Mies ehdotti avointa suhdetta... tähänkö tämä liitto nyt päättyy.....
Olemme olleet yhdessä reilu seitsemän vuuotta. Seksi elämä hyvä, noin pari kertaa kuussa tai useammin, vaikka toki vähentynyt suhteen alkuajoista. Nyt sitten mies ihan yllättäen ehdotti avointa suhdetta... Käski harkitsemaan, ei mitään kiirettä päätöksen kanssa.. ei kuulemma ole mitenkään välttämätön, mutta "saattaisi tehdä meille molemmille hyvää". Painotti myös että yhä rakastaa ja olen tärkein eikö todellakaan halua erota.. Mutta ero tässä varmaan tulee. Olen järkyttynyt, että hän edes harkitsisi seksiä muiden kanssa... En varmaan merkitse hänelle enään mitään.. Jos toista rakastaa, niin ei tuollaiset asiat kävisi edes mielessä.. Todella turhautunut ja surullien olo.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti seksielämä voisi miehen mielestä olla parempaakin.
Mä luulen, että vois olla useammin.
Tuo 2x/kk on kai aika vähän.Seksiä tarvitsee. Ei halua painostaa sinua.
Luulisin, että teidän olisi aika oikeasti keskustella.
Kumpikin pakenette.
Toinen ehdottaa avointa suhdetta ja toinen eroa.Pelkäätte kohdata itseänne ja toinen toisianne.
Rohkaisua vaan ja PUHUKAA. Joku mättää.
Rakkaus on.Nyyh nyyh... Ap ei tarvitse afroismeja rakkaudesta, vaan kunnon herätyksen todellisuuteen. Jos ukko ehdottaa vapaata, niin sillä on jo uusi malli koeajettuna ja ns. varmat kaupat odottamassa. Sovitteluun ja parisuhteen elvyttämiseen lähteminen olisi Ap:ltä maailman tyhmin veto. Asettaisi itsensä vain entistä enemmän altavastaajaksi. Ja se taas rikkoisi häntä entistä enemmän kun se karu totuus sitten paljastuu.
Ei kestä kiittää.
Juu, en kiitäkään tuosta neuvosta. Tai voin kiittää, mutta se ei ole mielestäni hyvä.
Olen edelleen sitä mieltä, että nää kaks ei puhu. Kuvittelevat vaan toistensa tarpeet ja tyytyväisyydet ja tyytymättömyydet. Olettavat, kuvittelevat.
Heijastat omia kuvitelmiasi parisuhteen ideaaleista jonkun toisen elämäntarinaan. Sulla ei ole riittävää kokemusta näistä kuvioista jos kirjoitat tuollaisia. Tää on oikeesti ihan selvä keissi, ja annat neuvoja jotka voivat olla Ap:lle haitallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oma mies on valmis päästämään kumppanin muille miehille pan*tavaksi, on rakkaus ja intohimo omaa kumppania kohtaan loppunut. Miestä himoittaa muut naiset, ja reiluna (ja rakkaudettomana) valmis antamaan sut pois.
Mies joka aidosti rakastaa vaimoaan, ja haluaa häntä, ei jaa. Piste. Mies haluaa olla aina rakastaja ja rakastettu.
Sun liitto on ohi.
Joo, mutta toi aapeen siipan heitto avoimesta suhteesta on vaan osoitus siitä, ettei voi hyvin siinä.
Rakastaa, mutta ei osaa löytää ongelman ydintä.Mielestäni se ydin on paatunut suhde.
Aloittaa se seksielämä tän nykyisen kanssa uudelleen aktiivisesti ja puhua siitä tarpeesta ei ole helppo. On helpompi ehdotella jotain överiä kuin realistista: että ”hei, mä haluaisin olla sun lähellä enemmän ja oikeesti olet se rakkain”. Siinä on iso torjutuksi tulemisen pelko.
Tässä jutussa näillä kummallakin on pelko, mikä rajoittaa lähentymistä ja pelko, että entä jos kerron ja osoitan todelliset tarpeeni, niin hylkääkö toinen minut sitten.
Ap:n mies on vain laiska ja haluaa liukua pois vaivattomasti nykyisestä suhteesta uuteen joka sillä on jo. Se on vain sitä sääliä ja toivetta että ap edes hommaa jonkun laastarin ettei ala vaivaksi hänelle.
Kyllä. Kunnatkin on osaamattomia. Laiskoja tai ei tiedä muuta tai tietää, että joutuis panostamaan.
Tässä voisi olla ainekset hyvään, jos uskaltaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin pakenette.
Toinen ehdottaa avointa suhdetta ja toinen eroa.Pelkäätte kohdata itseänne ja toinen toisianne.
Rakkaus on.Nyyh nyyh... Ap ei tarvitse afroismeja rakkaudesta, vaan kunnon herätyksen todellisuuteen. Jos ukko ehdottaa vapaata, niin sillä on jo uusi malli koeajettuna ja ns. varmat kaupat odottamassa. Sovitteluun ja parisuhteen elvyttämiseen lähteminen olisi Ap:ltä maailman tyhmin veto. Asettaisi itsensä vain entistä enemmän altavastaajaksi. Ja se taas rikkoisi häntä entistä enemmän kun se karu totuus sitten paljastuu.
Ei kestä kiittää.
Juu, en kiitäkään tuosta neuvosta. Tai voin kiittää, mutta se ei ole mielestäni hyvä.
Olen edelleen sitä mieltä, että nää kaks ei puhu. Kuvittelevat vaan toistensa tarpeet ja tyytyväisyydet ja tyytymättömyydet. Olettavat, kuvittelevat.
Heijastat omia kuvitelmiasi parisuhteen ideaaleista jonkun toisen elämäntarinaan. Sulla ei ole riittävää kokemusta näistä kuvioista jos kirjoitat tuollaisia. Tää on oikeesti ihan selvä keissi, ja annat neuvoja jotka voivat olla Ap:lle haitallisia.
Samaa mieltä.
Miten tämä voi olla selvä keissi, kun osalla avoin suhde kuitenkin toimii? Miksi ap:n mies ei voisi aidosti ajatella että se toimii? Nainenko tuota vain saa ehdottaa, siitäkö siinä on kyse? Kyllä kun on vuosia jyystänyt saman ihmisen kanssa, siinä voi olla kyse ihan vaan uteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin pakenette.
Ei kestä kiittää.
Ai, millä lailla haitallisia?
Ei puhuminen ole haitallista.
Pakeneminen toki, jos on ihan paskaa, on hyvä valinta, mutta ei tässä oke täydestä paskasta kyse eikä väkivallasta.
Kai nää kaks saa sanat suustaan. Luulisin.
Ei puhumisesta rikki mene.
Jos on Noi kaks vaihtoehtoa mitkä aapeellä ja siipallaan on, niin kai niitä voi vähän avata seitsemän vuoden kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oma mies on valmis päästämään kumppanin muille miehille pan*tavaksi, on rakkaus ja intohimo omaa kumppania kohtaan loppunut. Miestä himoittaa muut naiset, ja reiluna (ja rakkaudettomana) valmis antamaan sut pois.
Mies joka aidosti rakastaa vaimoaan, ja haluaa häntä, ei jaa. Piste. Mies haluaa olla aina rakastaja ja rakastettu.
Sun liitto on ohi.
Joo, mutta toi aapeen siipan heitto avoimesta suhteesta on vaan osoitus siitä, ettei voi hyvin siinä.
Rakastaa, mutta ei osaa löytää ongelman ydintä.Mielestäni se ydin on paatunut suhde.
Aloittaa se seksielämä tän nykyisen kanssa uudelleen aktiivisesti ja puhua siitä tarpeesta ei ole helppo. On helpompi ehdotella jotain överiä kuin realistista: että ”hei, mä haluaisin olla sun lähellä enemmän ja oikeesti olet se rakkain”. Siinä on iso torjutuksi tulemisen pelko.
Tässä jutussa näillä kummallakin on pelko, mikä rajoittaa lähentymistä ja pelko, että entä jos kerron ja osoitan todelliset tarpeeni, niin hylkääkö toinen minut sitten.
Ap:n mies on vain laiska ja haluaa liukua pois vaivattomasti nykyisestä suhteesta uuteen joka sillä on jo. Se on vain sitä sääliä ja toivetta että ap edes hommaa jonkun laastarin ettei ala vaivaksi hänelle.
Kyllä. Kunnatkin on osaamattomia. Laiskoja tai ei tiedä muuta tai tietää, että joutuis panostamaan.
Mä kerron jotain nyt miehistä. Miehet hoitaa suhteen panemalla, naiset puhumalla. Mies on pannut ja nyt puhuu naiselle että haluaa jatkaa panemista toisaalla. Se on se minkä verran mies tuli naisen reviirille tässä. Puhui sen verran naista että nainen ymmärtää vihjeen mitä panemalla se ei ymmärrä.
Täällä on nyt selvästi joku trolli, joka haluaa uskoa rakkauteen ja puhumisen voimaan. Kommentoi kaikkia, jotka uskaltaa olla eri mieltä hänen kanssaan. Ei taju miten vahingollisia noi neuvot on naiselle jolta on just vedetty matto jalkojen alta pois, ja todennäköisesti petetty.
Älä suostu. Sillä kiikarissa mahdollisesti joku ihastustason tapaus
Vierailija kirjoitti:
"Jos toista rakastaa niin ei.. " plaaplaa. Hei kuvitteletteko te ihmiset ihan oikeasti että monistakaan ihmisistä (varsinkaan miehistä) olisi hienoa panna yhtä ja samaa puolisoa koko loppuelämä?
Olisikohan jo aika avata silmiä tämän asian suhteen?
Mieheni on kyllä henkeen ja vereen yhden naisen mies. Olen leikkimielisesti ehdottanut ainakin osittain avointa suhdetta, mutta hän ei suostu. Ehkä en minäkään tosipaikan tullen.
Jotenkin mieheni on vain periaatteesta jo sellainen, että yhden kanssa ollaan ja muita ei edes vilkuilla. En kertaakaan ole nähnyt hänen katsovan muita naista kiinnostuneena tai tullut mitään sellaista tunnetta, että hänen kiinnostus minua kohtaan olisi vähentynyt. Olemme olleet yhdessä 16 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt selvästi joku trolli, joka haluaa uskoa rakkauteen ja puhumisen voimaan. Kommentoi kaikkia, jotka uskaltaa olla eri mieltä hänen kanssaan. Ei taju miten vahingollisia noi neuvot on naiselle jolta on just vedetty matto jalkojen alta pois, ja todennäköisesti petetty.
Mustavalkot täällä taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä voi olla selvä keissi, kun osalla avoin suhde kuitenkin toimii? Miksi ap:n mies ei voisi aidosti ajatella että se toimii? Nainenko tuota vain saa ehdottaa, siitäkö siinä on kyse? Kyllä kun on vuosia jyystänyt saman ihmisen kanssa, siinä voi olla kyse ihan vaan uteliaisuudesta.
Avoimet suhteet jotka toimii lähtee kahden ihmisen samantyylisistä seksuaalisista tarpeista ja näkemyksistä. Ei siitä että toinen käy pettämässä ja kertoo jatkavansa sitä avoimen suhteen nimikkeellä ja toinen järkyttyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta tuttavapiiristä kokemuksella voin sanoa että se on lopun alkua nyt. Mies ei uskalla erota ennen kuin on uusi katsottuna ja haluaa nyt alkaa katselemaan. Voit joko takertua ulkoisiin puitteisiin tai laittaa nimet paperiin ja antaa mennä.
Tämå. Kokemuksella.
Aivan.
Vitsi toi on..
Mun kokemuksella on just toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun liitto on ohi.
Mä kerron jotain nyt miehistä. Miehet hoitaa suhteen panemalla, naiset puhumalla. Mies on pannut ja nyt puhuu naiselle että haluaa jatkaa panemista toisaalla. Se on se minkä verran mies tuli naisen reviirille tässä. Puhui sen verran naista että nainen ymmärtää vihjeen mitä panemalla se ei ymmärrä.
Just näin. Ja sanomalla, et se edelleen rakastaa, ja että toinen on tärkein haluaa vain pehmentää iskua, koska on pelkuri, eikä halua itelle seurauksia. Vain helpon ulospääsyn suhteesta. Seuraava vaihe tulee, kun on avoin suhde, ja sit sanotaan ettei homma toimikaan, ja varmaan parempi erota. Tää on oikeesti niin selvä tapaus ettei mitään rajaa.
Jonnet ei muista, ja mummot ei tajua.
Miten avoimessa suhteessa sovitaan esimerkiksi sängyn käytöstä vai meneeö se välillä swingeröinniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimet suhteet jotka toimii lähtee kahden ihmisen samantyylisistä seksuaalisista tarpeista ja näkemyksistä. Ei siitä että toinen käy pettämässä ja kertoo jatkavansa sitä avoimen suhteen nimikkeellä ja toinen järkyttyy.
Tuo pettäminenhän on tällä hetkellä vain teidän mustavalkojen päässä. Ja avoin suhde alkaa aina sillä että jompi kumpi ottaa sen puheeksi. On aika epätodennäköistä että se huomattaisiin yhtäkkiä yhtä aikaa mitään puhumatta että sitä halutaan kokeilla. Ap voi tietenkin sanoa että hän ei sitä halua. Mutta tämä on se keskustelu jonka kautta avoin suhde alkaa jos se alkaa.
uteleva kirjoitti:
Miten avoimessa suhteessa sovitaan esimerkiksi sängyn käytöstä vai meneeö se välillä swingeröinniksi?
Muuallakin on sänkyjä kuin kotona.
Nolo nukkua sängyssä, jossa vieraat spermat selän alla! YöK
Vierailija kirjoitti:
Nolo nukkua sängyssä, jossa vieraat spermat selän alla! YöK
Spermahullukin jälleen keskuudessamme.
Olisko miehesi aisuri ja tuomassa Jamalit teille saunomaan?
RUMA ajattelija. Kato tää.