Kysymys 40+ sinkut
Löytyykö parisuhdetta? 45N ja seksiä olisi kyllä tarjolla, mutta tuntuu että en löydä miestä joka haluaisi oikean parisuhteen minun kanssa.
Vaihtoehtoina sitten on että olla yksin ja ilman seksiä kunnes se ”oikea” tulee jos tulee.
Tai
Nauttia seksistä ja tyytyä siihen että se on ainut mitä nyt irtoaa.
Miten te olette asian ratkaisseet?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Ilman seksiä. Dildo löytyy.
Eikö tunnu että elämä valuu hukkaan?
Ei tässä iässä enää uudestaan aleta muita holhota. Nuorin täyttää 18v kun olen 46v ja sen jälkeen loppuelämä on passausvapaata. Seksiä en ole harrastanut enää muutamaan vuoteen. Sen unohtaa nopeasti ja sitten miehet alkaakin jo ihan kuvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä iässä enää uudestaan aleta muita holhota. Nuorin täyttää 18v kun olen 46v ja sen jälkeen loppuelämä on passausvapaata. Seksiä en ole harrastanut enää muutamaan vuoteen. Sen unohtaa nopeasti ja sitten miehet alkaakin jo ihan kuvottaa.
Itseen ole valmis luopumaan vielä tuosta. Haluan miehen, seksiä ja läheisyyttä.
Ei löydy seksiä eikä parisuhdetta. Kumpaakaan ei ole myöskään saatavilla. Yksin tässä elellään päivä kerrallaan.
m40
Mitä tarkoitat parisuhteella? Täytyykö asua yhdessä ja olla yhdessä 7pvä/ viikossa? Olen samanikäinen. Ja en suostu vain sek siin. Mulla on suhde, jossa vietämme aikaa yhdessä miehen kanssa, kun hänen lapsi on äidillä. Lapsen hoitaa vuorollaan yksin. Teemme yhdessä asioita. Nautimme läheisyydestä ja tietysti sek sistä 😍
Sama tilanne itselläni, jatkunut jo pari vuotta eikä mitään muutosta ole edelleenkään näköpiirissä. Omanikäiset miehet tuntuvat haikailevan kolmekymppisten perään. Olen siis tyytynyt nykyiseen tilanteeseen,kuitenkin toimiva vakiseksisuhde jolta saa läheisyyttä. Huoh! N47
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat parisuhteella? Täytyykö asua yhdessä ja olla yhdessä 7pvä/ viikossa? Olen samanikäinen. Ja en suostu vain sek siin. Mulla on suhde, jossa vietämme aikaa yhdessä miehen kanssa, kun hänen lapsi on äidillä. Lapsen hoitaa vuorollaan yksin. Teemme yhdessä asioita. Nautimme läheisyydestä ja tietysti sek sistä 😍
Ei välttämättä tarkoita että asuttaisiin yhdessä, mutta vakituisesti seksiä ja yhdessäoloa.
Saan sellaisen kuvan että 40+ miehet pyörittää useampaa naista Ja sit saa niitä rippeitä mitä jää.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne itselläni, jatkunut jo pari vuotta eikä mitään muutosta ole edelleenkään näköpiirissä. Omanikäiset miehet tuntuvat haikailevan kolmekymppisten perään. Olen siis tyytynyt nykyiseen tilanteeseen,kuitenkin toimiva vakiseksisuhde jolta saa läheisyyttä. Huoh! N47
Kerro lisää. Mikä/kuka tämä vakkari on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tarkoita että asuttaisiin yhdessä, mutta vakituisesti seksiä ja yhdessäoloa.
Saan sellaisen kuvan että 40+ miehet pyörittää useampaa naista Ja sit saa niitä rippeitä mitä jää.
40+ miehillä ei riitä enää paukkuja monelle naiselle. (fakta sivusta)
43v, ja juurikin kuvaamasi kakkosvaihtoehto. Haluaisin nimenomaan parisuhteen. Ilman seksiä pärjää hyvin yksinkin, mutta läheisyyttä ja kumppanuutta kaipaan kovasti.
Vierailija kirjoitti:
43v, ja juurikin kuvaamasi kakkosvaihtoehto. Haluaisin nimenomaan parisuhteen. Ilman seksiä pärjää hyvin yksinkin, mutta läheisyyttä ja kumppanuutta kaipaan kovasti.
Korjaan, siis ykkösvaihtoehto. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kaipaan parisuhdeseksiä, onse vaan sellainen kahden rastavan ihmisen välinen juttu.
Minä taas haluisin miehen oikeastaan pelkkään hengailuun ja seksiin. Ei sitoumuksia eikä ikinä mitään yhteistä tai tulevan suunnittelua tai velvollisuuksia toista kohtaan tai yhtään mitään muuta sellaista. Sen kaiken elin jo jonkun toisen kanssa.
Kunhan olisi fiksua ja hauskaa seuraa ja seksi toimisi. Mieluiten nähtäisi kerran tai korkeintaan pari kertaa viikossa ja muuten ei edes tarvitsisi pidellä mitään yhteyksiä. Ja koska kyseessä olisi vain viihteellinen juttu, niin mieluusti minua itseäni nuorempi mies. Nuoret on kivemman näköisiä ja positiivisempia kuin ikäiseni änkyrät.
Juu, ihan sama kokemus. Seksiseuraa löytyy, muuta ei.
Mä olen ratkaissut asian lopettamalla deittailun toistaiseksi kokonaan, näin on nyt mennyt vuosi, eikä yhtään houkuttele vieläkään palata "markkinoille". Elän kuin nunna, ja kyllähän se pahalta tuntuu. Se toinen vaihtoehto tuntuisi kuitenkin vieläkin pahemmalta. Työstän nyt itseni kanssa ajatusta siitä, että loppuelämä tulee menemään näin, satunnainen seksi jonkun random-tyypin kanssa ei kiinnosta.
Huvittaa, kun just tossa yhdessä toisessa keskustelussa parisuhteelliset tietävinä kertoo, että jos haluaa parisuhteen niin menee vaan tinderiin ja hakee sieltä :D Tai että ihmisessä on väistämättä jotain vikaa, jos ei löydä parisuhdetta.
Eipä ole ihan niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas haluisin miehen oikeastaan pelkkään hengailuun ja seksiin. Ei sitoumuksia eikä ikinä mitään yhteistä tai tulevan suunnittelua tai velvollisuuksia toista kohtaan tai yhtään mitään muuta sellaista. Sen kaiken elin jo jonkun toisen kanssa.
Kunhan olisi fiksua ja hauskaa seuraa ja seksi toimisi. Mieluiten nähtäisi kerran tai korkeintaan pari kertaa viikossa ja muuten ei edes tarvitsisi pidellä mitään yhteyksiä. Ja koska kyseessä olisi vain viihteellinen juttu, niin mieluusti minua itseäni nuorempi mies. Nuoret on kivemman näköisiä ja positiivisempia kuin ikäiseni änkyrät.
Mulla on juurikin tämmönen. Sopii mulle, oon erittäin tyytyväinen elämääni (jos saisin muunkin ennen koronaa olleen elämän takaisin). =)
Olen leskeksi jäänyt alle viisikymppisenä.
En ole ollenkaan valmis vakavaan suhteeseen, en ole etsimässä elämänkumppania, enkä rehellisesti usko, että voisin rakastaa jotakin uutta kumppania kuten rakastin puolisoani.
Olen ratkaissut asian siten, että minulla on sekä dildoja että arkea piristävä salasuhde, josta vain pari hyvää ystävää tietävät. Tapaan salarakasta harvakseltaan. Teemme pieniä matkoja kylpylään tai hiihtokeskukseen. Käymme ravintolassa syömässä ja harrastamme laadukasta seksiä. Toistaiseksi näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tunnu että elämä valuu hukkaan?
Miehen teksti.
Kerronpa sinulle, että jos miehellä ei ole annettavana muuts kuin kulli niin filmi tekee sen paremmin. Miksi pitäisi naida jonkun Kejen kanssa, kun saa ääh puuhun ääh puuhun ja tyhjä tuijotus n@innin? Mitä nainen tuosta saa? Ei mitään.
Nettideitit on täynnä pllunvonkaajia, oman ikäisiä miehiä joyka etdii sporttista baista välillä 18- 30., vaikka itse on elöhtåntt setämies ja roikkunut oalstalla 5 vuotta, pershäiriköitä, peräkammarinpoitsuja jne....siellä pyörii mirhet joills ei ole vientiä missään muualka (eikä koskaan oke ollutkaan,)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa se paradoksi onkin. Naiset pärjäävät hyvin ilman seksiä ja miehet ilman läheisyyttä ja kumppanuutta.
Onko näin? Uskon että on sama asia vaan eri muodossa meille. Omienkokemuksien perusteella sanoisin että mies kokee rakkautta ja hyväksyntää seksin kautta. Saa buustia tarjoamastaan nautinnosta naiselle.
Sama naisille. Se tunne että joku haluaa sinua ja sinä haluat häntä on ihan uskomaton.
N45