Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele lapselle sukkia ja sukkahousuja!

Vierailija
10.04.2014 |

Oon jotenkin onnistunut ostamaan lapsille ihan asiallisia vaatteita muuten, mutta nätit ja siisteinä pysyvät sukat ja sukkahousut on jotenkin hankalat löytää. Jostain syystä etenkin viisivuotiaalla ei edes mitkään sukat tunnu kunnolla pysyvän jalasssa, tai jos pysyy (yhdet villasekoitesukat oon löytänyt jotka on vissiin täsmälleen oikeaa kokoa, ne vaan on kyllä karseen rumat) niin on niin tiukat kuulemma ettei saa niitä itse vedettyä jalkaan. Tyttö on vielä pieni, mutta en osaa edes vauvan sukkia hankkia nättejä ja jalassa pysyviä. Äitiyspakkauksen sukkikset oli ookoot, mutta ne on vaan valkoiset ja jo pienetkin.

Ja ne muuten asialliset vaatteet sitten näyttää pelkiltä rytkyiltä, kun sukat on jotkut jalassa pyörivät tai vähintään rumat.

Auta huonoa sukkien ostajaa ja kerro mistä itse ostat sukat ja sukkahousut lapsille!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan lapsen sukat Polarn o Pyretistä. Musta ne on hyviä sukkia.

Vierailija
2/5 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falken sukat ja sukkahousut ovat parhaita. Minä ostan useimmiten sukkia, joissa jalat pysyvät kuivina eli ei pelkkää puuvillaa vaan thermolite/ coolmax-sukkia.

Sukkahousuista muita hyviä on esim. ihan H&Mllä. Kappahlin ja Zaran ovat oudon pieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä kans se vika, että oon pihistellyt noissa sukissa. Kun ne on vaan sukkia. Mutta vissiin halvalla ei saa hyvää. Jospa ostaisi vähemmän mutta parempia...
Falkesta en ole kuullutkaan, pitääpä tutustua. PoP:n sivuilta kävin jo kattomassa outlet-sukkia, koska piheys vaivaa vaikka haluisin kivoja sukkia :). Kiitos vihjeistä!

Vierailija
4/5 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostan popilta. Niitä on tosi usein alessa eli sieltä olen ostellut. Falket on tosi hyviä sukkia. Kalliita ovat, mutta kestäviä eli jos lapsia useampia niin kestävät kyllä useammankin käytön. Ne kannattaa ostaa jostain lastenvaateliikkeestä (esim jesperjuniorilla on) niin ovat halvempia. Siellä on siis tavismalleja, mutta hyviä nekin. Urheiluliikkeissä esim on teknisiä malleja ja ne on tosi kalliita. Kestäviäkin kyllä, mutta yhdelle kasvavalle lapselle en raaskisi 20e sukkia ostaa. 

Vierailija
5/5 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin sukkiin ja hyviin alusvaatteisiin kannattaa panostaa lapsellakin. Mukavuus ennen kaikkea :) .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan