Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluaisin kokeilla LSD:tä!

Vierailija
10.04.2014 |

Ja nimenomaan hoitomuotona, en joltain hämäräperäiseltä tyypiltä ostettuna lappuna. LSD:tä käytettiin terapiassa ennen kuin siitä tuli laitonta ja siitä saatiin hyviä tuloksia. Valitettavasti kriminalisoiminen loetti myös lääketieteellisen käytön.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran, lääkinnällisissä tarkoituksissa tietysti😒 on tullut kokeiltua. Eipä tuo tuntunut missään, kun ei tuota käyttötapaakaan oikein osannut yms. Kaveri joka osaa ja titää homman on varmaan suositeltava.

Sitten asiaa näille huumeet pilaa sinun elämän kansalaisille.

Suurin osa on pelottelukampanjan ja propagandan tulosta nixonin ajoilta.

Tänä päivänä tästä yrittää pitää kiinni mm. poliisi, tulli, a-klinikat ja muut tahot, jotka tekevät tulosta koska huumeet.

Kyseenalaistakaa joskus auktoriteetit, silleen mukavalla tavalla☺ hyvää vko:n loppua!

Vierailija
42/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi oikeasti hyvä terapiamuoto, se varmaan olisi edelleen käytössä. Ehkä ne lsd-tripit ei kuitenkaan läheskään aina olleet hyviä kokemuksia - niitä pahoja trippejäkin oli paljon ja osalla ne jäivät päälle pysyvänä psykoosina. Huumepöllyissä tehtiin myös pahoinpitelyitä, murhia ja itsemurhia. 

Urbaanilegendat ikuisista lsd-tripeistä ja ihmisistä jotka hyppivät talojen katoilta tai kuorivat itsensä kuin appelsiinin juontavat juurensa aikaan, kun lsd:stä ei ollut vielä kertynyt juuri käyttökokemusta eikä määriä osattu arvioida. Jotkut söivät 60-luvulla valtavia annoksia lsd:tä ymmärtämättömyyttään ja silloin seuraukset eivät välttämättä olleet hyviä. Tuollaiset pysyvät psykoosit ovat kuitenkin melko harvinaisia ja lsd:n kieltämiseen on tosi asiassa vaikuttanut enemmän politiikka kuin aineen todelliset vaarat. Nythän psykedeelitutkimus on taas heräämässä henkiin ja lsd vaikuttaa lupaavalta hoitomuodolta moneen asiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen LSD-trippiäni olin valmis itsemurhaan, kokeilin tuota viimeisenä keinona ennen lopullista ratkaisua. Se oli parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut. Pelottavinta, mutta parasta. Todella pahat ajatuslukot ja vääristymät minäkuvan suhteen aukesivat kerralla, nykyään pari vuotta myöhemmin olen työelämässä, parisuhteessa, harrastuksissa ja ystävissä kiinni vaikka olin ennen täysi ihmisraunio. Mukana oli kaveri, joka oli kokeillut samaa aiemmin. Niin ja ei ole vielä näkynyt pysyviä psykooseja, ei ole tehnyt mieli kokeilla uudestaan koska viihdearvoa tripillä ei ollut, mutta terapeuttista arvoa senkin edestä. Suosittelen, mutta vain siinä tapauksessa jos on ok sen suhteen että koko elämä ja ajatusmaailma voi muuttua täysin yhden kerran jälkeen. Musta tuli ainakin paljon onnellisempi, rauhallisempi ja positiivisempi ihminen tuon seurauksena. Vuosikausien terapialla ei ollut lähellekään samaa arvoa kuin yhdellä lapulla.

Vierailija
44/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa kokeillut kerran, ja tosiaan kaveri mukaan selvinpäin. Minua ei enää kiinnosta kokeilla uudestaan. Tästä kerrasta tosian aikaa varmaan joku 20 v.

Vierailija
45/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psilosybiinillä (sienestä saatava) on kai myös selkeä terapeuttinen vaikutus.

Vierailija
46/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mä haluaisin nimenomaan sellaisen terapiakokemuksen! 

Ap

Terapiakokemuksen?

Se terapiakokemus voi jatkua loppuelämän sekopäänä ja harhoissa.

Taitaa olla harhauskoisten terapiaa.

Rohkee olet. Uhkarohkea? Oma elämä panoksena yhteen trippiin?

Mä en. Huumeille on niin selkeä ei.

Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, mutta onko täällä todella LAD- myönteisiä ihmisiä? Näin paljon porukkaa peesaa, että huumeet on jees???? Apua tätä maailmaa ja sen kuvaa

voitko perustella miksi LSD ei olisi jees?

Vierailija
48/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

_ilmeisesti kieltolaki toimii hyvin kun ap ei saa huumetta.

Vierailija
49/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin!

Vierailija
50/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa pari viestiä ylempänähän sitä on tarjolla.. ja paljon muuta.

Vierailija
51/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap ymmärrä tuollaisista mitään. Eikä suurin osa kunnon kansalaisista mene tuollaisista tilaamaan yhtään mitään. Kieltolaki se vain toimii ja hyvin toimiikin.

Nuo sivustot ovat syrjäytyneiden luusereiden paikkoja.

Vierailija
52/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap ymmärrä tuollaisista mitään. Eikä suurin osa kunnon kansalaisista mene tuollaisista tilaamaan yhtään mitään. Kieltolaki se vain toimii ja hyvin toimiikin.

Nuo sivustot ovat syrjäytyneiden luusereiden paikkoja.

Olet väärässä

Vierailija
53/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen LSD-trippiäni olin valmis itsemurhaan, kokeilin tuota viimeisenä keinona ennen lopullista ratkaisua. Se oli parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut. Pelottavinta, mutta parasta. Todella pahat ajatuslukot ja vääristymät minäkuvan suhteen aukesivat kerralla, nykyään pari vuotta myöhemmin olen työelämässä, parisuhteessa, harrastuksissa ja ystävissä kiinni vaikka olin ennen täysi ihmisraunio. Mukana oli kaveri, joka oli kokeillut samaa aiemmin. Niin ja ei ole vielä näkynyt pysyviä psykooseja, ei ole tehnyt mieli kokeilla uudestaan koska viihdearvoa tripillä ei ollut, mutta terapeuttista arvoa senkin edestä. Suosittelen, mutta vain siinä tapauksessa jos on ok sen suhteen että koko elämä ja ajatusmaailma voi muuttua täysin yhden kerran jälkeen. Musta tuli ainakin paljon onnellisempi, rauhallisempi ja positiivisempi ihminen tuon seurauksena. Vuosikausien terapialla ei ollut lähellekään samaa arvoa kuin yhdellä lapulla.

voitko kertoa tarkemmin mitä koit ja miten se vaikutti elämäässi?

Vierailija
54/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myöskin. Psilosybiinisieniä olen käyttänyt ja olen niistä saanutkin apua jonkin verran. Enimmäkseen käytin yksin, ja olen kyllä sitä mieltä että psykedeeleistä saatava hyöty esim. psykoterapian rinnalla asiantuntevan (psykedeeli)terapeutin kanssa saattaisi muuttaa maailmaa. Ei myöskään olisi niin suurta flippaamisen vaaraa, ja en tarkoita flippaamisella pelkästään psykoosia joka on tosi harvinainen, vaan sitä että kokemus saattaa jäädä purkamatta ja voi ahdistaa entistä enemmän, ja kun siitä asiasta ei laittomuuden ja tietämättömyyden takia voi edes puhua niin kyllä, joillekin psykedeeleistä voi olla haittaa mielenterveydelle.  (Mutta suurimmalle osalle ei, ja monille pelkästään hyötyä)

Vierailija
55/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin myös kokeilla mutta en uskalla yksin, enkä halua rikkoa lakia jos on vaara jäädä kiinni...

Vierailija
56/61 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voitko kertoa tarkemmin mitä koit ja miten se vaikutti elämäässi?

Vastaan tähän myöhemmin.

Vierailija
57/61 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

törmäsin viestiisi surffaillessani internetissä. Olen ollu lsd-ammattilainen nyt 4vuotta, valmistuin 2012 Jämsän lukiosta. Itselläni on pelkästään positiivisia kokemuksia LSD:stä hoitomuotona. Ensimmäisen trippini jälkeen maailma aukesi eteeni aivan uudella tavalla. Eritoten mielialahäiriöiden sekä traumojen hoitoon voin suositella LSD:tä. Itseoppineena autom_asemtajana voin myös hoitaa volvosi jarruremontin yhdessä hujauksessa. Mikäli sinulla on lisää kysymyksiä koskien LSD:tä tai volvon jarruja, voit soittaa minun lankapuhelimeeni 014-7893479.  

58/61 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Vierailija
59/61 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin kaksi ja puoli tuntia sitten 250 mikrogrammaa happoa. Kuuntelen musiikkia ja rentoudun. Ei ole ensimmäinen kertani todellakaan...

Vierailija
60/61 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psilosybiinillä (sienestä saatava) on kai myös selkeä terapeuttinen vaikutus.

Silläkin. Samoin ekstaasina tunnetulla mdma:lla, joka tosin on empatogeeni.