Nolottaako hieronta?
Kehtaatteko käydä hieronnassa? Tarkoitan ihan normaalia hierontaa. Mä en kehtaa.. Musta on jotenkin noloa mennä kosketeltavaksi, maksaa siitä että joku hieroo. Jos olisin ihan laiha niin EHKÄ voisin mennä, mutta näin pyöreämpänä kynnys on hyvin korkea. Nyt raskaana yläselkä on mennyt ihan jumiin, en ole vielä keksinyt miten sen saan fiksattua paitsi hieronta voisi auttaa, mutta en kehtaa mennä sinne.
Onko kukaan muu yhtä arkajalka hieronnan suhteen? Jos olet silti mennyt niin onko kokemus ollut hyvä vai huono?
Kommentit (43)
Mene naishierojalle. Mieshierojia en voi suositella, liian monta huonoa kokemusta!
Tottakai kehtaan, normaali asia kaikkineen ja tekee hyvää. Ainoa nolo asia mitä voi käydä, niin kuin itselleni on kerran käynyt, että alkaa seisomaan kesken hieronnan, se on noloa.
Nuori ja kaunis nainen hieroo reisiä, sille ei vaan voinut mitään, kyllä hävetti juuri silloin.
Kokeile Helsingissä sijaitsevaa näkövammaisten palvelu- ja toimintakeskus Iiristä. Siellä näkövammaiset antavat hieronnan, joten omista pienistä virheistä ei tarvitse murehtia:)
Miten ikinä kehtaat mennä synnyttämään?? Maataan alapää paljaana, jalat levällään ja ties miten monta siellä koskemassa ja pälllistelemässä.
Kaikki me ollaan ihmisiä. Ja hieronta on hierontaa.
Ei hieroja tutki sun kroppaa eikä arvostele, se keskittyy hierontaan.
Eikö teitä vaivaa se, että hieroja joutuu omilla käsillä koskettelemaan toisten makkaroita ja poimuja? Paitsi jos on ihan timmi ja tasainen vartalo. Mutta kaikki normaalivartalosta eteenpäin on enemmän ja vähemmän pehmeitä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 11:04"]
Miten ikinä kehtaat mennä synnyttämään?? Maataan alapää paljaana, jalat levällään ja ties miten monta siellä koskemassa ja pälllistelemässä.
[/quote]
Ihan hyvin. Ei synnytyksessä olla koskettelemassa toista ihmistä niin että sille tulee hyvä olo. Siinä pyritään selviytymään tilanteesta ja keskitytään synnytykseen.
Se että olet suihkun puhdas on tärkeämpää kuin onko löysää vai ei.
Siinä joutuu vähän enemmän töihin kuin anatomisen mallin kanssa mutta... Ihan hassu pelko.
Tosiaan hierojiakin on kaikenlaisia mutta ammattilainen auttaa sinua ongelmassasi.
Pyörittele hartioita, yritä aktivoida keskivartaloa venytä itsesi hyvään ryhtiin kuin marionetti. Paina rinta auki eli hartioita taakse, venytä rintalihaksia, ja paina hartiat alas, pitkä kaula, ole ryhdikäs.
Aktivointi, nyrkkeile käsilläsi ylös, eteen, alas, sivuille. Sauvakävele ja roiku jos vain pystyt.
Ja aina kun istut älä röhnätä. Kuinka kauan olet mediassa?
Mäkään en kehtaa mennä hierontaan.
Mua hävettää joskus jo sekin jos parturissa kampaaja hieroo päänahkaani pesupaikalla tai kosmetologi hieroo kaulaani ja hartioihini voiteita. En tiedä miksi.
Ootte outoja. Eniten häpeäisin jos olisin hikinen.
Hieroja näkee päivittäin useita vartaloita, monenlaisia.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 11:28"]
Mäkään en kehtaa mennä hierontaan.
Mua hävettää joskus jo sekin jos parturissa kampaaja hieroo päänahkaani pesupaikalla tai kosmetologi hieroo kaulaani ja hartioihini voiteita. En tiedä miksi.
[/quote]
Mulla oli ihan sama aiemmin, mutta olen nyt tottunut kampaajalla pään hierontaan, samoin kasvot on ok. Mutta kaikki mikä on vaatteiden alla on jotenkin liikaa. Ja samoin, en tiedä miksi.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 11:04"]
[/quote]
Ihan hyvin. Ei synnytyksessä olla koskettelemassa toista ihmistä niin että sille tulee hyvä olo. Siinä pyritään selviytymään tilanteesta ja keskitytään synnytykseen.
[/quote]
Hä? Hieronnassa ei ole tarkoitus kosketella niin että tulee hyvä olo, vaan avata jumissa olevat lihakset. Monesti se jopa sattuu ihan sikana.
Mä en kehtaa mennä mieshierojalle. Olisi liian vaivaannuttavaa olla siellä huoneessa kahden kesken yläkroppa paljaana.
Olen myös joskus ajatellut, että miltähän hierojasta tuntuu hieroa näin luisevaa ihmistä. Olen melko laiha.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 12:05"]Mä en kehtaa mennä mieshierojalle. Olisi liian vaivaannuttavaa olla siellä huoneessa kahden kesken yläkroppa paljaana.
Olen myös joskus ajatellut, että miltähän hierojasta tuntuu hieroa näin luisevaa ihmistä. Olen melko laiha.
[/quote]
helpompaa kuin lihavaa.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 12:05"]Mä en kehtaa mennä mieshierojalle. Olisi liian vaivaannuttavaa olla siellä huoneessa kahden kesken yläkroppa paljaana.
[/quote]
helpompaa kuin lihavaa.
[/quote]
Ei ole. Oikeasti sitä saa varoa kun ihminen on vain luuta.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 10:35"]
Tottakai kehtaan, normaali asia kaikkineen ja tekee hyvää. Ainoa nolo asia mitä voi käydä, niin kuin itselleni on kerran käynyt, että alkaa seisomaan kesken hieronnan, se on noloa.
Nuori ja kaunis nainen hieroo reisiä, sille ei vaan voinut mitään, kyllä hävetti juuri silloin.
[/quote]
Älä välitä. Mulle on käynyt vähän samaan verrattava juttu kerran gynellä käydessä. :)
Mene vaan.