Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16-vuotiaan puhelimeen tuli viesti joltain tytöltä "Rakas <3 Meille?" Olen järkyttynyt! Tulkaa auttamaan ongelmassa!

Vierailija
30.11.2020 |

Ei ole puhuttu tytöistä mitään, eikä niitä täällä ole ennen käynyt. Jotenkin olen ajatellut, että ei sitä vielä ne jutut kiinnosta. Puhuu vaan lätkästä ja lätkätreeneistä. On kyllä komea ja varmaan aika suosittukin, että en sinänsä ihmettele, mutta miten se onkin jo noin iso..

Aina naureskelen täällä vastaaville aloituksille, mutta nyt olen itse tässä tilanteessa. Pitäisikö ottaa ehkäisy puheeksi? Lähinnä mietin siitä näkökulmasta, että pitäisikö alkaa antamaan säännöllisemmin viikkorahaa/hommata pankkikortti, jotta voisi ostaa kumeja? Pojalla ei ole omaa rahaa käytössä, vaan annetaan aina tarvittaessa ja loput ollaan laitettu tilille säästöön. Vai hommaanko vain teinin vessan kaappiin kondomeja kaikessa hiljaisuudessa? Miten te olette tehneet? Hommaatteko alaikäisille lapsillenne ehkäisyvälineet?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät millaisen viestin teini on saanut? 

Vierailija
2/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin pojan kanssa, että miten menee. Ehkä paljastaisi itse että on jotain juttua. Siinä ohimennen sitten ottaisit puheeksi, että jos on siinä vaiheessa, että tarvitsee kumeja, niin voit niitä ostaa. Itse olen ostanut omalle pojalleni kumit. Nyt 17v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät millaisen viestin teini on saanut? 

Pompahti puhelimen näytölle. ap

Vierailija
4/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaanko me kaikki teille? Onko kahvia ja pullaa?

Vierailija
5/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun aina silloin tällöin kävin nakkaamassa teinien sängylle kortsupaketin, siis mitään sen kummempia kyselemättä. Lopetin, kun huomasin sekä tyttäreni että poikani tyttöystävän syövän pillereitä. Ajattelin, että ehkä he osaavat hoitaa asiansa jos pilleritkin on hankittu mun tietämättäni.

Mutta kyllä niiden teinien kanssa voi ihan puhuakin avoimesti.

Vierailija
6/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juttele. Kuulostaa kyllä säädöltä.. :)

Vierailija
7/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä osti tuon ikäisenä mulla kauhean ison laatikon kortonkeja. Niitä oli satoja. Varmaankin ihan varmuuden vuoksi. En edes tarvinnut kaikkia, vaan myin kavereille, kun ei ollut vielä vakituista tyttöystävää.

Itseasiassa halpaa on verrattuna vahinkoraskauteen.

Vierailija
8/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy kun poika saa nuorta pimperoa. 

M34

Vierailija
9/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Missä on sanottu, että olisi nuoresta kyse? Voihan kyseessä olla kypsempikin täti.

Vierailija
10/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille muutama paketti kortsuja, huikkaa että voit hankkia lisää jos tarvetta tulee ja kysyä saa jos joku asiaan liittyvä mietityttää. Mutta älä sen enempää jankkaa asiasta, kaikki ei halua puhua aiheesta vanhempien kanssa.

Vierailija
11/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Missä on sanottu, että olisi nuoresta kyse? Voihan kyseessä olla kypsempikin täti.

Vanha ämmänkäppyrä nyt tuskin herättää nuoren miehen vehkeessä kiinnostusta. 

M34

Vierailija
12/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on seurustellut tuosta iästä alkaen ja toiset on vuosikymmeniäkin yhdessä. Onnea vaan pojalle.

Vierailija
13/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun aina silloin tällöin kävin nakkaamassa teinien sängylle kortsupaketin, siis mitään sen kummempia kyselemättä. Lopetin, kun huomasin sekä tyttäreni että poikani tyttöystävän syövän pillereitä. Ajattelin, että ehkä he osaavat hoitaa asiansa jos pilleritkin on hankittu mun tietämättäni.

Mutta kyllä niiden teinien kanssa voi ihan puhuakin avoimesti.

Tongitko toisten tavaroita vai mistä voit tietää että poikasi tyttöystävä syö pillereitä???

Vierailija
14/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sille muutama paketti kortsuja, huikkaa että voit hankkia lisää jos tarvetta tulee ja kysyä saa jos joku asiaan liittyvä mietityttää. Mutta älä sen enempää jankkaa asiasta, kaikki ei halua puhua aiheesta vanhempien kanssa.

Antaa pojan ostaa itse kuminsa, kun parhaiten tietää oman kokonsa. Ei kannata vanhempien hankkia epäsopivia. Itse olin 16 v, kun hankin täysin itsenäisesti e-pillerit. Mieheni oli tuolloin 17v ja osasi itse ostaa kumeja. Vanhemmat eivät puuttuneet asioihimme millään tavalla ja olisi ollut kovin noloa, jos siinä vaiheessa olisivat jotain seksivalistusta alkaneet antamaan. Aika pahasti myöhäistä olisi ollut. t. n49

Vierailija
15/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
16/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34

Tiedoksi sinullekin katkero, että yllättävän monet nuoret miehet ovat kiinnostuneita kypsemmistä naisista. On ihan omakohtaista kokemusta asiasta. Tosin kaikkein nuorimpien kollien ehdotuksille en ilennyt lämmetä. t. keski-ikäinen nainen

Vierailija
17/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi rauhottuisin. Seuraavaksi lakkaisin kirjoittamasta lapseni ykstyisasioita nettiin. Siinäpä se.

Vierailija
18/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34

Sä et edes ole mies! Teinipojan paalu pongahtaa pystyyn vaikka reiästä seinässä.

Vierailija
19/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34

....And here's to you, Mrs. Robinson

Jesus loves you more than you will know

Whoa, whoa, whoa

God bless you, please, Mrs. Robinson....

Vierailija
20/42 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Voivoi, eikö mennyt aika tuo koskaan enää palaa vai etkö saanut nuorenakaan nuorta? Rattoisaa eläkepäivien odottelua sulle sinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan