Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa oli tuoretta kuorittua ananasta

Vierailija
11.04.2014 |

Siis kuoret ja keskiosa pois. Joku nauroi siinä, että uusavuttomien ananas. Itse otin sitä, kun siinä on vähemmän sokeria kuin purkkiananaksessa. Huvittavaa, että näillä naurajilla oli korissa valmiiksi viipaloitua leipää. Kyllä, tuossa tilanteessa oli pakko vähän stalkata. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et kuorellista?

Vierailija
2/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tyyliin 5 euroa kilo kun tuoreen kuorimattoman ja viipaloimattoman saa parilla eurolla kilo. Ja sitten vielä se muovipänikkä turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:26"]

No miksi et kuorellista?

[/quote]

Koska kuorittua oli tarjolla ja mulla pitäisi ostaa parempi veitsi. 

Vierailija
4/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:26"]

No miksi et kuorellista?

[/quote]

Koska kuorittua oli tarjolla ja mulla pitäisi ostaa parempi veitsi. 

[/quote]

Ok.

Vierailija
5/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:27"]

Niin, tyyliin 5 euroa kilo kun tuoreen kuorimattoman ja viipaloimattoman saa parilla eurolla kilo. Ja sitten vielä se muovipänikkä turhaa.

[/quote]

Ei tuo kilohinta ole suoraan verranollinen, tai minä en ainakaan syö kuoria, kantaa, enkä keskustaa.  Niistä tulee puolet painosta. 

Vierailija
6/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Ruoholahdessa? t. Maalainen ihmettelee

Vierailija
7/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas on niiin vaikee kuoria kunnolla ettei tuu hukkapaloja. Oon ostanu noita esim. rannalle mukaan lapsille.

Vierailija
8/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:24"]

Siis kuoret ja keskiosa pois. Joku nauroi siinä, että uusavuttomien ananas. Itse otin sitä, kun siinä on vähemmän sokeria kuin purkkiananaksessa. Huvittavaa, että näillä naurajilla oli korissa valmiiksi viipaloitua leipää. Kyllä, tuossa tilanteessa oli pakko vähän stalkata. 

[/quote] Kaikkea sita jaksetaan nauraa ja irvailla.

Vierailija
9/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko palat sitten kyllä kypsiä? Kun kokonaisen ananaksen ostaa, niin yleensä sen pitää antaa kypysä kotona vielä joitakin päiviä ennen syömistä. Kun sisemmät lehdet irtoavat nykäistessä, ananas on kypsä.

Vierailija
10/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai purkki ananaksessa ole sokeria?? kun lukee purkin kylessä lukee OMASSA LIEMESSÄ??!

Vierailija
11/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ananasta oo vaikee kuoria! Ja itse välttelen noita valmiiksi kuorittuja lähinnä sen vuoksi, että ne kuoritaan kaikki samalla koneella, jolloin isommasta ananaksesta menee paljon syötävää hukkaan. Ei huvita tukea moista tuhlaamista.

Vierailija
12/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en tiedä, onko purkkianananas sokeroitua, mutta olen luullut olevan, kun se on makeaa. Itsellä menee kyllä tuoreesta aina hukkaan, ehkä pitäisi tosiaan hankkia kunnon kokkiveitsi. 

Vierailija
13/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan joka kauppareissulla ostanut tuoreen kuoritun ananaksen, aivan huippu tuote!

Ananaksen kuoriminen on ehkä vittumaisin homma maailmassa, mutta pidän kuitenkin mausta paljon.

Vierailija
14/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore on aivan ihanaa vrt.purkkikama, ja sitä on ärsyttävä paloitella itse koska ananas voi olla raaka jne.

Vierailija
15/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin loistava tuote ja ostan usein kun K-kaupassa on myynnissä.

Vierailija
16/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananaksen kuorimisessa ja paloittelussa menee aikaa max. noin 5 min. Ei ole vaikeaa ja hukkaan ei mene yhtään. Mutta vaikka ostan yleensä ananakset kokonaisena, tykkään myös ihan säilykeananaksesta ja minulle on muiden mielipiteet ihan se ja sama. :)

Vierailija
17/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas on hyvää, mutta suu halkeilee sen syömisestä. Ja huulet rohtuu kaheks viikoks.

Vierailija
18/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:22"]

Ananaksen kuorimisessa ja paloittelussa menee aikaa max. noin 5 min. Ei ole vaikeaa ja hukkaan ei mene yhtään. Mutta vaikka ostan yleensä ananakset kokonaisena, tykkään myös ihan säilykeananaksesta ja minulle on muiden mielipiteet ihan se ja sama. :)

[/quote]

¨Hukkaan ei mene yhtään? Viitsitkö valaista meitä muitakin ananaksen hyötykäytöstä? Mulla nimittäin menee aina tosi paljon hukkaan.

Vierailija
19/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa Joo, no nekin ananakset jotka on "kuorittuja ja viipaloituja"  niin niille on oma kojeensa :)Niitä sai ainakin pari vuotta sitten Stockalta. Eli ei kukaan kuori niitä ananaksia...

Ja muistaakseni sen Freshfruitin (tms. mikä sen firman nimi olikaan joka ananaspurkkeja myy) takana on se yks koomikko, Ali Jahangiri joka lähti/työt loppui Trainers Housella..

Vierailija
20/31 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan naurettavaa. Ja tuota valmiiksi kuoritun ostamista usein perustellaan sillä, että painaa ne lehdet ja se ylimääräinen, mutta loppujen lopuksi niiden osuus painosta on aika pieni. Mä en tajua. Hulluilla päivillä oli makeita ananaksia 1,79e/kg ja sitten vieressä näitä valmiiksi kuorittuja 4,50e/purkki (jossa ei varmaan ollut kiloa). 

Ei sen ananaksen kuoriminen niiiiiin vaikeaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme