Mies ei hyväksy mies hierojaa.
Itse tuntisin mukavammaksi mennä mieshierojalle, mutta se loukkaisi miestä. Puntaroin jättääkö menemättä vai menenkö salaa. Toisaalta tiedän, että minulle tulisi varmasti huono omatunto asiasta ja kertoisin jossain vaiheessa mitä olen tehnyt. Muutoin asia vaivaisi niin paljon, että kaikki mielihyvä rentoutuneista lihaksista olisi tiessään.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksi, jota molemmat haluaa ja josta molemmat tykkää on NIIN harvinaista, että jos joku sellaista löytää, vaikka sitten hierojalta, kirjastosta tai tähtitornilta, niin antaa palaa! Paheksun niitä, jotka antavat idioottimaisten sovinnaisuussääntöjen tappaa kaiken ilon ajattelevilta aikuisilta ihmisiltä. Luulin, että keskiaika ja moraalisaarnat ja kyttäys loppuivat jo joskus 1700-luvulla.
Odotapa vain, kun pilkka osuu omaan nilkkaan ja joudut petetyksi! Kyllä muuttuu ääni kellossa (moraalisaarnaksi)! Äläkä tule itseäsi tänne korottamaan.
No ei olisi maailmanloppu jos hormonihuumassa tai pikku maistissa vähän sekstailisi jonkun kanssa. Ihminen tekee hetken huumassa kaikenlaisia virheitä. Mutta se olisi kauheaa, jos henkinen yhteys väliltämme katoaisi.
.. ootko biologi? Tai katsonut liikaa ihmisellä ei ole vapaata tahtoa-videoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn vain naishierojalla eli ymmärrän kyllä tuon mieshierojan, olen siis mies. Jotkut hierojat tekee myös kotikäyntejä, sopisiko sellainen jos miehesi saisi olla paikalla vai onko se ongelma tuo vieraan miehen kosketus?
Tarkennan vielä, että käyn siis koulutetulla naispuolisella fysioterapeutilla/hierojalla ja siihen ei liity mitään seksuaalista, paitsi etten pidä miehen kosketuksesta, siksi nainen. En ole nyt parisuhteessa mutta jos olisin ja naiseni ei pitäisi tästä järjestelystä, niin menisin mieshierojalle. Vähän eri tason asioita, hierojan sukupuoli ja vakava parisuhde.
Älä nyt ala häiritsemään hyvää rähinää järkiperäisillä argumenteilla!
Jossain vaiheessa minä ja mun mies käytiin samalla mieshierojalla. Hyvä hieroja ja lähellä meitä.
Sittemmin olen käynyt ihan satunnaisesti mies- ja naishierojilla. Meillä työpaikalla käy (tai kävisi jos ei olisi koronaa) tosi hyvä naishieroja.
Mutta toisaalta nykyään en jaksa välittää gynekologinkaan sukupuolesta.
Oletkohan ap ymmärtänyt miestäsi väärin? Se ei varmaan halua itselleen mieshierojaa. Tuskin sitä kiinnostaa sinun hierojasi sukupuoli
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mä en kysy mieheltäni lupaa mihinkään mitä teen. Et tarvitse miehesi lupaa vaan voit tehdä juuri niin kuin itse haluat. Jos haluat mennä mieshierojalle, niin menet, ei miehesi sille mitään voi.
Mistä näitä ovimattoja sikiää...
Niin, voi sitä tuhota suhteensa, koska piti päästä nimenomaan mieshierojalle...
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle olisi ok että miehesi menee naishierojalle, niin tietenkin sinäkin saat mennä mieshierojalle.
Eli jos minulle olisi ok että toinen käy panemassa muita, niin tietenkin minäkin saan käydä panemassa muita. Toisen mielipiteellä ei ole mitään arvoa, minä voin yksipuolisesti päättä mikä on ok ja mikä ei? Sitähän sinä tuossa sanot.
Asun kahdella paikkakunnalla ja molemmista käynyt kokeilemassa useita eri hierojia ja nyt on pitkään ollut erinomaiset vakihierojat. Toisella paikkakunnalla mies, toisella nainen. Molemmat ovat loistavia ja mielestäni yhtä hyviä, joten hierojan sukupuoli ei vaikuta siihen kuinka hyvä hän on.
Vierailija kirjoitti:
Asun kahdella paikkakunnalla ja molemmista käynyt kokeilemassa useita eri hierojia ja nyt on pitkään ollut erinomaiset vakihierojat. Toisella paikkakunnalla mies, toisella nainen. Molemmat ovat loistavia ja mielestäni yhtä hyviä, joten hierojan sukupuoli ei vaikuta siihen kuinka hyvä hän on.
Pitkälti psykologinen juttu ja riippuu siitäkin millaisesta käsien tuntumasta tykkää.
Onko uskonnollinen mies?
Onko uskonto aavikolta?
Ei tarvitse hyväksyäkään, mutta ei sitä voi estääkään.
En minäkään hyväksy lihansyöntiä, mutta en minä sitä keneltäkään ala estelemään.
Mitä mies tekee jos käy hierojalla?
Lyö turpaan vai lyö mieshierojaa turpaan?
Vai aloittaa mykkäkoulun?
Siinähän kasvaa aikuiseksi. Hyvää siedätystä.
Kymmenen hierontakerran jälkeen varmasti alkaa tottua. Aluksi miehelle voisi näyttää hierontavideoita. Pienin askelin siedättää. Ei tarvitse hyväksyä tai pitää asiasta, mutta ei toisen vapautta voi rajoittaa.
Jotenkin absurdia edes keskustella, että hoitohenkilökuntaan kuuluvan sukupuoli on puolisolle mustasukkaisuuden aihe. Sekä mies että minä käymme samalla fyssarilla, eikä ole tullut mieleenkään, että fyssarin naissukupuolesta pitäisi alkaa ongelmaa tekemällä tekemään...
Olisi hyvä jos mies kävisi psykologin vastaanotolla samalla aikaa kun ap käy hierojalla.
uskovaiselta kuulostaa kirjoitti:
Onko uskonnollinen mies?
Onko uskonto aavikolta?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
uskovaiselta kuulostaa kirjoitti:
Onko uskonnollinen mies?
Onko uskonto aavikolta?
Ei ole.
Kuitenkin käyttäytyy kuin olisi.
Aika outoa.
No ku sää puhuit otuksesta, mää aattelin, että luulet mieheks. 😂
Moraaliton mun kaveri on aina ollu, siitä en sanonut mittää!