Mitä pidätte sitomisleikeistä?
Ensimmäisen tyttöystäväni kanssa tehtiin tätä usein. sidoin naiseni käsistä ja jaloista sängyn päätyyn ja peitin silmät huivilla ja naiseni makasi siinä alastomana ja sidottuna näkemättä mitään. ja minä hain jääpalan pakastimesta ja kiihotin sillä naiseni rintoja ensin ja sitten siirryin alaspäin ja koskettelin pimppiä jääpalalla ja naiseni oli täysin kiimasena. sitten työnsin kiihottuneen kullini hänen suuhunsa ja vähän ajan päästä aloin panemaan häntä. nainen oli kokoajan sidottuna ja silmät peitettynä......
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:09"]
Kuulostaa ihanalle.. Hmm.. Tykkään.. Piiskaamisesta myös.. Kaikki käy,kunhan vaan on pitkäkestoista,hyvin lämmiteltyä seksiä.. Naiminen on ihanaa. Leijona 30v.
[/quote]
Niin en tiedä lasketaanko käsiraudat sitomiseksi?. Olen antanut piiskaa juuri niin kun vaimo on käsiraudoissa. Samalla kysyn mikä käsiraudoissa ja piiskaamisessa kiinnostaa ja kiihottaa?, vaimo on aivan märkänä ja minulla kulli tanassa:).
Kuulostaa ihanalle.. Hmm.. Tykkään.. Piiskaamisesta myös.. Kaikki käy,kunhan vaan on pitkäkestoista,hyvin lämmiteltyä seksiä.. Naiminen on ihanaa. Leijona 30v.