Mies ei hyväksy mies hierojaa.
Itse tuntisin mukavammaksi mennä mieshierojalle, mutta se loukkaisi miestä. Puntaroin jättääkö menemättä vai menenkö salaa. Toisaalta tiedän, että minulle tulisi varmasti huono omatunto asiasta ja kertoisin jossain vaiheessa mitä olen tehnyt. Muutoin asia vaivaisi niin paljon, että kaikki mielihyvä rentoutuneista lihaksista olisi tiessään.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen näkövammaista hierojaa, nainenkin käy, nimittäin kukaan ei ole ikinä hieronut niin kovaa. Eikä tartte hävetä kehoakaan niin paljoa.
Sellainen kopeloisi oudosti koska ei näe. Eikä se poista sitä, että nainen.
Ei se kyllä oudosti kopeloinut, tosi hyvin hieroi ihan kuin muutkin. Paitsi että vaan paljon kovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tietää kuinka siinä käy kun mies hieroo.
Lihakset rentoutuu? Itse valitsisin asiallisen parisuhteessa olevan mieshierojan jos vaan onnistuisin löytämään.
Miten se hierojan parisuhde siihen liittyy? Luuletko että parisuhteessa olevat miehet on vähemmän pervoja? Tää on taas tätä parisuhderasismia.
Miksi ei hyväksy? Jos kyseessä on mustasukkaisuus ja "kukaan muu mies ei saa koskea naistani!" niin juoksisin ja lujaa. Tuo on iso varoitusmerkki.
Itse en mene miesparturille.
-m46-
Tuo on ihan luonnollinen reaktio. Itse pyrin kunnioittamaan toisen tunteita/pyyntöjä parisuhteessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tietää kuinka siinä käy kun mies hieroo.
Lihakset rentoutuu? Itse valitsisin asiallisen parisuhteessa olevan mieshierojan jos vaan onnistuisin löytämään.
Miten se hierojan parisuhde siihen liittyy? Luuletko että parisuhteessa olevat miehet on vähemmän pervoja? Tää on taas tätä parisuhderasismia.
Suuremmalla todennäköisyydellä asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa mieshierojassa on?
Sukupuoli.
Kertokaa lisää. Alkaa kiihottaa 😋
Siis mä en ymmärrä tätä keskustelua edes. Jos on paikat kipeenä, niin silloin tarvitaan hierojaa ja varataan aika sopivalta. Missä universumissa edes puoliso kysyy toiselta, kumpaa sukupuolta hieroja on? Siis mitä ihmettä oikeesti!? Mitä ihmeen väliä sillä on?
Jos mun mies menee lääkäriin, niin kysynkö mä onko se mies- vai naislääkäri? Öööö - en? Luultavasti vasta jälkeenpäin kuulen, että on käynyt lääkärissä.
Itse olen tällä hetkellä sairaan lihava ja nolostelen näitä läskejä, kun olen 1,5 vuodessa lihonut järkyttävät 20kg. Ja mieluummin halusin mennä naishierojalle, kun tarve oli. Mutta kun selkä on tarpeeksi kipeä, niin ei siinä enää ruveta ujostelemaan että pitää naiselle päästä. No onneksi kuitenkin sattui naishieroja, kun ajan varasin, mutta yhtä hyvin olisi varmaan mieskin osannut hieroa ja varmasti olisin päässyt nolostuksestani yli, vaikka mieskin olisi osunut kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa mieshierojassa on?
Sukupuoli.
En ymmärrä. Mitä pahaa on mieshierojassa?
Olen käynyt monilla hierojilla, useimmiten naisilla. Osa ollut ok, osa näitä mitäänsanomattomia hivelijöitä. Ne miehet joista on kokemusta, eivät ole olleet mitenkään erityisen hyviä. Yksi lusmusi ajasta, oli myöhässä ja lopetti aiemmin kuin tarkoitus jatkuvasti. Toinen jonka hieronta oli huonompaa kuin monilla naisilla.
Nyt olen käynyt varmaan kymmenen vuotta samalla naisella joka kyllä saa jumit auki ja osaa hommansa todella hyvin. Senpä takia olen hänen asiakkaanaan pysynytkin.
Jos käytte mieslääkärillä niin onko väliä onko lääkäri parisuhteessa vai sinkku?
Minä ymmärrän tuota Ap:n miestä jollain tavalla. Ei minun kumppani halua että muut miehet näkee minua alusvaatteilla, eikä hän silti mitenkään oo ilkeä tai konrolloi muuten elämääni vaan on maailman ihanin mies ja olen onnellinen. Jotenkin vaan ymmärrän tän reaktion. Ymmärrän että kaikki ei ymmärrä ja sekin on ok. Mutta en nyt suoraa lähde sanomaan että eroa jos mies muuten on ok!
Koska kaikki vähän enemmän mustasukkaiset ei oo hirviöitä vaikka niin yleistetään.
Minä kunnioittaisin miehen toivetta ja varaisin ajan osaavalle naishierojalle, ei ne kaikki oo mitää helläkätisiä! Plus. En itsekään tykkää mennä alusvaatteilla mieslääkärillekään, enkä hyväksy itsellä miesgyneä koska ahdistaa ajatus.. (on seksuaali traumaa taustalla)
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn vain naishierojalla eli ymmärrän kyllä tuon mieshierojan, olen siis mies. Jotkut hierojat tekee myös kotikäyntejä, sopisiko sellainen jos miehesi saisi olla paikalla vai onko se ongelma tuo vieraan miehen kosketus?
Tarkennan vielä, että käyn siis koulutetulla naispuolisella fysioterapeutilla/hierojalla ja siihen ei liity mitään seksuaalista, paitsi etten pidä miehen kosketuksesta, siksi nainen. En ole nyt parisuhteessa mutta jos olisin ja naiseni ei pitäisi tästä järjestelystä, niin menisin mieshierojalle. Vähän eri tason asioita, hierojan sukupuoli ja vakava parisuhde.
Hyvä seksi, jota molemmat haluaa ja josta molemmat tykkää on NIIN harvinaista, että jos joku sellaista löytää, vaikka sitten hierojalta, kirjastosta tai tähtitornilta, niin antaa palaa! Paheksun niitä, jotka antavat idioottimaisten sovinnaisuussääntöjen tappaa kaiken ilon ajattelevilta aikuisilta ihmisiltä. Luulin, että keskiaika ja moraalisaarnat ja kyttäys loppuivat jo joskus 1700-luvulla.
Mun lihakset on niin jumissa et tarvin oikeasti voimallisen hieronnan. Yleensä mieshieroja on tarpeeksi tehokas ja nainen valitettavasti ei. Muuten olen feministi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksi, jota molemmat haluaa ja josta molemmat tykkää on NIIN harvinaista, että jos joku sellaista löytää, vaikka sitten hierojalta, kirjastosta tai tähtitornilta, niin antaa palaa! Paheksun niitä, jotka antavat idioottimaisten sovinnaisuussääntöjen tappaa kaiken ilon ajattelevilta aikuisilta ihmisiltä. Luulin, että keskiaika ja moraalisaarnat ja kyttäys loppuivat jo joskus 1700-luvulla.
Odotapa vain, kun pilkka osuu omaan nilkkaan ja joudut petetyksi! Kyllä muuttuu ääni kellossa (moraalisaarnaksi)! Äläkä tule itseäsi tänne korottamaan.
Kelpaisiko sitten noin kolmekymppinen thainainen hierojaksi?