä. Miten ne muuttuu sitten lasten päällä niin kamalaksi, että äiditkin ahdistuu ja pitää oikein valittaa asiasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kalliit merkkihaalarit jäävät piiloon halpojen kurahousujen alle! :)

Vierailija
2/2 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä harmittelevat rahan menoa? Meillä olleet kotikäytössä aika vähällä käytöllä ihan taaperoiän jälkeen. Päiväkodissa ulkoilevat vain kerran päivässä, keskellä päivää, joten ei ole oikeastaan sitä kuivumisongelmaakaan. Silti olen huolehtinut sinne asianmukaiset sadevaatteet ihan henkilökunnan työtä helpottaakseni. Mutta koululainen ei vain tarvitse niitä enää. Toki ostan hänellekin tarvittaessa, esim. jos olisi menossa jollekin metsäleirille tms. Ehkä nää kurahousuvastustajat eivät vain koe tarvitsevansa niitä, jolloin ne on vähän turhat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi