Mies haluaa että laihdutan 36kg. Ero?
Ei onnistu mitenkään. Kauhea olo, kun yritän pitää kalorit alle 1800.
Pitäisikö suosiolla erota?
Kommentit (116)
Sano miehellesi että näyttää esimerkkiä ja laihduttaa itse ensin BMI:hin 23,9. Sitten seuraat perässä.
Eikö terveys kiinnosta? Diabetes tukkii verisuonet. Et tunne normaalia nälkää, hormonit sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä haluu itte pudottaa painoa? Että vaan miehes takia, koska käskee?
Eiks sua ittees pelota tollanen ylipaino? Eroko sua sitten auttaa ? En tajuu.
En edes ajattele asiaa! Elän vain elämääni ja nautin siitä.
Meillä ei ole kokovartalo peiliä. (meni rikki, sen jälkeen olenkin lihonut tähän :D)
-Aloittaja -
Eli siis esim. jos olet 165cm pitkä painat 98kg. Siinä on kyllä selkeästi liikaa. Tosin miehen toive 36kg on sekin paljon. Jo 25kg olisi ihan hyvä tiputus.
Eihän tuo nykypainosi ole mitenkään terveellinen. Laihduta jo itsesi vuoksi pikkuhiljaa.
Ylimääräisestä läskistä pääsee helposti, kun vaihattaa lukot. Jos on ryhävalaan kämppä, niin muuttaa pois. Problem solved.
Jos rakastat miestäsi ja haluat jatkaa parisuhdetta hänen kanssaan niin laihduta! Se on kaikkien parhaaksi - sinun, miehesi, lapsienne, koko perheenne. Annat myös hyvän mallin lapsillesi, tuskin haluat että heistäkin tulee sairaalloisen lihavia aikuisina.
Olen myös melko varma, että miehesi alkaisi arvostaa sinua ihan eri tavalla, jos todella pystyisit noin suureen elämänmuutokseen. Aika harva nimittäin pystyy, ainakaan niin että se olisi pysyvä. Puhumattakaan siitä millaisia terveysvaikutuksia laihtumisella olisi muuten - miten se vaikuttaisi itsetuntoon ja mielialaan, moni vaiva voisi helpottaa ja riskit sairastua eri sairauksiin pienentyä.
En näe mitään syytä miksi et yrittäisi laihtua, miehesi on varmasti täysillä tukenasi ja sekin on suuri etu.
Vastaan nro 23 ja 25.
Joo kyllähän sitä diabetesta miettii ja painoa on paljon. Mutta olen jo yrittänyt _satoja_ kertoja ja aina on plussalla kalorit reilusti.
Vaikka puoli päivää olisi mennyt hyvin. Ilmeisesti ei vaan ole motivaatiota,niin miksi kiusata itseään, kun tietää epäonnistuvansa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaan nro 23 ja 25.
Joo kyllähän sitä diabetesta miettii ja painoa on paljon. Mutta olen jo yrittänyt _satoja_ kertoja ja aina on plussalla kalorit reilusti.
Vaikka puoli päivää olisi mennyt hyvin. Ilmeisesti ei vaan ole motivaatiota,niin miksi kiusata itseään, kun tietää epäonnistuvansa?
Ap
Tehokkain on painoharjoittelu ja lievä dieetti, lihas kuluttaa levossa enemmän kuin rasva. Tämä ei myöskään ole kovin rasittavaa fyysisesti kun kestävyyslaji monille on.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat miestäsi ja haluat jatkaa parisuhdetta hänen kanssaan niin laihduta! Se on kaikkien parhaaksi - sinun, miehesi, lapsienne, koko perheenne. Annat myös hyvän mallin lapsillesi, tuskin haluat että heistäkin tulee sairaalloisen lihavia aikuisina.
Olen myös melko varma, että miehesi alkaisi arvostaa sinua ihan eri tavalla, jos todella pystyisit noin suureen elämänmuutokseen. Aika harva nimittäin pystyy, ainakaan niin että se olisi pysyvä. Puhumattakaan siitä millaisia terveysvaikutuksia laihtumisella olisi muuten - miten se vaikuttaisi itsetuntoon ja mielialaan, moni vaiva voisi helpottaa ja riskit sairastua eri sairauksiin pienentyä.
En näe mitään syytä miksi et yrittäisi laihtua, miehesi on varmasti täysillä tukenasi ja sekin on suuri etu.
Öö, olen yrittänyt satoja kertoja.
Kyllä mies tukee, mutta hyväksyy myös aina sen dieetin loppumisen ja hakee mulle suklaata ja pitsaa kaupasta, kun haluan.
Että ei se sitten tosissaan halua mun laihtuvan kuitenkaan?
Myönnän olevani alisuorittaja, siksi mun laihdutukset aina kaatuu. Siksi en halua enää yrittää, kun en jaksa sitä jatkuvaa pettymyksen tunnetta.
Kun ei yritä, niin ei voi pettyä. Taas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseen vaikuttaa, painatko nyt 130 kiloa vai 70 kiloa. Mutta mitä teet miehellä, joka ei halua sinua?
Kuka haluaa naista, joka painaa 130 kg? Varsinkin jos on menty naimisiin molemat suht hyväkuntoisina ja mies on edelleen hyvässä kunnossa? Ei vain pysty harrastamaan seksiä ilman oksennusrefleksiä. Ja hyvä seksi on parisuhteen yksistä liimoista.
Minulle mies sanoi vähän samaa monta vuotta sitten, minäpä otin ja lihotin lisää tahalleen parikymmentä kiloa.
Sitte mies lähtikin, on muka onnellinen nyt uudessa suhteessa ja paljon postaa faceen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseen vaikuttaa, painatko nyt 130 kiloa vai 70 kiloa. Mutta mitä teet miehellä, joka ei halua sinua?
Kuka haluaa naista, joka painaa 130 kg? Varsinkin jos on menty naimisiin molemat suht hyväkuntoisina ja mies on edelleen hyvässä kunnossa? Ei vain pysty harrastamaan seksiä ilman oksennusrefleksiä. Ja hyvä seksi on parisuhteen yksistä liimoista.
No en paina 130kg ja seksiä on melkein päivittäin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle mies sanoi vähän samaa monta vuotta sitten, minäpä otin ja lihotin lisää tahalleen parikymmentä kiloa.
Sitte mies lähtikin, on muka onnellinen nyt uudessa suhteessa ja paljon postaa faceen.
Hyvä että pääsit eroon siitä! :)
Miehellä vain alkaa pää kääntyilemään muiden naisten perään mitä sitten käynnyt.
Vierailija kirjoitti:
Eikö terveys kiinnosta? Diabetes tukkii verisuonet. Et tunne normaalia nälkää, hormonit sekaisin.
En kyllä monesti päivässä tunne nälkää, mutta se johtuu ylensyömisestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä vain alkaa pää kääntyilemään muiden naisten perään mitä sitten käynnyt.
Kääntykööt. Ei saa kuitenkaan.
Dieetit eivät onnistu. Vain elämäntapamuutos pudottaa painoa pysyvästi ja niin, ettet huomaakaan.
Suosittelisin jonkin liikunnan aloittamista. Ei tarvitse olla kuin vaikka joku kymmenen minuutin Youtube jumppavideo. Jotenkin kummasti se liikunta auttaa hillitsemään ruokahaluja, saamaan sinut voimaan paremmin ja se on hyvin voimaannuttavaa, kun yhtäkkiä huomaatkin kykeneväsi tekemään niin paljon enemmän, kuin jonkin aikaa sitten. Kun onnistuu, uskaltaa kokeilla ja uskoa itseensä. Se lähtee pienestä.
Liikunta ei kuitenkaan laihduta yksin, joten ruokaankin on panostettava. Pienemmät lautaset, joille ei mahdu paljon ruokaa ja hyvin hidas syöminen saavat sinut tuntemaan olosi täydeksi ja vatsa oppii pienemmälle määrälle ruokaa. Napostelu on paha ja huomaamaton tapa, mutta voisit yrittää rajoittaa ajankohtaa, milloin saat syödä jotain pientä hyvää päivässä, eikä mitään ylimääräistä sen ulkopuolella. Haluat syödä yhä ruokia, joista pidät, etkä rajoittaa kaikkia halujasi - silloin on liian helppo luovuttaa. Anna itsellesi viikossa päivä syödä oikein kunnon herkkuja. Mehuja ja limukoita on syytä jättää vähemmälle, jos niitä tulee juotua päivittäin. Kokeile, millainen tyyli sopii itsellesi. Toiset haluavat syödä pieniä annoksia koko päivän, toisille sopii paremmin vaikka yksi suurempi ateria. Itse en ole koskaan tykännyt syödä aikaisin ja siihen itseni pakottamalla muiden suosituksista vain lihoin. Kun tein päätöksen, etten aio syödä kuin vasta töiden jälkeen ensimmäisen ateriani, kun minulla oikeasti tekee mieli ruokaa, laihduin ilman nälkää. Puolet päivän kaloreista karsiutui pois hetkessä.
Aloita pienestä ja innostu. Retkahdukset ovat normaaleja, mutta tee päätös, ettei se koskaan jatku yhtä päivää kauempaa. Seuraavana päivänä elämä jatkuu, eikä eilisestä tarvitse murehtia!
Kyllähän tuo helvetin läskiltä kuulostaa. Miehellesi on parempi että etsii hoikan blondin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en paina 130kg ja seksiä on melkein päivittäin. Ap
135 kg?
Etkö sä haluu itte pudottaa painoa? Että vaan miehes takia, koska käskee?
Eiks sua ittees pelota tollanen ylipaino? Eroko sua sitten auttaa ? En tajuu.