Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että laihdutan 36kg. Ero?

Vierailija
01.12.2020 |

Ei onnistu mitenkään. Kauhea olo, kun yritän pitää kalorit alle 1800.
Pitäisikö suosiolla erota?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun mies ei muuten ole huolissaan lapsiensa äidin jaksamisesta vaan vaimonsa painosta vaan?

Vierailija
102/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipainoisen kannattaa laihduttaa. Ei ylipaino ole hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt mikä sen miehen painoindeksi on. Onko sillä oikeasti varaa nalkuttaa?

Jännä muuten että tällaisissa ketjuissa aina lähtökohta on se, että mies saa jonkun paremman, laihan kauniin blondin, vaikka muissa ketjuissa vingutaan, kuinka vaikeaa miehen on saada naista.

Miehen 27,mun 36.

Vierailija
104/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1800 kaloria, eli 1,8 kcal on kyllä todella vähän, semminkin kun naisille ohjearvo on 2000 kcal.

Sehän tulee täyteen jo melkeinpä yhdestä riisinjyvästä. Tosin jos tarkoitit 1800 kcal, niin siinähän saa jo mättää ihan huolella ruokaa sisään, ellei sitten ime jotain rasvapommeja.

Höpö, Jenkeissä tohtori Now, pistää 300+ kiloiset 1200kcal kuurille vuosiksi, jotta laihtuisivat. Kukaan ei olekuollut nälkään ja jotkut jopa lihovat 20kg kuukaudessa vaikka ovat noudattaneet tuota ohjetta.

:D

Vierailija
105/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluaa ylipainon pois, ja ylimääräistä mulla on tuo 36kg.

64kiloisena BMI olisi mulla 23,9. Mies ei haluaisi erota, mutta ei se jätä minulle paljon vaihtoehtoja.

-aloittaja-

Ihanaa. Minä voin sitten jättää miehrni, kun sillä on alkaneet hiukset harvenemaan ja kalju pilkistämään jos ei mene hiustensiirtoon. Ei paneta kalju mied sitten yhtään...

Vierailija
106/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastineeksi voit vaatia miehen ottamaan perheen ruokahuollon vastuulleen. Et siis itse käy kaupassa etkä laita ruokaa. Mies voi sitten suunnitella terveelliset ateriat niin että laihdut, kun et kerran itse siihen pysty. Samalla hoitaa osuutensa kodista ja perheestä, sinä voit sitten siivota jne.

Vierailija
107/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos otat eron niin kuka sulle sitten iltaisin hakee sipsiä ja sokolaatia?! 😦

Vierailija
108/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vastineeksi voit vaatia miehen ottamaan perheen ruokahuollon vastuulleen. Et siis itse käy kaupassa etkä laita ruokaa. Mies voi sitten suunnitella terveelliset ateriat niin että laihdut, kun et kerran itse siihen pysty. Samalla hoitaa osuutensa kodista ja perheestä, sinä voit sitten siivota jne.

Miks miehen ne kilot pitää laihduttaa, eikä se joka on ne itse kehoonsa syömällä tehnyt?

Vierailija
109/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks miehen ne kilot pitää laihduttaa, eikä se joka on ne itse kehoonsa syömällä tehnyt?

Miksi pitäisi laihduttaa, jos itselle paino on ok ja on terve? Olen alle 30v ja arvot loistavat. Liikun säännöllisesti.

Ja toisekseen, en pysty laihduttamaan, olen kokeillut satoja kertoja.

Ap

Vierailija
110/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos otat eron niin kuka sulle sitten iltaisin hakee sipsiä ja sokolaatia?! 😦

Uusi mies, sellainen BBW lover.

Ap

Vierailija
111/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh, miten oikeasti noi asiantuntijat istuu hiljaa vaan sillon kun osallistujat kertoo että on sattunut?!?! En menisi koko sessioon.

Vierailija
112/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaargh, miten oikeasti noi asiantuntijat istuu hiljaa vaan sillon kun osallistujat kertoo että on sattunut?!?! En menisi koko sessioon.

Väärä keskustelu. 😂

Vierailija
113/116 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus miehellesi ja eroa, jos et aio elää terveellisesti. Ukkos jo katsoo valmiiksi terveempää (eli laihempaa) naista. Helpotat vain molempien elämää

Vierailija
114/116 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastat miestäsi ja haluat jatkaa parisuhdetta hänen kanssaan niin laihduta! Se on kaikkien parhaaksi - sinun, miehesi, lapsienne, koko perheenne. Annat myös hyvän mallin lapsillesi, tuskin haluat että heistäkin tulee sairaalloisen lihavia aikuisina.

Olen myös melko varma, että miehesi alkaisi arvostaa sinua ihan eri tavalla, jos todella pystyisit noin suureen elämänmuutokseen. Aika harva nimittäin pystyy, ainakaan niin että se olisi pysyvä. Puhumattakaan siitä millaisia terveysvaikutuksia laihtumisella olisi muuten - miten se vaikuttaisi itsetuntoon ja mielialaan, moni vaiva voisi helpottaa ja riskit sairastua eri sairauksiin pienentyä. 

En näe mitään syytä miksi et yrittäisi laihtua, miehesi on varmasti täysillä tukenasi ja sekin on suuri etu.

Tästä on nyt 10 kuukautta aikaa ja paino on pudonnut 3kg.

Ap

Vierailija
115/116 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastat miestäsi ja haluat jatkaa parisuhdetta hänen kanssaan niin laihduta! Se on kaikkien parhaaksi - sinun, miehesi, lapsienne, koko perheenne. Annat myös hyvän mallin lapsillesi, tuskin haluat että heistäkin tulee sairaalloisen lihavia aikuisina.

Olen myös melko varma, että miehesi alkaisi arvostaa sinua ihan eri tavalla, jos todella pystyisit noin suureen elämänmuutokseen. Aika harva nimittäin pystyy, ainakaan niin että se olisi pysyvä. Puhumattakaan siitä millaisia terveysvaikutuksia laihtumisella olisi muuten - miten se vaikuttaisi itsetuntoon ja mielialaan, moni vaiva voisi helpottaa ja riskit sairastua eri sairauksiin pienentyä. 

En näe mitään syytä miksi et yrittäisi laihtua, miehesi on varmasti täysillä tukenasi ja sekin on suuri etu.

Olen yrittänyt, tuhansia kertoja, en vain onnistu, en saa pitkäjänteisyyttä päähäni
Tästä aloituksesta aikaa 1,5v ja edelleen sama määrä ylipainoa.
En ymmärrä, miten muut onnistuu
Ap

Vierailija
116/116 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on syy, miksi itse olen mieluummin yksin kuin läskin liikuntavihaajanaisen kanssa. Itselleni liikunta ja terveellinen ruokavalio on elämäntapa. Todennäköisesti arvomme eivät kohtaisi, jos itse olen menossa jatkuvasti ja toinen vain makaa ja syö. Parempi siis heti alkuun katsella sellainen, jonka kanssa arvot kohtaavat. 

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi