Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää. Ei yhtään rahaa ja ruoka lopussa! :(

Vierailija
11.04.2014 |

Jääkaapissa on sinappia, vähän maitoa ja vähän hernekeittoa. Tilillä tasan 0€ ja lompakossa 50senttiä. Ei kavereita, ei ketään, joka vois lainata vähän rahaa.  Vituttaa mutta myös itkettää. Miten voiki olla näin köyhää taas tämä kuukausi! :( Onneks ei oo lapsia, ei tartte niiden kärsiä.

Muita samassa tilanteessa olevia? :( Ja mitään vittuiluja en tarvi, rahoja en törsäile turhuuksiin. Rahat menee, mitkä tulee. Yleensä kyllä jää jonku verran, nyt ei kun laskuja oli niin paljon.

VOI VITTU TÄTÄ ELÄMÄÄ !!!!!!!

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka on joskus parikin päivää ilman ruokaa ja pyytelee 5 euroa lainaksi, niillä ostaa pastaa ja tonnikalaa ja on onnensa kukkuloilla. Vessapaperina monesti suodatinpaperi tai pelkkä käsisuihku. Harmi, kun asuu toisessa kaupungissa, niin ei voi hakea mult vessapaperia. Sähkönsäkin on pari kertaa katkaistu ja laittelee ruokaa trangialla pimeässä ja lataa kånnykän akkua rappukäytävän pistorasiassa.

Vierailija
82/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:26"]Mitä ihmeen ennakoimattomia laskuja ihmisillä voi olla? En yksinkertaisesti osaa elää niin, että kaikki talouteen tuleva raha kulutetaan - ai niin, minähän olen näitä vanhanaikaisia, joiden mielestä ei tarvitse asua yksin kaksiossa Helsingin keskustassa, jos ei ole rahaa.

[/quote] minä asuin opiskelija-asunnossa ja laina viivästyi. Älä tajua, mutta kokemuksesta itse tajuan, että joskus tekee tiukkss

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap pk-seudulla?

Vierailija
84/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:27"]6 eurolla tekee jo ison keiton, josta syö monta päivää!!! Tee sitä ja ota se mukaan töihin evääksi.

[/quote]

En pysty lämmittämään töissä mitään eli on vaan kylmää ruokaa.

Vierailija
85/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä asut? ainakin hgissä on paikkoja, joista voi saada ruokaa (siis esim. aamupalan/lounaan) ilmaiseksi tai todella edullisesti. mun muistaakseni vailla vakinaista asuntoa ry:n on infoa noista.

Vierailija
86/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule käymään niin neuvotellaan.

-irstas rikas setämies-

Vierailija
87/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavippi? Se on kyllä huono idis,mutta jos ei pennin hyrrää ole..

Vierailija
88/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy keräämässä pulloja kaupungilla illalla, niistä tulee helposti ainakin sen verran että saat vähän täydennystä ruoka-aineisiin.

Vierailija
89/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:24"]No mä oon se, joka valitin ettei oo rahaa ostaa pesuainetta. Mulla on nyt viikonlopuksi rahaa huomiselle 6 euroa ja sunnuntaille 4. Kaapissa on puurohiutaleita ja puoli purkkia eli noin 75 grammaa Pirkka mansikkarahkaa, jonka ajattelin aamulla laittaa puuron päälle. Makaronia on, mutta en vaan kykene syömään sitä. Huomiseksi siis 6 euroa työpaikkaruokailuun, ostan varmaan tomaatteja, banaanin, omenan ja reajuustoa. Näin täällä.

[/quote]

Siis sulla on pieni rajallinen määrä rahaa ja ostat koko rahalla hedelmiä ja raejuustoa? Mikset osta jotain ruokaisampaa?

Vierailija
90/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkkari. Kyllä mullakin on välillä rahat lopussa mutta otan vaikka pienen lainan, 20 euroa, jos näin on.

Vierailija
91/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oot hommanu itsellesi laskuja. Ilmeisesti netin voisit lopettaa, kirjastossa pääsee nettin ja puhelintakaan et tarvitse jos sinulla ei kerta ole kavereita tai ketään.

Vierailija
92/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:31"]

Tule käymään niin neuvotellaan.

-irstas rikas setämies-

[/quote]

Tällaiset tapaukset voisivat ampua itsensä. Heti käyttämäsdä hyväksi hädänalaista ihmistä, häpeä! Millainen huora-äiti sinulla on ollut?

Vierailija
93/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuillut mobiili piuhoista pizzaonline.com kertoo lisää

Vierailija
94/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:32"]

[/quote]

Ehdottomasti ei! näillä saa aikaan sellaisen syöksykierteen että sit se on menoa! Pikavippi on vain ongelman pahentamista, rahapula ei niillä ratkea

Vierailija
95/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:32"]

[/quote]

Ehdottomasti ei! näillä saa aikaan sellaisen syöksykierteen että sit se on menoa! Pikavippi on vain ongelman pahentamista, rahapula ei niillä ratkea

[/quote

Senhän voi maksaa heti kun saa rahaa. Miksi kierrettä tehdä?

Vierailija
96/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:26"]

Mitä ihmeen ennakoimattomia laskuja ihmisillä voi olla? En yksinkertaisesti osaa elää niin, että kaikki talouteen tuleva raha kulutetaan - ai niin, minähän olen näitä vanhanaikaisia, joiden mielestä ei tarvitse asua yksin kaksiossa Helsingin keskustassa, jos ei ole rahaa.

[/quote]

Jääkaappi hajoaa tai ei tarvita muuta kuin paikattua hammasta rupeaa särkemään ja joudut menemään juurihoitoon josta tulee ainakin yksityisellä puolella satojen eurojen lasku.

[/quote]

Jos rahaa ei ole niin kuka menee yksityiselle?

Vierailija
97/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:26"]Mitä ihmeen ennakoimattomia laskuja ihmisillä voi olla? En yksinkertaisesti osaa elää niin, että kaikki talouteen tuleva raha kulutetaan - ai niin, minähän olen näitä vanhanaikaisia, joiden mielestä ei tarvitse asua yksin kaksiossa Helsingin keskustassa, jos ei ole rahaa.

[/quote]No meillä ennakoimattomia voivat olla autokorjaamo, sairaala, lääkkeet, joku hajonnut välttämättömyystarvike. Mutta yleensä ei tee tiukkaa. Ja asun lähiössä kaupungin kolmiossa, 931 euroa. T.yh, ei ap

Vierailija
98/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia tilanteita varten kannattaisi jättää vuokra puoliksi maksamatta. Joka tapauksessa nyt on perjantai, joten jos viitsit, niin lähde illalla ulos keräilemään pulloja.

Vierailija
99/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 17:32"]

[/quote]

[/quote

Senhän voi maksaa heti kun saa rahaa. Miksi kierrettä tehdä?

[/quote]

Mutta se on niin kallista rahaa! ja seuraavaassa kuussa on taas pikavipin verran kyöhempää!

Vierailija
100/164 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuinka jotkut voi elää kädestä suuhun. Aina pitää olla lapsiperheläisellä tarpeeksi rahaa jos tulee yllättäviä menoja, ainakin ruokaan. Täytyy katsoa missä voi säästää. Tupakoidaanko, juodaanko alkoholiA, ostetaanko liikaa meikkejä, vaatteita, turhaa krääsää, tehdäänkö ulkomaanmatkoja kaiken köyhyyden keskellä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä