onko antti railio ollut aina noin iso?
Kommentit (13)
Oli se voittaessaan iso. Muistaakseni on nuorempana ollut hoikempi mutta lihoi masennuksen vuoksi.
Lihonut on entisestään, valitettavasti. Ilmeisesti myös sairastellut paljon viime aikoina. Toivon todella, että hän saisi painonsa tippumaan, mahtava laulaja ja persoona on kaikin puolin.
Voi kuule, se oli jo eskarissa jätti iso.
Syntyessään Antti oli noin 3400 g, sitten kasvoi kahdessa päivässä 189 kiloiseksi. Ennen syntymäänsä oli siittiö..niin pieni ette sinä sitä voi paljaalla silmällä nähdä.
Katsoin että onpa tullut massaa edelleen lisää. Eikös pitänyt Jutan dietillä olla
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:05"]
Katsoin että onpa tullut massaa edelleen lisää. Eikös pitänyt Jutan dietillä olla
[/quote]
Silloin voittonsa jälkeen aloitti Jutan dieetin, ja nyt muutama kuukausi sitten oli taas uutisia, että aloitti taas Jutan dieetin. Hyvää mainosta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:58"]
Lihonut on entisestään, valitettavasti. Ilmeisesti myös sairastellut paljon viime aikoina. Toivon todella, että hän saisi painonsa tippumaan, mahtava laulaja ja persoona on kaikin puolin.
[/quote]
juu, kerrassaan ihana ihminen, tinttaa tuntemattomia muijia kännipäissään pataan
http://www.hymy.fi/uutiset/vof-voittaja-antti-railio-pahoinpidellyt-kaksi-tuntematonta-naista
Hän oli 18-vuotiaana todella söpö eikä tosiaankaan iso :) oikein mukava poika oli tuolloin(kin)
Muistan hänet kyllä keskimääräistä pienikokoisempana. En tosin ole nähnyt häntä sitten Aki ja Turo -aikojen.
Kyllä mun mielestä oli voittaessaan isompi, tykkäsin silloin, ja tykkään vieläkin. Toki soisin hänelle sen että laihtuisi ihan terveyssyistä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:46"]
Muistan hänet kyllä keskimääräistä pienikokoisempana. En tosin ole nähnyt häntä sitten Aki ja Turo -aikojen.
[/quote]
Itseasiassa mullakin tulin ihan ensimmäisenä mieleen Aki ja Turo otsikon luettuani, kunnes noin parin sekunnin päästä muistin miehen oikeen nimen ja samalla alkoi aivot raksuttaan, että tuttu on toki tämäkin nimi, kun vaan hokaisi, mistä on kaiffari tuttu. Samalla kun ketjua avasin, niin välähti mieleen kenestä kyse. Juu on totisesti tämä laulajapoika pikkasen eri kaliiberia kun Raivion Antti :D
Antti Raivio on puolestaan mulla joskus mennyt sekasin edesmenneen Asko Raivion kanssa, joka taas oli legendaarisen Kaseva yhtyeen toinen nokkamies Mikko Jokelan ohella. Asko Raivio hukkui samoihin aikoihin Näsijärveen 80-luvun lopulla kun Aki ja Turo kiersi maata Hebamamas yhtyeen kanssa Hymyhuulet sarjan megasuosiota hyödyntäen. Eivä olleet Asko ja Antti tiettävästi sukua toisilleen.
Ja että menisi tämä sivuraiteille ajautunut viestini kunnolla offariksi, niin tähän loppuun vielä se Askon tunnetuin mestariteos
Pienellä aasinsillalla voisi yrittää saada juttua loppumetreillä takaisin lähemmäs aihetta todeten, että vielä on Railion pojalla pitkä matka tuohon, eikä tietenkään koskaan siihen asti pääsekään, vaikka ihan mainio laulaja onkin.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 02:33"]
Ja että menisi tämä sivuraiteille ajautunut viestini kunnolla offariksi, niin tähän loppuun vielä se Askon tunnetuin mestariteos
[/quote]
Aikoinaan kun avovaimoni pakkasi tavaransa ja poistui yhteisestä kodistamme toisen miehen matkaan, minä seisoin ikkunan edessä ja katselin syksyiseen lohduttomaan pimeyteen Kasevan Tyhjää soidessa taustalla repeattina ties kunka montaa peräkkäin. En itkenyt, olo oli kertakaikkisen tyhjä ja vaikka kuinka yritin nostaa pystyyn pään, tunsin, että vajoan kokoajan vain syvemmälle.
No kyllähän ne omat jalat aikanaan kannattivat, mutta sitä syksyistä iltaa ja Kasevaa, joka omalla tavallaan lohdutti, mutta samalla suisti minua yhä syvemmälle kohti kuilun pohjaa, en unohda koskaan.
Mietin itse samaa, tosin jossain oli uutisoitu vastikään että olisi laihduttanut.. Eli onko stylistin vika vai pieleen mennyt dieetti?