Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaisiko sinua, nuori nainen, jos bussikuski tervehtisi sinua sanoin "Huomenta neitokainen"

Vierailija
30.11.2020 |

Edellinen po i stui, joten pidetään keskustelu asiallisena. Kaverini mielestä minun olisi pitänyt tehdä valitus aiheesta, koska kenenkään suk u puolta ei saa o lettaa (olen pahoillani pätkimisestä, en tiedä mikä on epäsopiva sana tänne)

Minua kuski tervehti tänä aamuna noin ja se todellakin piristi päivää ja oli mielestäni herttaista.

Loukkaantuisitko moisesta?

Yläpeukku= en
Alapeukku= kyllä

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan mukavaa :) Ei ne yleensä sano mitään, korkeintaan örähtää jotain.

Vierailija
2/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän saattaisin katsoa kuskia oudosti, mutta ei se mun päivää pilais.

Vierailija
4/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin takaisin: "Oikein hyvää huomenta, miekkonen!"

Vierailija
5/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy varoa joka sanaa koska metoo.

En sanoisi noin jos olisin kuski.

Vierailija
6/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ärsyttänyt mua kun olin nuorempi, koska se on niin läpinäkyvää. Yksi bussikuski täällä onkin sellainen joka tervehtii nuoria tyttöjä erityisen lipevästi. Muitakin kyllä tervehtii reippaasti mutta se on just noin että nätit, alaikäisen näköiset tytöt saavat tuon neitokaisen tai kaunokaisen tervehdyksen jatkeeksi.

Vierailija
7/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu

M49

Vierailija
8/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi pillastuu syyttä ja sinä tarvitset sen takia täältä tukea ilollesi. Dumppaa sellainen olio.

Vierailija
9/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua pitää työpaikkaasi sitten.

Vierailija
10/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuskin väristä.

Vierailija
11/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut kuultua niin sata kertaa. Mielestäni se ei itse asiassa ole kyllä hirveän asiallista. Se tekee sellaisen mies-nais-asetelman siihen, jota siinä ei tarvitsisi olla. 

Vierailija
12/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille kiitos samoin setämies!

Vierailija
13/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua haittaisi. Noin 15v sitten eräs komea nuori bussikuski kysyi minulta tai siis kuulutti siihen mikkiin kaikkien matkustajien kuullen, että "sinä kaunis neitokainen sen ja sen näköinen siellä takana, lähtisitkö tämän ajon jälkeen Kotkan meripäiville. Voidaan mennä tällä bussilla.?"

No en lähtenyt, mutta en kyllä loukkaantunutkaan yhtään. Lähinnä kuulosti kivalta. 🙂 Nykyään olisi varmaan ahdistelua ja ties mitä.

Vierailija
14/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mua haittaisi. Noin 15v sitten eräs komea nuori bussikuski kysyi minulta tai siis kuulutti siihen mikkiin kaikkien matkustajien kuullen, että "sinä kaunis neitokainen sen ja sen näköinen siellä takana, lähtisitkö tämän ajon jälkeen Kotkan meripäiville. Voidaan mennä tällä bussilla.?"

No en lähtenyt, mutta en kyllä loukkaantunutkaan yhtään. Lähinnä kuulosti kivalta. 🙂 Nykyään olisi varmaan ahdistelua ja ties mitä.

No joo, on eri asia, onko komea suht saman ikäinen kaveri vaiko vaikka joku vanha ähkyäijä, joka hengästyneenä tuijottelee.

Vierailija
15/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60v isoäiti, huomenta vaan papparainen.

Vierailija
16/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pitäisi tuosta, mutta en loukkaantuisikaan. Vähän oudoksuisin.

N25

Vierailija
17/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään loukkaantuisi. Olisi kiva.

N24

Vierailija
18/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä usko että tuolloinkaan suurin osa naisista, eikä varsinkaan työnantajista, olisi tuosta ilahtunut.

Vierailija
19/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää ois ihanan piristävä ja huomioiva tervehdys. Tosin olen rouva, olisi ihanaa jos joku sanoisi huomenta ruova. Mikä ihmisiä vaivaa, kun kaikesta pitää loukkaantua ja/tai tehdä tasa-arvokysymys? 

N32

Vierailija
20/26 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tästä mieleen se bussikuski joka ehdotti nuorelle opiskelijatytölle päiväpanoa bussin takapenkillä. Ja sitten tyttö oli jossain vaiheessa ihan paineessa yksin kuskin kanssa bussissa Itä-Suomen tiettömillä taipaleilla ja tämä vielä pysäytti bussin ja tuli selittämään jotain ei pahalla -tyyppistä. Itsehän olisin siinä vaiheessa sännännyt vessaan ja laittanut oven lukkoon kun äijä ryhtyy lähestymään käytävää pitkin. No työpaikka meni ja tuomio tuli oikeudessa muistaakseni kunnianloukkauksesta. Kun keski-ikäinen kuski väitti että munankipeä teologianopiskelija oli ahdistellut HÄNTÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi