Oletko väkivaltainen?
Kaikki meistä tuntuu vähintäänkin tietävän jonkun väkivaltaisen henkilön, joku sanoo tuntevansa henkilökohtaisesti, mutta milloinkaan ei kukaan ole sanonut itsestään olevansa väkivaltaan taipuvainen.
Nyt voit myöntää asian todenperäisyyden kohdallasi, toivottavasti myös hieman taustoitat taipumustasi ja erittele siihen ajavat syy-seuraussuhteet. Miltä sinusta tuntuu, nautitko siitä ja jos niin miten, häpeätkö ja kadutko?
Kommentit (23)
Olen nainen ja viina saa minut väkivaltaiseksi. Miksi. En tiedä. Joten en juo väkeviä ollenkaan, ikinä ja nyt lasten ollessa pieniä en juo mitään. Imetän vielä.
Häpeän asiaa. Muutenkin olen temperamenttinen ja räjähdän. Harvoin onneksi, tiedän koska pinna on palamassa ja poistun tilanteesta. Astioita on lennellyt.
OT käsitetäänkö meillä temperamenttisuus negatiiviseksi luonteenpiirteeksi ja onko esim latinoiden tulisuus positiivista. Sama asia.
Olen nainen ja viina saa minut väkivaltaiseksi. Miksi. En tiedä. Joten en juo väkeviä ollenkaan, ikinä ja nyt lasten ollessa pieniä en juo mitään. Imetän vielä.
Häpeän asiaa. Muutenkin olen temperamenttinen ja räjähdän. Harvoin onneksi, tiedän koska pinna on palamassa ja poistun tilanteesta. Astioita on lennellyt.