Haistelusta
Tämä asia on mulle tosi vaikea puhua ääneen ja tännekkin kirjoittaminen oli iso kynnys, mutta siis asiaan...
Mieheni haistelee kaikkea. Siis alusvaatteitani, päällysvaatteitani jopa käytettyjä siteitäni. Kerran kun wc pönttö oli anopilla tukossa niin jouduin vessapaperin heittämään roskalaatikkoon ja näin kun mieheni noukki paperin ja alkoi haistelemaan. Kerran esittäessäni nukkuvaa huomasin hänen haistelevan minua joka puolelta. Mies tekee siis tätä salassa mutta olen huomannut ne, vaikka mies ei sitä tiedäkkään. Tai sitten tietää?! Tää on liian nolo asia kun ei olla koskaan voitu puhua tästä avoimesti. Nyt vaan on ruvennut pelottamaan, jos mies miehellä onkin esim. psyykkisiä ongelmia. Olemme tunteneet 3v ja naimisissa puolivuotta. Mies on muuten tosi kiltti ja fiksu. Huumorintajuinenkin on. Onko jollain tietoa mistä tämä käyttäytyminen johtuu tai jollain samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (28)
Joillakin nyt vain on tarkempi hajuaisti. Kaikki hajut ärsyttää tai herättää kiinnostuksen. Hieman niin kuin koiralla. Ehkä miehesi on tätä lajia.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 01:18"]
puhuin sille hetki sitten. ap
[/quote]
Mitäs mies sanoi?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 01:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 01:18"]
[/quote]
Mitäs mies sanoi?
[/quote]
No ensin kun kerroin että mitä olen nähnyt sen salaa tekevän niin mies sai lievän paniikin ja alkoi tentata mua että onko mulla joku ongelma asian kanssa? sit kysyin rauhallisesti että miks tekee semmosta ja että ei mulla oo sen asian kanssa mitää ongelmaa niin sano siihe vaa, että sitä kiihottaa suuresti seksimielessä mun alapään hajut... en viittiny lapsesta mitään tentata koska en itse usko että olis mitään lapsen hajuista kiinnostunu
naurettiin sit vaan asialle ja pelkääminen alko tuntuu iha naurettavalta t ap
Voi jestas, ei kai tollasesta voi totisella naamalla keskustella. Toi videon täti ei pelkästään haistellut, vaan taisi jopa maistella.
Mun miehellä on joku painomustefetissi. Se haistelee kaikkia aikakauslehtiä, mainoslehtisiä, mitä vaan printattua. Samoin vanhoja kirjoja. Noloa, kun tekee sitä julkisesti. Esim. joskus kaupassa sille ojennettiin joku paksuhko mainoslehtinen, niin se tunki sen heti nenäänsä.
Oikeesti haistelevat tuossa jonkun äijän karvaista persläpeä? HYII!!
Kyllä sillä joku pakkomielle tai vainoharha on. Puhuhan ääneen, ei tuommonen oo hauskaa. Mieti sit jos saatte lapsia niin nuuhkii niitäkin ja se jos joku vielä sairaampaa! Huh.
Kiitos vastauksestanne. Meillä on 1v poika ja pojalla tosi hyvä suhde isään ja toisinpäin. En ole ajatellut koko asiaa. Pitää vissiin seurailla tilannetta. Itkettää vaan kauheasti kun mieheni on ollut ainoa mies elämässäni kehen olen voinut aina luottaa.
Sillä voi olla hajufetissi, eli kiihottuu eri hajuista sairaalla tavalla. Etenkin alapäähajut kiihottaa. Pidä lapsesi turvassa!
Mieti ku se nuuhkasee sun lapsen alapäätä - ja ehkä lipaseekin...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 02:00"]
Mieti ku se nuuhkasee sun lapsen alapäätä - ja ehkä lipaseekin...
[/quote]
joo no mähän mietin! Kiitos vaan...
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 02:02"]
Keksi parempia provoja, pervo.
[/quote]
Mun mielestä oli aika hyvä provo.Jospa ap:n mies onkin osittain koira,tai ehkä jopa ihmissusi? Koiraeläimille hajuaisti on tärkeä.
Odotan yhä lisää vastauksianne joista voisi olla apua.
Sido miehesi silmät. Sitten käske hänen vuorotellen haistella sinun ja lapsesi pikkuhousuja. Kysyt kummat haisee paremmalle. Jos hän valitsee lapsesi alushousut, niin jätät hänet.