Kauanko katselisitte, että mies haluaa nähdä vain kerran viikossa?
Kauan siis suostuisitte odottamaan oikeaa suhdetta? Ymmärrän jos on pettymyksiä ja haluaa edetä hitaasti, mutta kai joku takaraja on oltava.
Kommentit (67)
Kauan, en itsekään tahtoisi nähdä tuon useammin.
Eihän mies kierrossa kerkiä kuin kerran viikossa, ymmärrystä kehiin hei.
Mistä mä löydän miehen joka haluaa tavata kerran viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Kauan, en itsekään tahtoisi nähdä tuon useammin.
Mikä sinulle on kauan? 4 kk vai vuosi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä löydän miehen joka haluaa tavata kerran viikossa?
Mikä on ongelmasi? Sinuako halutaan useammin?
Ap
Jos siihen on hyvä syy, molempien menot menee ristiin, työ, lapset jne. muutaman kuukauden varmaankin. Etsin, tai no se oli väärä sana toivon miestä, joka asuu kotikaupungissani. Omakin aikataulu on sen verran kiireinen, että olisi käytännöllistä ehtiä tapaamaan esim. lyhyesti töiden jälkeen.
Mitä tarkoittaa kerran viikossa näkeminen? Tunnin tai parin pikatapaamista vai koko päivän viettämistä yhdessä?
Jälkimmäinen voisi toimia minulla vaikka kuinka pitkään, ensimmäinen ei kovinkaan kauan. Riippuisi tietysti miehestä ja tilanteestakin, miten kauan.
En pitkään koska tulee vaikutelma, että käydään vain "tyhjennyksellä". Kiinnostavaa ihmistä haluaa nähdä useammin viikossa, niin se vain menee.
Oletko niin ruma, että palautumiseen menee viikko?
Vierailija kirjoitti:
En pitkään koska tulee vaikutelma, että käydään vain "tyhjennyksellä". Kiinnostavaa ihmistä haluaa nähdä useammin viikossa, niin se vain menee.
Tuskin tuossa nyt edes seksiä harrastetaan, jos nähdään vain kerran viikossa.
En edes halua aloittaa suhdetta, jos miehen työ, lapset, harrastukset ym muut menot vie 95% hänen ajastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nähtäisiin kerran viikossa esim viikonloppuisin ja yhdessäoloon sisältyy yhteisiä kokkaushetkiä, leffan katselua, retkiä metsässä, kävelyä lenkkipoluilla, museoissa ja ravintoloissa käyntiä sen verran kuin korona-aika antaa, myöden, lököilyä yhdessä ja rakastelua niin sinäkö siitä rekisteröit vain sen rakastelun ja pidät sitä "tyhjennyksenä" ?
M
Ap on läheisriippuvainen. Ap:n miesystävä, juokse!
Kuulostaa hyvältä tuollainen tahti, vaikka pysyvästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuossa nyt edes seksiä harrastetaan, jos nähdään vain kerran viikossa.
Harrastetaan kyllä, yökylässä olen.. ap
Kyllähän tuo kävisi tuttavuuden alussa, suht pitkäänkin. Mutta jossain vaiheessa olisi kiva viettää viikonloppu tai öitä yhdessä, ja lomillakin nähdä vähän enemmän. Miten se onnistuisi?
Ei vastaisi omia tarpeita ja toiveita tapailusta/seurustelusta, niin en kattelis yhtään pidempään. Been there, done that, aikaa meni vaan hukkaan.
Kuukausi max.