Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot kuukautiset/varhainen keskenmeno/mitä tää on?

Vierailija
11.04.2014 |

Alkaa olla pieni huoli. Mulla on aina ollut hyvin epäsäännölliset kuukautiset (mm. johtuen syömishäiriöstä, joka tosin nyt helpottanut, sekä yleistyneestä ahdistuneisuushäiriöstä ym.), en ole pillereitä syönyt yli vuoteen, käyttänyt ehkäisynä aina kondomia ihan jo siksikin, etten seurustele ja kumppanit satunnaisia.

No nyt kuitenkin kävi niin, että kuukautiset jäivät viime kuussa kokonaan välistä. Tein yhden raskaustestin kun kuukautiset olivat n. kaks viikkoa myöhässä (tai "myöhässä", kierto kun tosiaan vaihtelee), joka oli negatiivinen. No, ajattelin, että huoli pois ja koitan olla ahdistumatta, miettiä muita niin ehkä ne menkat sieltä tulevat. Tästä nyt yli kolme viikkoa. Nyt on viisi päivää ollut aluksi normaalia vuotoa, päivä ilman vuotoa, taas normaalia vuotoa, päivä ilman vuotoa ja nyt reilun vuorokauden IHAN JÄRKYTTÄVÄÄ vuotoa (normi tamponin saa vaihtaa 1-2h välein), ei merkittävää kipua kuitenkaan. Olen ollut tosi väsynyt ja ruokahaluton näiden "menkkojen" ajan. Ennen kuukautisia olin myös huonovointinen, väsynyt ja turvoksissa.

Mulla ei oikein ole hajuakaan, että milloin tällasesta pitäis huolestua? Muutenkin kynnys lääkäriin menemiselle korkea, joten alan helposti vähätellä oireita ("eei tässä nyt niin väsyneitä olla" vaikka olisin niin uupunut, etten jaksa istuakaan).

Huolestuttaa. :( Niin ja ikää on 25, normaalipainoinen olen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne llääkäriin, mahdotonta meidän on totuutta netin kautta tietää.

Vierailija
2/2 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi käyttää sidettä jos siellä vaikka oliskiin keskenmeno alkamassa...ettei se jymähdä siihen tamppoonii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi