Haistelusta
Tämä asia on mulle tosi vaikea puhua ääneen ja tännekkin kirjoittaminen oli iso kynnys, mutta siis asiaan...
Mieheni haistelee kaikkea. Siis alusvaatteitani, päällysvaatteitani jopa käytettyjä siteitäni. Kerran kun wc pönttö oli anopilla tukossa niin jouduin vessapaperin heittämään roskalaatikkoon ja näin kun mieheni noukki paperin ja alkoi haistelemaan. Kerran esittäessäni nukkuvaa huomasin hänen haistelevan minua joka puolelta. Mies tekee siis tätä salassa mutta olen huomannut ne, vaikka mies ei sitä tiedäkkään. Tai sitten tietää?! Tää on liian nolo asia kun ei olla koskaan voitu puhua tästä avoimesti. Nyt vaan on ruvennut pelottamaan, jos mies miehellä onkin esim. psyykkisiä ongelmia. Olemme tunteneet 3v ja naimisissa puolivuotta. Mies on muuten tosi kiltti ja fiksu. Huumorintajuinenkin on. Onko jollain tietoa mistä tämä käyttäytyminen johtuu tai jollain samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (28)
Ihmettelen kuinka lehmän hermot pitää olla että sietää tuollaista nuuhkimista? Mamman oma pikku tryffelipossu.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 02:17"]
Varmaan paras että juttelet suoraan miehesi kanssa ja kerrot mitä olet nähnyt ja kokenut! Mutta älä ala häntä lapseen sekaantumisesta syyttämään.. Ehkä voit jotenkin varovasti kysyä... En kuitenkaan usko, että tämä kohdistuisi lapseenne... Sairaalta tuo kuulostaa ja toivon että vain sinun hajusi kiinnostavat, mutta ei auta kuin jutella..
toivottavasti saat selvyyden ja miehellä on hyvä selitys tai saa apua ongelmiinsa, eikä ole koskenut lapseenne! Tsemppiä ja voimia...
jos viitsit, jaksat, pystyt niin kerro mitä teille tapahtui ja mitä miehesi sanoi.. Voi olla joskus tai jollekkin apua jos jaat tarinasi :)
[/quote]
Yritän puhua heti huomenna miehelleni vaikka helppoa se ei tule olemaan. Tuskin edes pystyn siihen. Mutta jos pystyn niin toivottavasti asia jotenkin selvenee.
Toivottavasti... Pystyt siihen kun ajattelet poikasi turvallisuutta! Paljon voimia sinulle!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 02:19"]
Ihmettelen kuinka lehmän hermot pitää olla että sietää tuollaista nuuhkimista? Mamman oma pikku tryffelipossu.
[/quote]
Tilanne on vaikeampi mitä voi kuvitella. Mies jonka luulin olevan minulle ns. se-oikea ja jonka luulin tuntevani täysin. Muutenkin asia tuntuu musta liian hävettävältä että uskaltaisin sen esille. Tää on varmasti vaikea tajuta ennen kuin on itse samassa tilanteessa.
Tulipa mieleen vielä... Mitä jos mies ei myönnä? Kerronko nähneeni miehen itseteossa? Mies on aika kiivas luonne ja jos syytän vaikka vihapäissäni valehtelusta niin sitten on kyllä tuli irti. Haluaisin oikeastaan jotenkin huumoripohjalta ottaa asian esille. ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 03:07"]
Yleensä haistelu on nimenomaan naisten perversio. Naiset haistelevat useammin omia siteitään, vessapaperiaan, pierujaan yms.. Esimerkiksi tämä seuraavan videon nainen tottumuksestaan erehtyy haistelemaan julkisella paikalla:
Mies33
[/quote]
Nauroin videolle vedet silmissä :D
Varmaan paras että juttelet suoraan miehesi kanssa ja kerrot mitä olet nähnyt ja kokenut! Mutta älä ala häntä lapseen sekaantumisesta syyttämään.. Ehkä voit jotenkin varovasti kysyä... En kuitenkaan usko, että tämä kohdistuisi lapseenne... Sairaalta tuo kuulostaa ja toivon että vain sinun hajusi kiinnostavat, mutta ei auta kuin jutella..
toivottavasti saat selvyyden ja miehellä on hyvä selitys tai saa apua ongelmiinsa, eikä ole koskenut lapseenne! Tsemppiä ja voimia...
jos viitsit, jaksat, pystyt niin kerro mitä teille tapahtui ja mitä miehesi sanoi.. Voi olla joskus tai jollekkin apua jos jaat tarinasi :)