Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaako hieronta?

Vierailija
11.04.2014 |

Kehtaatteko käydä hieronnassa? Tarkoitan ihan normaalia hierontaa. Mä en kehtaa.. Musta on jotenkin noloa mennä kosketeltavaksi, maksaa siitä että joku hieroo. Jos olisin ihan laiha niin EHKÄ voisin mennä, mutta näin pyöreämpänä kynnys on hyvin korkea. Nyt raskaana yläselkä on mennyt ihan jumiin, en ole vielä keksinyt miten sen saan fiksattua paitsi hieronta voisi auttaa, mutta en kehtaa mennä sinne.

Onko kukaan muu yhtä arkajalka hieronnan suhteen? Jos olet silti mennyt niin onko kokemus ollut hyvä vai huono?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene naishierojalle. Mieshierojia en voi suositella, liian monta huonoa kokemusta!

Nääh, miehillä on enemmän voimaa ja kestävyyttä hieroa kunnolla.

Vierailija
42/43 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommin ylipainoisen näkemys on, ettei kaikki osaa tai pysty hieromaan isokokoisia että tuntuisi jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolottanut kuin kerran. Hieroja paljastui entiseksi hoidoksi ja olin vielä lähtenyt hänen luotaan aamulla tyyliin että tämähän  oli sitten tässä. Seuraavalla kerralla googletin tarkkaan minkä näköinen hieroja kyseessä ennen ajan varausta kun toista kertaa en hänelle mennyt. Mieshierojat liian kovakouraisia joten olen naisen valkannut jo vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä