Kaverin kanssa reissussa ja ekana iltana kaveri löytää miehen
Jonka seurassa viettää koko loman. Onko muille käynyt näin?
Kommentit (13)
En tee tuollaisia 'tyttöjen reissuja'. Jos tekisin, ja noin tapahtuisi, ei se mun lomaa pilaisi. Antaisin kaverin liehua missä haluaa, ja mä teen niitä juttuja mitä itse haluan. No problem.
No siis lähinnä se pointtina, että reissussa piti olla yhdessä ja nyt saikin viettää aikaa yksin
Ap
Parastahan se tommonen on, jos ei yksin pääse reissuun. Hän on miehen kanssa ja mä saan tehdä omia reissujani. :)
Kannattaa matkustellella yksin. Ei tarvitse olla lapsenvahtina.
Järjestetty juttu matrixissa ..
Sincc
Tosin.
Ketjukin taitaa olla melko wanha, kun tässä ei corona aikaan paljon lomailla.
Sincc
Mikään ei ole raskaampaa kuin tuollaiset munankipeät ystävät. Kaikki on aina pilalla kun prioriteettina on löytää mies. Toinen paha tapaus on ne, jotka jauhavat jatkuvasti parisuhteestaan ja jo siitä metsästetystä miehestään. Ei vaan jaksa!
Nykyään hotelleissa ei enää niin ihmetellä, vaikka joku matkustaa yksin.
Muuten, kavereista ei voi koskaan tietää. Joku aiemmin kiva voi muuttua yhtäkkiä, kun kuvioon ilmestyy uusia tyyppejä.
Tuollaisen takia loppui ystävyys. Hymyssä suin olisi asiaan pitänyt suhtautua ja hyväksyä. Tein asian selväksi, että minä en ole se, joka tiettyjä asioita mahdollistaa. Ystävä ei asiaa halunnut kommentoida/keskustella, mieluummin vaikeni täysin ja laittoi välit poikki.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole raskaampaa kuin tuollaiset munankipeät ystävät. Kaikki on aina pilalla kun prioriteettina on löytää mies. Toinen paha tapaus on ne, jotka jauhavat jatkuvasti parisuhteestaan ja jo siitä metsästetystä miehestään. Ei vaan jaksa!
Pahinta on jos kohdalle osuu narsisti joka herättää kaverissasi uinuvan narsistin. He ovat kuin kiimoissa saadessaan pahalle oikeutuksen toisistaan ja tarvivat yhteisen kiusattavan. Joka voi olla vaikka sinä.
Eli aina on vielä pahempaa, jotain sellaista mitä ei voisi edes keksiä.
Apn tapauksessa hyvä jos keskittyvät toisiinsa sen sijaan että yhdessä kiusaisivat apta.
Vierailija kirjoitti:
No siis lähinnä se pointtina, että reissussa piti olla yhdessä ja nyt saikin viettää aikaa yksin
Ap
Just...
Niin tyypillistä naisten itsekästä ajattelumaailmaa...
Harmituksen keskiössä on oma yksinäisyys.
Tippaakaan ei harmita sen ystävän petetyn miehen puolesta! :(
Tuollaisen kaverin kanssa ei kannata lähteä toista kertaa lomaansa pilaamaan.