APUA! rv 7+5 ja vasemmalla aivan kuin oviskipua! Tosi kipeää tekee välillä! Mitä tää voi olla? :I
Kohdunulkoinen ei pitäisi olla, koska ultrattu on rv6+ ja silloin kaikki kunnossa...
Onko kellään ollut tällaista, huolestuttaa! :(
Kommentit (9)
ja miksi se nyt rupes tollai kipuilemaan... Vuotoa ei ole mutta ihan kuin olis ovulaatio päällä. Ihan identtinen tunne ja kipu... Mutta ilmeisesti ei kannata huolestua?!
Kiitän vastauksista. Ap :)
onhan sillä hommaa siellä. ihan on normaalia joten relaa vaan.
ja sitten se keltarauhanen surkastuisi ja lopettais toiminnan... Siksi vaan ihmettelin, että vieläkö toimii :) ap
P. S sain saman vastauksen kun itse kyselin ihan samaa huolestuneena samoilla viikoilla T: 40+3
Ite tilasin ajan neuvolaan rv5:lla ja sain ajan vasta rv11:lle. Siis ensimmäisen ajan. Ja se aika on ensi viikolla. Vähän kyllä ihmettelen, että ensimmäistä äitiysneuvola-aikaa joutuu odottamaan yli kuuukauden. Tämä siis Kymenlaaksossa.
Ei syytä huoleen, ellet ala vuotamaan.
Kävin juu yksityisellä, kun tuli pari päivää semmoista vaaleanpunaista vuotoa. Vuoto kyllä tosiaan loppui.
No, mä jatkan oloni kyttäystä ;) kiitän :) ap
Lääkäri sanoi että keltarauhanen on iso ja voi aiheuttaa kipuja. Eli keltarauhasta epäilen minäkin.
Asiasta toiseen, tietääkö joku koska istukka alkaa toimimaan ja keltarauhanen surkastuu pois?
kun ylläpitää raskautta.
ei ole hätää jos ultrattu on eikä ole vuotoa.
mulla ollut jokaisen muksun kanssa ainakin...