16-vuotiaan puhelimeen tuli viesti joltain tytöltä "Rakas <3 Meille?" Olen järkyttynyt! Tulkaa auttamaan ongelmassa!
Ei ole puhuttu tytöistä mitään, eikä niitä täällä ole ennen käynyt. Jotenkin olen ajatellut, että ei sitä vielä ne jutut kiinnosta. Puhuu vaan lätkästä ja lätkätreeneistä. On kyllä komea ja varmaan aika suosittukin, että en sinänsä ihmettele, mutta miten se onkin jo noin iso..
Aina naureskelen täällä vastaaville aloituksille, mutta nyt olen itse tässä tilanteessa. Pitäisikö ottaa ehkäisy puheeksi? Lähinnä mietin siitä näkökulmasta, että pitäisikö alkaa antamaan säännöllisemmin viikkorahaa/hommata pankkikortti, jotta voisi ostaa kumeja? Pojalla ei ole omaa rahaa käytössä, vaan annetaan aina tarvittaessa ja loput ollaan laitettu tilille säästöön. Vai hommaanko vain teinin vessan kaappiin kondomeja kaikessa hiljaisuudessa? Miten te olette tehneet? Hommaatteko alaikäisille lapsillenne ehkäisyvälineet?
Kommentit (42)
Antakaa nyt hyvänen aika pojalle omaa rahaa, vaikkei ostaisikaan kumeja. Kyllä tuossa iässä jo pitäisi osata käyttää itsenäisesti rahaa. Oletko muuten varma, että se viesti oli tytöltä eikä pojalta?
Se se vast olis jos tällainen konservatiivikristitty alkais heittelemään kortsuja sängyn päälle ;) Ollaan puhuttu paljon seksistä, ja ovat samoilla linjoilla, että sänkyyn ei ole kiire. Tottakai tiedän omasta kokemuksesta, et teoria ja käytäntö on kaksi eri asiaa, eli luonto vetää tikanpoikaa puuhun... Silti ihmisellä pitää olla itsehillintää, ja se jo helpottaa kun ei koko ajan nyhjätä sylikkäin. Eli minusta tuon ikäisenä on tervettä että ollaan isommiss porukoissa, ystävien kanssa ja perheenkin kanssa voidaan yhdessä viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
.. .Ollaan puhuttu paljon seksistä, ja ovat samoilla linjoilla, että sänkyyn ei ole kiire...
:D :D :D
No aivan varmasti ovat samoilla linjoilla juu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy kun poika saa nuorta pimperoa.
M34
Missä on sanottu, että olisi nuoresta kyse? Voihan kyseessä olla kypsempikin täti.
Vanha ämmänkäppyrä nyt tuskin herättää nuoren miehen vehkeessä kiinnostusta.
M34
Tiedoksi sinullekin katkero, että yllättävän monet nuoret miehet ovat kiinnostuneita kypsemmistä naisista. On ihan omakohtaista kokemusta asiasta. Tosin kaikkein nuorimpien kollien ehdotuksille en ilennyt lämmetä. t. keski-ikäinen nainen
Niinhän sitä mummeli luulee. Tosiasia on kuitenkin, että joka ainoa ulokkeellista kiinnostaa sileäihoinen ja kaunis teinityttö.
M34
Jos ulokkeellisella miestä tarkoitat, voin sanoa, että on meitäkin "ulokkeellisia" joita ei kiinnosta nuoret eikä vanhat tytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. .Ollaan puhuttu paljon seksistä, ja ovat samoilla linjoilla, että sänkyyn ei ole kiire...
? Olin itsekin teininä ja vielä parikymppisenäkin samoilla linjoilla :) Etkö itse ole tuntenut ketään joka haluaa odottaa? Sinun kaikki tutut ovat menneet teininä sänkyyn ripsakkaasti?
Tiedoksi et näin eivät uskovaiset yleensä toimi, usko tai älä :) Tunnen kyllä pari ei-uskovaistakin, jotka olivat sitä mieltä et seksiä voi odottaa, kunnes löytää ns. suuren rakkauden. Aika moni tajuaa, et 16-vuotiaana ei vielä "Se Oikea" ole tullut kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Missä on sanottu, että olisi nuoresta kyse? Voihan kyseessä olla kypsempikin täti.
M34
Entä jos nainen nyt vain faktisesti paremman näköinen kuin kaikki nuoremmat maastossa... Nähnyt... on aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Olin itsekin teininä ja vielä parikymppisenäkin samoilla linjoilla :) Etkö itse ole tuntenut ketään joka haluaa odottaa? Sinun kaikki tutut ovat menneet teininä sänkyyn ripsakkaasti?
Tiedoksi et näin eivät uskovaiset yleensä toimi, usko tai älä :) Tunnen kyllä pari ei-uskovaistakin, jotka olivat sitä mieltä et seksiä voi odottaa, kunnes löytää ns. suuren rakkauden. Aika moni tajuaa, et 16-vuotiaana ei vielä "Se Oikea" ole tullut kohdalle.
Korjaan: 16-vuotiaana ei _yleensä_ se oikea ole tullut kohdlle, on sekin tietty mahdollista et tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jos ulokkeellisella miestä tarkoitat, voin sanoa, että on meitäkin "ulokkeellisia" joita ei kiinnosta nuoret eikä vanhat tytöt.
Tiedetään kyllä että teitä pervoja on...
Ihmettelen vaan miksi teikäläisillä on niin kova hinku aina korostaa ja mainostaa tuota poikkeavuuttanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mulle selvisi, että poikaystävälle se odottaminen oli helppoa, koska ei ollut kauhean seksuaalinen. Tuli sitten ero sen vuoksi myöhemmin.
Itse joskus ostin omalle teinille repullisen kumeja kun kompastuin yks aamu eteisessä tyttöjen saappaisiin.
Itse kun oli 16v niin naisten fillarikin alkoi panettaa ja yli kolmikymppisiltä naisilta sai parhaat kyydit kun ne ei kauheasti ujostellu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
M34
Vanha äijänkäppyrä nyt tuskin herättää nuoressa naisessa kiinnostusta.
Mistä tiedät että viestin lähetti tyttö eikä joku mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan miksi teikäläisillä on niin kova hinku aina korostaa ja mainostaa tuota poikkeavuuttanne?
Ohis kommentoi että olet todella halpa kun et salli minkäänlaista sinun sairaasta narratiivista poikkeavaa miestä maailmaan. Hyi & yök. Kaikki pitää mennä sinun ilkeään putkimaailmaan tai muuten ei saa edes kommentoida.
Oliko työllä nimi? Jos olikin M34.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun aina silloin tällöin kävin nakkaamassa teinien sängylle kortsupaketin, siis mitään sen kummempia kyselemättä.
No meillä haluttiin pelata varman päälle.
Tirkisteltiin salaa avaimen reiästä, ja mies ryntäsi huoneeseen rullaamaan kumin teinin tapin päälle heti, kun alkoi touhu näyttää liian intiimiltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan miksi teikäläisillä on niin kova hinku aina korostaa ja mainostaa tuota poikkeavuuttanne?Ohis kommentoi että olet todella halpa kun et salli minkäänlaista sinun sairaasta narratiivista poikkeavaa miestä maailmaan. Hyi & yök. Kaikki pitää mennä sinun ilkeään putkimaailmaan tai muuten ei saa edes kommentoida.
Joka paikassa te sairaat pervot kehutte itseänne ja muiden pitäisi nuolla persettänne. Hyi & yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun aina silloin tällöin kävin nakkaamassa teinien sängylle kortsupaketin, siis mitään sen kummempia kyselemättä.
Tirkisteltiin salaa avaimen reiästä, ja mies ryntäsi huoneeseen rullaamaan kumin teinin tapin päälle heti, kun alkoi touhu näyttää liian intiimiltä
Pervoperhe teillä. Kyllä nomaalilla kulli lerpahtaa, jos sitä mies tulee näperöimään. Olisi ollut edes äiti.
Vierailija kirjoitti:
Oliko työllä nimi? Jos olikin M34.
Kyl se twinkkipojukin kelpaa.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirkisteltiin salaa avaimen reiästä, ja mies ryntäsi huoneeseen rullaamaan kumin teinin tapin päälle heti, kun alkoi touhu näyttää liian intiimiltäPervoperhe teillä. Kyllä nomaalilla kulli lerpahtaa, jos sitä mies tulee näperöimään. Olisi ollut edes äiti.
No meillä mies kävi sen homman hoitamassa ihan sen tähden että poika jaksaisi pidätellä edes hetken...
Sen ainokaisen kerran kun menin itse, poika ryöpsähti lakanoille heti !
Oli nolo tilanne kaikille :(
Niinhän sitä mummeli luulee. Tosiasia on kuitenkin, että joka ainoa ulokkeellista kiinnostaa sileäihoinen ja kaunis teinityttö.
M34