Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-karppaajat, kuka lähtisi mukaan haastekimppaan?

Vierailija
16.03.2014 |

Mulla on nyt ehkä kolmas päivä menossa. Karppasin aikoinani vuosia ja se oli ihan elämäntyyli, mutta ero ym. sekoitti elämän ja olen ollut sellaisessa hiilarimaassa pitkään että apua. On ollut jostain syystä tosi vaikea päästä takaisin karppielämäntapaan. Olen myös saanut n. 10 kg lisää painoa enkä viihdy kropassa olon tai ulkonäön puolesta.

Postaillaan syömisiä ja kuulumisia tähän ketjuun?

Mä söin tänään aamupalaksi eilisen katkarapusalaatin jämät ja keitetyn kananmunan. Lounaaksi ajattelin kohta alkaa tehdä possu-selleri-jne. wokkia vähän kiinalaistyyliin ja keittää lisukkeeksi kiinankaalia. Illalla paistan kesäkurpitsapaistoksen eli kesissiivuja vuoan pohjalle ja tomaattia, jauhelihaa, auraa, juustoa jne. päälle vähän pizzamaisesti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama. Karppasin, mutta elämäntilanne vei sitten hiilarimaahan. Vuoden vaihteessa aloin taas ja tää on nyt ollut tällaista hyvin vaihtelevaa alakarppi-hyväkarppi välimaastoa. Ajattelin ottaa ihan vaan rennosti, syödä niitä mistä tulee hyvä olo.

Tänään on ollut vähän syömätön päivä. Laiskottaa.

Aamulla kahvia täysmaidolla, leipänen pakastimesta (itse tehty vhh), metukkaa, oltermannia, voita ja kurkkua. Jugurttia ja 1tl hyvää päärynähunajaa.

Parhaillaan on ruoka tuloillaan. Gluteenittomia kalapuikkoja, juures-koskenlaskijasose, appelsiini-porkkanaraaste, kermaviilikastike.

Illallisesta en vielä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan