Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen tapaileminen ja vanha fuckbuddy-suhde - teinkö väärin?

Vierailija
11.04.2014 |

Missä vaiheessa tapailua mielestänne pitää "alkaa uskolliseksi" tapailukumppania kohtaan?

Kyse on tilanteesta, jossa olen tapaillut uutta miestä vähän yli kuukauden. Olemme tavanneet vasta kuutisen kertaa, koska mies on kiireinen. Olen myös tulkinnut, ettei hän ole mitenkään hurjan ihastunut minuun koska yhteyttä pidetään niin harvakseltaan. Olemme siis aivan tutustumisvaiheessa, jossa ihan ystävyyspohjalta selvitellään millainen tyyppi toinen on. Yhden kerran olemme nukkuneet yhdessä koska miehellä oli töitä kotikaupungissani (hän asuu 60 kilometrin päässä), ja harrastimme tällöin seksiä.

Olen ollut muutaman vuoden säännöllisen epäsäännöllisessä fuckbuddy-suhteessa erääseen mieheen, ja tällä viikolla päädyin hänen kanssaan sänkyyn. Tämä ei ollut tapaamisemme tarkoitus eikä se varmastikaan ollut järkevää, mutta kyse ei nyt varsinaisesti ole siitä. Tapailemani miehen olen nähnyt viimeksi yli viikko sitten, eikä hän ole vielä edes ehdottanut seuraavaa tapaamista. Kyselee kuitenkin parin päivän välein tekstiviestillä mitä minulle kuuluu.

Tapailemani mies ei ole vielä ilmaissut halua seurusteluun. Emme ole puhuneet parisuhteista yhtään mitään, kunhan nyt treffailemme harvakseltaan. Seksiä on tosiaan harrastettu sen yhden kerran, mutta sekään ei tuntunut vievän asioita eteenpäin. En ole siis varma pitääkö mies minusta mitenkään erityisesti, enkä minäkään tietenkään tunne häntä kovin hyvin. Varovaisesti silti toivon että hiljalleen tästä ehkä voisikin kehittyä jotain.

Mitä mieltä siis olette siitä, että tässä vaiheessa tapailua menin sänkyyn toisen kanssa? En tietenkään koe pettäneeni tapailemaani miestä johon en ole millään lailla sitoutunut ja joka ei ole vihjaillutkaan haluavansa vakavampaa suhdetta ainakaan vielä, mutta olen ensimmäistä kertaa elämässäni tällaisessa tilanteessa ja en oikeasti tiedä olenko nyt tehnyt väärin vai en.

Fuckbuddy-suhteen katkaisin jo, se on ollut mielessäni jo aiemmin. Tämä mies oli myös sitä mieltä että aika aikansa kutakin ja hänkin alkaa etsiä uutta naista kunnon parisuhteeseen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt. Juuri tämän takia mun mielestä pitää sopia erikseen seurustelusta ja tapailusuhteen laadusta. Siis jos on enemmänkin kiinnostunut toisesta. Jotkuthan sanovat, että kun on seksiä ja viettänyt aikaa toisen kanssa "on jo periaatteessa parisuhteessa", mikä on mielestäni vähän naiivia. Ei silloin ole parisuhteessa vaan pikemminkin seksisuhteessa.

Vierailija
2/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:15"]

Et tehnyt. Juuri tämän takia mun mielestä pitää sopia erikseen seurustelusta ja tapailusuhteen laadusta. Siis jos on enemmänkin kiinnostunut toisesta. Jotkuthan sanovat, että kun on seksiä ja viettänyt aikaa toisen kanssa "on jo periaatteessa parisuhteessa", mikä on mielestäni vähän naiivia. Ei silloin ole parisuhteessa vaan pikemminkin seksisuhteessa.

[/quote]

Totta, ei parisuhde ole parisuhde jos ei ensin varmisteta että molemmat sitä haluavat. Olen kyllä pidellyt miestä hiukan kädestä ja halaamme ja suutelemme treffien päätteeksi aina, mutta muuten mies ei edes yritä näyttää siltä että olisimme pari.  

Päätin nyt antaa miehen olla rauhassa, eli en ota häneen ollenkaan yhteyttä. Hän varmaan ottaa sitten kun haluaa sopia seuraavat treffit, tuskin aikaisemmin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies on kiinnostunut, niin hänen on sitten otettava puheeksi se, ettei muita enää tapailtaisi.

ap

Vierailija
4/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, olet onnistunut pettämään miestä ennen kun teillä on suhdettakaan :O 

Minusta jo parien treffien jälkeen olisi pitänyt lopettaa muut panot. Haluaisitko itse tapailla miestä joka paneskelee muita?

Vierailija
5/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa kanssasi. Ainakin minun mielestäni ei ole järkeä lopettaa hyvää fucbuddy suhdetta jonkun epämääräisen tapailukuvion takia. Ettehän te seurustele. Ihan hyvin sillä tapailemallasi miehellä voi olla myös jokin intiimisuhde. Jos olisin sinun tilanteessasi niin tulkitsisin miehen enemmänkin kaverina kuin treffikumppanina. Jos teillä ei ole kipinää syttynyt vielä niin syntyyköhän sitä joskus. Millaista seksi oli treffikumppanin kanssa? Jos ei mitenkään erikoista niin anna olla. Jatka omaa hyötysuhdetta seksikumppaanin ja katsele muita miesystäväehdokkaita.

Vierailija
6/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 07:29"]

Vau, olet onnistunut pettämään miestä ennen kun teillä on suhdettakaan :O 

Minusta jo parien treffien jälkeen olisi pitänyt lopettaa muut panot. Haluaisitko itse tapailla miestä joka paneskelee muita?

[/quote]

parit treffit tässä onkin ollut vasta kyseessä? ei sellaista ihmistä voi pettää jonka kanssa ei ole niin minkäänlaista suhdetta. tapailu ei ole suhde, varsinkaan jos asioiden viemisestä vakavampaan suuntaan ei ole sanallakaan puhuttu.

Vierailija
7/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miettisin asiaa niin päin, että miltä susta tuntuisi, jos mies tekisi samaa? Eli loukkaantuisitko jos saisit kuulla miehen olleen teidän tapailun aikaan jonkun toisen kanssa sängyssä?

Mä loukkaantuisin, mutta joku toinen ei.

Vierailija
8/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Ap sun elämäsi kuulostaa aika kalsean kyyniseltä. Päädyt sänkyyn tapailemasi miehen kanssa koska hän ei jostain syystä mennyt hotelliin. Et ole varma jatkosta etkä kummankaan tunteista mutta panna pitää. Vielä varmuuden vuoksi toistakin miestä jota olet ennenkin satunnaisesti pannut. Tää yhteiskunta ja sen asenteet on ihan sairasta enkä tässä syytä todennäköisesti ilman moraalista kompassia kasvanutta apta. Sitten tulee näitä kauniita romanttisia kommelluksia. Konservatiivinen vallankumous mikset jo tule!

Vierailija
9/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä edes haluasi vanhaa fbudyasi jos tämä uusi mies olisi se oikea sinulle. Teit väärin kun olet jo kummankin kanssa kuitenkin kerennyt sänkyyn.

Vierailija
10/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm. kun uuden kanssa menee ekan kerran sänkyyn, pitää sen jälkeen fuckbuddy unohtaa. tämä on minusta hyvä sääntö. enkä kyllä ikinä jälkeenpäin kertoisi noista alkuaikojen säädöistä - aikuisilla nyt vaan on niin, että ei lähdetä tyhjältä pöydältä... 

Vierailija
11/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 09:05"]

Vau. Ap sun elämäsi kuulostaa aika kalsean kyyniseltä. Päädyt sänkyyn tapailemasi miehen kanssa koska hän ei jostain syystä mennyt hotelliin. Et ole varma jatkosta etkä kummankaan tunteista mutta panna pitää. Vielä varmuuden vuoksi toistakin miestä jota olet ennenkin satunnaisesti pannut. Tää yhteiskunta ja sen asenteet on ihan sairasta enkä tässä syytä todennäköisesti ilman moraalista kompassia kasvanutta apta. Sitten tulee näitä kauniita romanttisia kommelluksia. Konservatiivinen vallankumous mikset jo tule!

[/quote]

Mitä kyynistä tuossa nyt on? Miten se sinulta on pois, jos ap nauttii seksistä toisten aikuisten ja suostuvaisten ihmisten kanssa?  Tekisi mieli viuhutella kateuskorttia, mutta ehkä sä teet sen vähän liian helpoksi. Sanonkin vaan,että elä ja anna toisten elää.

Vierailija
12/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin nainen joka käyttäytyy nykyaikaisesti. Ap on hieno ihminen.

Vierailija
13/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 09:13"]

hmmm. kun uuden kanssa menee ekan kerran sänkyyn, pitää sen jälkeen fuckbuddy unohtaa. tämä on minusta hyvä sääntö. enkä kyllä ikinä jälkeenpäin kertoisi noista alkuaikojen säädöistä - aikuisilla nyt vaan on niin, että ei lähdetä tyhjältä pöydältä... 

[/quote]

Ihan totta, jos tämän "uuden" kanssa selvästi olis suhde tai edes kiinnostusta siihen suuntaan. Mutta tämä "uusi" vaikuttaa ap:n puheissa aika epämääräiseltä tapailukaverilta, eikä kukaan (edes ap) tiedä, onko hänen ja ap:n välillä mitään kummempaa kiinnostusta. 

Vierailija
14/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi nykyisen suhteeni alkuaikoina vähän samoin. Oltiin tapailtu muutaman kerran, ihastusta oli ilmassa, ja silti menin sänkyyn vanhan hoidon kanssa. En kertonut tapailukaverille - enkä enää aio kertoakaan, sillä olen nyt seurustellut hänen kanssaan jo pari vuotta. Emme olleet puhuneet parisuhteesta tai mistään vakavammasta tuolloin, joten en mielestäni varsinaisesti pettänyt, mutta toki eettisesti arveluttavaa moinen on.

Vierailija
15/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 09:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 09:13"]

[/quote]

Ihan totta, jos tämän "uuden" kanssa selvästi olis suhde tai edes kiinnostusta siihen suuntaan. Mutta tämä "uusi" vaikuttaa ap:n puheissa aika epämääräiseltä tapailukaverilta, eikä kukaan (edes ap) tiedä, onko hänen ja ap:n välillä mitään kummempaa kiinnostusta. 

[/quote]

Ap tässä! Tulkintasi on oikea, tämä tapailu on vielä hyvin epämääräistä. Itse olin ekojen tapaamisten jälkeen hyvinkin toiveikas, mutta mies ei tunnu olevan erityisen innoissaan. Tapaamiset ovat toki mukavia, mutta miehellä on todella harvoin aikaa tavata eikä hän muutenkaan pidä ahkerasti yhteyttä, joten en ihmettelisi vaikka hän esim. tapailisi muitakin naisia. Oman kokemukseni perusteella ihastunut/rakastunut mies tekee asian kyllä selväksi, ja tämä mies ei ole tehnyt.

Ajattelinkin asian nyt niin, että jos tilanne jatkuu näin, niin voisin suoraan kysyä onko hän oikeasti kiinnostunut. Jos hän vastaa olevansa, niin sitten voisi alkaa sopia tapailun säännöistä, ja ehkä voisin myös kertoa mitä tuon fuckbuddyn kanssa tapahtui. En sitten tiedä onko järkevää sanoa että tulkitsin miehen käytöksestä ettei hän ollut alussa kovin vakavissaan, sillä jos olenkin tulkinnut väärin niin siitä hän voisi varmaan loukkaantua?

Erikoinen tilanne. En edelleenkään koe tehneeni varsinaisesti väärin, mutta olisi tuo voinut jäädä tekemättäkin. Tapailemani mies on sen tyyppinen jota olen etsinyt, mutta vaikuttaa todennäköiseltä että hän ei ole minusta kovin innostunut...

Vierailija
16/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 09:05"]

[/quote]

Mitä kyynistä tuossa nyt on? Miten se sinulta on pois, jos ap nauttii seksistä toisten aikuisten ja suostuvaisten ihmisten kanssa?  Tekisi mieli viuhutella kateuskorttia, mutta ehkä sä teet sen vähän liian helpoksi. Sanonkin vaan,että elä ja anna toisten elää.

[/quote]

Joo nautinto, ilo ja rauha tästä ap:n tarinasta tuleekin ensimmäisenä mieleen. Voi eksynyttä ihmislasta.

Vierailija
17/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapailema mies on sellainen mitä hän on etsinyt mutta ei kovin "innoissaan" ap:sta. Miksi harrastit seksiä hänen kanssaan jos tilanne on näin? Jotain itsekunnioitusta. Se on hyvä että harkitset olevasi rehellinen miehelle jos päätättekin alkaa suhteeseen.

Vierailija
18/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pettäminen ei ole väärin, niin mikä sitten? :D

Vierailija
19/43 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 23:47"]

Ja jos mies on kiinnostunut, niin hänen on sitten otettava puheeksi se, ettei muita enää tapailtaisi.

ap

[/quote]

etkö voisi itse puhua asiasta jos kerran olet kiinnostunut miehestä? jos hän sanookin ei, niin et ainakaan tuhlaa aikaasi enempää.

Vierailija
20/43 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 09:05"]

[/quote]

[/quote]

Joo nautinto, ilo ja rauha tästä ap:n tarinasta tuleekin ensimmäisenä mieleen. Voi eksynyttä ihmislasta.

[/quote]

No ei se ilo ja rauha noista sun kommenteistakaan varsinaisesti välity... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi