Supermarjo: ei ollut siistiä oikeasti
Tän päivän jaksossa Supermarjo ohjasti "siivoushullua" naista. Sitä vain ihmettelin, kun ei siellä perheessä oikeasti edes ollut siistiä.
Meillä on myös kolme pientä lasta ja ovat villejä, mutta on siistimpää kuin tuolla perheellä. Esim vaatekaapit tiptop ja pinkat tasakokoisia ja kaikki silitetty toisin kuin tuolla.
Ja ehdin ihan hyvin harrastaa myös lasten kanssa ja tavata kavereita. Enkä mielestäni edes ole mikään siisteysintoilija (naapurissa asuu oikeasti sellainen, pesee pehmolelut kerran vkossa jne)
Kommentit (29)
Hyi, onpa täällä suttupyttynaisia! Meillä on siistimpää myös kuin päivän jakson perheessä eikä siivota kuin tunti pari päivässä. Molemmat vanhemmat kokopäivätyössä. Kotona ollessa oli välillä sekaista, kun lapset sotki nopeammin kuin kerkesi siivota ja vauvaa imettäessä joutui itkien katsomaan vierestä, kun kaaos kasvoi.
Näkeekö ton koko jutun jostain netistä?
Ihmettelin kanssa, että mihin kummaan se nainen käytti sen 8 tuntia, kun minun mielestäni heillä oli sekaista koko ajan. Joka paikassa kaikenlaista pikkutavaraa, jolle ei näyttänyt olevan paikkaa jne. Ehkä joku ajankäyttöongelma, tai sitten yksinkertaisesti liikaa tavaraa? Kyllä meillä on alle tunninkin päivittäisellä siivouksella paljon siistimpää.
Siivous on taitolaji, vaikka sitä pidetään yksinkertaisena hommana. Tehokkaat työtavat ja hyvät välineet saavat siistiä tulosta ilman, että aikaa hupenee turhaan säätämiseen.
Mutta sottapyttyjä moni perhe on. Olen ostellut kirppiksiltä leluja, niin kyllä ovat likaisia. esim. duplot viimeksi. Kova homma aina pestä ne. Kerran oltiin vuokramökillä, jossa lelulaatikkoa ei oltu varmaan koskaan pesty. Yäk. Meillä pestään lelut ja säilytyslaatikot säännöllisesti.
En ole siivonnut varmaan 10 vuoteen. Onneksi meillä käy siivooja.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:23"]
Näkeekö ton koko jutun jostain netistä?
[/quote]
ihan tästä linkistä =)
http://www.ruutu.fi/ohjelmat/pelasta-perheemme-supermarjo/kausi-1-jakso-5
Mulla ei ole kaapissa tavarat tiptop ja mitä sitten? Kyllä ne sieltä löytyy. Siivoan kun huvittaa. Kunhan ei ole likaa ja suunnilleen tietää missä tavarat. Viivottimella lakanan suoruuden mittaaminen on ajanhukkaa.
Mulla on kaveri himosiivooja ja koko ajan sairaana. Lapset vähemmän, mutta kyllä hekin sairastelee. En ole raskinut sanoa, että hellitä vähän.
Nii-i, häh?
Mä en nähnyt tuota kotia mitenkään erityisen siistinä. Ihan tavallinen. No ok, voi olla ettei koskaan pyöri pölyhiukkastakaan jaloissa jos aina imuoidaan, mutta noi kamaröykkiöt tekee epäsiistin näköiseksi vaikka onkin pölytöntä ja tahratonta.
mä olen pessyt pehmot vain kun niiden päälle esim oksennettu
Lapset on pysyneet terveinä :-)