Onko Netflixissä enää mitään hyvää katsottavaa`?
Kaikki sarjat ja leffat tuntuu olevan sitä samaa tusinatavaraa.
Kommentit (350)
Mun mielestä Netflixistä on yhtäkkiä kadonnut hirveästi sisältöä? Mulla oli monta sarjaa ja leffaa suosikkilistalla ja nyt se on liki tyhjä.
Lopetin tilauksen kun ei ole enään mitään itselle mielenkiintoista. Katsotaan uudestaan puolen vuoden kuluttua.
En oo katsonut Netflixiä enää vuosiin. Pari kk tilausta ollut Amazoniin.
Näkeekö apple tv:tä ilmaiseksi?
Korealaiset draamat, esim Vincenzio ja Crash landing on you on koukuttavia. Niissä vaan täytyy malttaa katsoa pari jaksoa että pääsee juoneen kiinni
Muistaakseni 12.10 ilmestyy elokuva"Majakka". Pääosissa Dafoe ja Pattison.
Mindhunter, Peaky Blinders & Ozark ovat aivan loistavia sarjoja omasta mielestäni. Suosittelen!
Dead to me on ihan karseaa roskaa. Yritin paremman puutteessa, mutta ei.. Ihan perusjenkkikuraa, leikeltyjä ihmisiä ja ennalta arvattavia käänteitä.
En ole myöskään löytänyt mitään hyvää vähän aikaan. Koronako tyssäsi..
Oon tykännyt mm:
Breaking bad
Better call Saul
Shtisel
Rita
Crown
Queen’s gambit
Yle:
Normaaleja ihmisiä
Fleabag (ei ole enää)
Exit
Skam
Tämä puoli ylöspäin
Nämä nyt tulee mieleen. Varmaan jotain hyvää unohtui.
Hannibal-sarja missä Mads Mikkelsen oli 5/5, mutta vissiin poistivat sen jo Netflixistä. Harmi.
No nyt vaikak good doctor tosi hyvä.
Thelighthouse kirjoitti:
Mä pidin sitä tosi huonona leffana, kun kävin leffassa katsoo sen, joten kannattaa varautua siihen, että leffa voi sinullekin olla huono. Ei kannata odotukset olla korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Thelighthouse kirjoitti:
Mä pidin sitä tosi huonona leffana, kun kävin leffassa katsoo sen, joten kannattaa varautua siihen, että leffa voi sinullekin olla huono. Ei kannata odotukset olla korkealla.
Se on hyvä elokuva, mutta se merenneitoseksi on jotain mitä en ole saanut mielestäni pois.
Ei ole ollut vuosikausiin. Pelkkää yliluonnollista sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Netflixistä on yhtäkkiä kadonnut hirveästi sisältöä? Mulla oli monta sarjaa ja leffaa suosikkilistalla ja nyt se on liki tyhjä.
Oon huomannut itselläni saman.
On niitä enemmänkin listallani. Netflix ei vaan näytä kaikkia sillä listalla. Hakemalla nimeltä niitä listallani olevia elokuvia niin nimikkeessä näkyy että se on listallani, vaikka sitä par aikaa ei näkyisikään listallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tusinatavaraa nuo kaikki sarjat on, Musta Kuningatar ja Crown oikeastaan ovat poikkeuksia.
Dokkarit on jotkut ihan katsottavia. Yllätyin kuinka hyvä ja ironen amerikkalainen Wild Wild Country on, nauroin useampaakin kertaan ääneen sarkastisia ja piiluvittuilevia kommentteja, joita niin tavalliset kansalaiset kuin toimittajatkin harjoitti. Mutta aihehan on kaikessa koomisuudessa dystooppinen ja hivenne ahdistava: miltä tuntuisi jos oman, rauhallisen pikkukylän, jossa olet ajatellut viettä leppoisan eläkeläiselämäsi, pamahtaa yhtäkkiä valtaamaan joku ulkomaalainen uskonnollinen kultti, joka haluaa kaiken vallan ja muuttaa koko alueen huvialueeksi ja turistirysäksi, jossa harjoitetaan 'vapaata' rakkauselämää ja myydän ylihinnoiteltua rättejä. Guru on joku rikollinen Intiasta ja hänen sihteerin umpihullu narsisti.
Tämä Ma Anand Sheela on kyllä yksi vastenmielisimpiä hahmoja mihin olen pitkään aikaan törmännyt. Kertai kaikkien kammottava ihminen, narsistinen, kova, manipuloiva, provosoiva. Saadakseen vallan pikkukylässä hän roudaa sinne suurilla lupauksilla tuhansia kodittomia äänestämään - niistä ihmisistä hän ei välitä pennin vertaa, pitäneekö edes ihmisinä, vaikka muuta esittää, mutta kyyneleitä Sheelalta irtoaa heti kun itsesääliin päästää, joku on uskaltanut loukata ja pahoittaa Sheelan mielen. Huh. Ja 'guru' on yhtä kammottava. Dokkarin paras puoli on juuri se, että päähenkilöt on niin vastenmielisiä, ettei sääliä tarvitse tuntea.
Hyvä dokkari, sitä miettii, miksi varsinkin 70- ja 80-luvulla oli näitä kaikenmaailman kultteja - kommunistisista toivoloista umpikapitalistisiin orjaparatiiseihin, jossa gurulla on viisitoista - korjaan kuusitoista- Rolls Roycea ja alamaiset rakentavat ilmaiseksi kokonaisen kaupungin aavikolle mukisematta. Johonkin tarpeeseenhan noita käskyläisyhteisöjä ilmaantui. Kai se kertoo jonkinlaisesta yhteiskunnan murroksesta ja ihmisten peloista niihin - mennään mieluummin johonkin yhteisöön, jossa kerrotaan, mitä sinun pitää tehdä, eikä tarvitse itse huolehtia oikeastaan mistään. Ja samanmielisiä kavereita on koko ajan ympärille ja yksin ei jätetä. On kai siinä oma viehätyksensä. Kannattaa katsoa, harvinaisen humoristinen ja sarkastinen dokkari jenkkiläiseksi.
What can I say, tough titties!
Aivan uskomaton tyyppi kyllä tuo Sheela. Onkohan hänellä yhtään inhimillistä tunnetta sielussaan? Tai koko sielua...
Todells hyvä dokumentti, katsokaa ihmeessä!
Yksi hauskimpia kohtia on se, kun kyläläiset ottavat tyypilliset jenkkiläiset? uhkailukeinot käyttöön ja laukovat haulikoitaan ja uhoavat, että täältä perkele pesee, hipinretaleet. Ja sitten ne hipinretaleet vastaavat kalashnikoveillaan ja dynamiitilla. Ehheehh. Heti alkaa uhkailijoilla itkeminen, että ne hipinretaleet ei pelaa sääntöjen mukaan ollenkaan. Mitä se sellainen hippeily on, että ammutaan takaisin, yhyyyyh. Ei kestetä omaa lääkettä ollenkaan, heti on pskat housussa.
Mutta juu, hyvää tässä dokkarissa on tosiaan se, että kerrankin mukaan on päässyt ns. tavallisia tolkun amerikkalaisia, käsittääkseni kyseessä oli työväenluokkainen, amerikkalaisittain maltillinen paikka, joten nämä tuntuvat harvinaisen selväpäisiltä. Niitäkin jenkeistä siis löytyy. Se tahtoo aina unohtua, kun sieltä ei tule kuin näitä kaikenvärisen roskaporukan edesottamuksia, tyyliin kartrashianit tai tiger kingit ja sarjamurhaajat ja niiden fanittajat.
Vierailija kirjoitti:
En ole itse huomannut kun vasta pari kk sitten avasin vuosien tauon jälkeen. Mutta esim. Disneyn omistama tuotanto varmastikin häviää sitä mukaa kun sopimukset umpeutuu.
Toimii toiseenkin suuntaan, esim. Viaplaysta hävisi kesällä Good Doctor ja heti sen jälkeen tuli Netflixiin.
En jaksaisi selata koko ketjua läpi, niin jelpatkaa ja kertokaa hyviä sarjoja HBO:lla.
Aika monissa netflix elokuvissa ja osassa sarjoissa on keskitytty visuaaliseen ilmeeseen.
Ulkonäkö on huikea, mutta sitten jokin muu tekijä noissa sitten voi kusta. Aina elokuvissa ja sarjoissa on joitain puutteita.