16-vuotiaan puhelimeen tuli viesti joltain tytöltä "Rakas <3 Meille?" Olen järkyttynyt! Tulkaa auttamaan ongelmassa!
Ei ole puhuttu tytöistä mitään, eikä niitä täällä ole ennen käynyt. Jotenkin olen ajatellut, että ei sitä vielä ne jutut kiinnosta. Puhuu vaan lätkästä ja lätkätreeneistä. On kyllä komea ja varmaan aika suosittukin, että en sinänsä ihmettele, mutta miten se onkin jo noin iso..
Aina naureskelen täällä vastaaville aloituksille, mutta nyt olen itse tässä tilanteessa. Pitäisikö ottaa ehkäisy puheeksi? Lähinnä mietin siitä näkökulmasta, että pitäisikö alkaa antamaan säännöllisemmin viikkorahaa/hommata pankkikortti, jotta voisi ostaa kumeja? Pojalla ei ole omaa rahaa käytössä, vaan annetaan aina tarvittaessa ja loput ollaan laitettu tilille säästöön. Vai hommaanko vain teinin vessan kaappiin kondomeja kaikessa hiljaisuudessa? Miten te olette tehneet? Hommaatteko alaikäisille lapsillenne ehkäisyvälineet?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.. .Ollaan puhuttu paljon seksistä, ja ovat samoilla linjoilla, että sänkyyn ei ole kiire...
:D :D :D
No aivan varmasti ovat samoilla linjoilla juu...
? Olin itsekin teininä ja vielä parikymppisenäkin samoilla linjoilla :) Etkö itse ole tuntenut ketään joka haluaa odottaa? Sinun kaikki tutut ovat menneet teininä sänkyyn ripsakkaasti?
Tiedoksi et näin eivät uskovaiset yleensä toimi, usko tai älä :) Tunnen kyllä pari ei-uskovaistakin, jotka olivat sitä mieltä et seksiä voi odottaa, kunnes löytää ns. suuren rakkauden. Aika moni tajuaa, et 16-vuotiaana ei vielä "Se Oikea" ole tullut kohdalle.
No, mulle selvisi, että poikaystävälle se odottaminen oli helppoa, koska ei ollut kauhean seksuaalinen. Tuli sitten ero sen vuoksi myöhemmin.
Kyllä, meitä on moneksi. Siksikin outoa naureskella, et "aivan varmasti ovat samoilla linjoilla juu...", aivan kuin 100% nuorisosta olisi samaa mieltä sänkyyn menemisestä :) Syitä olla menemättä on monia, vaikka kuinka vähemmistössä olisikin.
Piti tähänkin asialliseen ketjuun jonkun setäpedon puuttua.
Oksettaa.