Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein seksiä?

Vierailija
11.04.2014 |

Lueskelin tuota kuukautisketjua, ja ihmettelen miten usein ihmiset harrastaa seksiä jos ei kerta sitä 4-5 päivää per kk voida olla ilman.

Omalla kohdalla reilu 3 vuoden suhde, molemmat alle kolmekymppisiä, lapsettomia ja seksiä ehkä kerran viikossa. Nytkin mennään kolmatta viikkoa ilman.

Ei olla erityisen kiireisiä tai siitä ei ole kiinni, ettei nähtäisi. Läheisyyttä on paljon, aina kun telkkaria katsotaan niin ollaan sylikkäin, aina toisen lähtiessä kotoa annetaan heippasuukot, jos olen tiskaamassa mies tulee halaamaan, illalla ottaa kainaloon nukkumaan.

Niin, eli siis miten usein harrastatte, miten pitkä suhde, minkä ikäisiä olette?

En ole ennen tajunnut, että joka päivä pitäisi olla jyystämässä. Onko tämä normaalia vai pitäisikö lopettaa koko suhde kun ei ole enemmän seksiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksiä ei. Ja siinä suurin syy, miksi mikään ei enää toimi. Kumpikin kireitä, äreitä, "kiireisiä" ja avioero ollut pitkään harkinnassa.

Lasten etu on tämä ainoa syy, mikä pitää vielä yhdessä. Pakko on ensin odotella, että kuopuksen eli erityislapsemme tilanne selkiytyy. Kun pahin on ohi, on pakko alkaa ajatella itseään. Lasten etu pätee vain hankalissa oloissa, sitten kun asiat ovat kohtuullisesti pitää ajatella ensin itseään. Lapsillakin on mukavampi olla, jos vanhemmat hymyilevät tai nauravat joskus. Eivätkä ole aina naama happamana.

Vierailija
2/5 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teidän kohdalla tilanteessa ei ole minkäänlaista ongelmaa, jos olette itse tyytyväisiä. Siitähän se on kiinni, jos yhdessäolo muuten on mukavaa ja seksiä on kummankin mielestä sopivasti niin eihän teillä ole ongelmaa. Mitään normeja ei ole eikä pidä yrittää keksiä.

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kolme vuotta seurusteltu, lapseton 24-25-vuotias pariskunta, seksiä keskimäärin ehkä kerran viikossa, tänään tasan kaksi viikkoa ilman. Itselle kelpaisi kyllä kaksi-kolme kertaa viikossa, mutta miehelle riittää kerta viikkoon.

Ei haittaa minua että seksiä on vähän vähemmän kuin itse haluaisin. Jomman kumman se täytyy aina joustaa, koska aina toinen osapuoli haluaa enemmän ja toinen vähemmän. Meidän suhteessa se olen minä, joka joustaa. Myönnytys ei kuitenkaan ole kovin suuri kun itsekään ei tarvitse joka päivä olla harrastamassa seksiä.

Vierailija
4/5 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme alle kolmikymppisiä. Kolme lasta, nuorin 2-vuotias. Seksiä joka päivä tai joka toinen päivä. Pari kolme kertaa ollut yli viikon tauko ja joskus myös 4 pv:n taukoja. Synnytyksen jälkeenkään ei ole kauaa mennyt, kun jo vällyt pölisseet.Välillä kyllä tekis terää pitää vähän pidempiä taukoja, mutta aina se ajautuu... Mies on kyllä todella hottis, joten minkäs teet.

Vierailija
5/5 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 16:18"]

Sama täällä. Kolme vuotta seurusteltu, lapseton 24-25-vuotias pariskunta, seksiä keskimäärin ehkä kerran viikossa, tänään tasan kaksi viikkoa ilman. Itselle kelpaisi kyllä kaksi-kolme kertaa viikossa, mutta miehelle riittää kerta viikkoon.

Ei haittaa minua että seksiä on vähän vähemmän kuin itse haluaisin. Jomman kumman se täytyy aina joustaa, koska aina toinen osapuoli haluaa enemmän ja toinen vähemmän. Meidän suhteessa se olen minä, joka joustaa. Myönnytys ei kuitenkaan ole kovin suuri kun itsekään ei tarvitse joka päivä olla harrastamassa seksiä.

[/quote]

Viestini hävisi jonnekin, mutta meillä melkein sama. Olemme n.25v. ja olemme olleet yli neljä vuotta yhdessä, ja seksiä on kerran tai kaksi viikossa. Haluaisin useammin mutta mies ei tunnu haluavan... Pidemmät tauot ärsyttävät, mutta kaipa tähän on tyydyttävä kun ei ole muuta valitettavaa :)