Voisitko olla erittäin kauniin naisen ystävä?
Hän saisi aina huomiota minne menettekin. Voisitko?
Kommentit (73)
Tietenkin, kaikki ystäväni varsinkin nuorena olivat kauniita. Malleja, tanssijoita jne.
Tuskin. Elimistöni olisi koko ajan ikään kuin hälytystilassa.
Jos nainen on kiva luonne. En lupaa että menisin julkiselle paikalle hänen kanssa. ;) Pysyttäisi vain pirtissä teellä. No saas nähdä.
Voisin. Olen nainen. En ole tähän päivään mennessä ollut kateellinen kenenkään kaverini ulkomuodosta. Päinvastoin olen ollut ylpeä heistä.
En, koska minusta ei ole kenenkään ystäväksi.
Riippuu paljon siitä naisesta. Jos kauneus ja sen mukana tuleva helppo elämä pilaa persoonan niin sitten en voisi.
En nyt kyllä ymmärrä, miksi ihmeessä en voisi. Monet ystävistäni ovat kauniita naisia.
Olen mies ja en varmaan voisi olla kauniin naisen kaveri, julkisella paikalla nainen keräisi huomiota, varmaan kuuluisi kyselyjä että mitä sinä tuollaisen kanssa kuljeskelet, muut ukot yrittäisi saada minut huonoon valoon ja kammettua ulos, löisivät perättömillä väitteillä kiilaa väleihin, niin paljon paskaa koituisi siitä että ei siitä tulisi mitään.
Minusta minun ystäväni ovat kaikki omalla tavallaan upeita ja kauniita.
Tottakai ystävät saavat näyttää juuri niin hyviltä kuin haluavat. Ei ole tärkeintä muutenkaan. Huumorintajumme ja yhteiset kokemukset esim. urheilukisa-ajoilta tuovat paljon jutunjuurta.
Ei ole minulta pois toisen kauneus.
Vaikka eihän tässäkään kait vanhoilta naisilta mitään kysytty.
Olenkin. Baarissa tosin on ärsyttävää kun olen ilmaa
Täällä monii sanoo että kyllä, mutta en usko heitä. Varsinkin naiset ovat aina kateellisiai toisilleen
Voisin. Olen itsekin kaunis. Monet ystävänikin ovat. Minusta lähes kaikki ovat kauniita omalla tavallaan. Kenellekään ei kannata olla ulkonäöstä kateellinen.
Olenkin, paras ystäväni on kerrassaan virheettömän kaunis. Aivan upea ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin. Baarissa tosin on ärsyttävää kun olen ilmaa
Itse isken AINA kauniin porukasta jonkun muun ihan näpsäkän. Ja pildee tulee.
Jokaisessa on jotain kaunista. Olen oikeastaan aika kaunis, tai sanotaan että kivan näköinen ja ystävällinen- olen myös juttelevaa sorttia ja oikeassa seurassa hauskakin. Miehiltä saan hymyjä ja juttelevat mukavia, mutta varsinkin naisporukassa minut koitetaan aina jotenkin sivuuttaa ja kaikki naistuttavuudet jäävät aina tuttavuudeksi- ystäviä ei juurikaan ole. Olen miettinyt mistä tämä johtuu mutta onko se jotain naisten keskistä alitajuista nokkimista?
Tottakai. Ja olen ollutkin. Ei se ole mitenkään erikoista. Ystäviä on monenlaisia.
t. Pulliainen