Loukkaisiko sinua, nuori nainen, jos bussikuski tervehtisi sinua sanoin "Huomenta neitokainen"
Edellinen po i stui, joten pidetään keskustelu asiallisena. Kaverini mielestä minun olisi pitänyt tehdä valitus aiheesta, koska kenenkään suk u puolta ei saa o lettaa (olen pahoillani pätkimisestä, en tiedä mikä on epäsopiva sana tänne)
Minua kuski tervehti tänä aamuna noin ja se todellakin piristi päivää ja oli mielestäni herttaista.
Loukkaantuisitko moisesta?
Yläpeukku= en
Alapeukku= kyllä
Kommentit (26)
En. Kyseisestä heitosta tulkitsisin sanojan leppoisaksi henkilöksi, joka haluaa olla ystävällinen minulle.
Eri asia olisi jos vaikka prinsessaksi sanoisi, mikä on jo selkeää vittuilua.
Vierailija kirjoitti:
Musta tää ois ihanan piristävä ja huomioiva tervehdys. Tosin olen rouva, olisi ihanaa jos joku sanoisi huomenta ruova. Mikä ihmisiä vaivaa, kun kaikesta pitää loukkaantua ja/tai tehdä tasa-arvokysymys?
N32
Feminismi vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa tästä mieleen se bussikuski joka ehdotti nuorelle opiskelijatytölle päiväpanoa bussin takapenkillä. Ja sitten tyttö oli jossain vaiheessa ihan paineessa yksin kuskin kanssa bussissa Itä-Suomen tiettömillä taipaleilla ja tämä vielä pysäytti bussin ja tuli selittämään jotain ei pahalla -tyyppistä. Itsehän olisin siinä vaiheessa sännännyt vessaan ja laittanut oven lukkoon kun äijä ryhtyy lähestymään käytävää pitkin. No työpaikka meni ja tuomio tuli oikeudessa muistaakseni kunnianloukkauksesta. Kun keski-ikäinen kuski väitti että munankipeä teologianopiskelija oli ahdistellut HÄNTÄ.
Itselleni ei ole bussikuskit ehdotelleet (vaikka yleensä kyllä miehiltä seksiä saan halutessasi). Kamala tapaus, tämä paha ohis. Joskus lukiolaisena matkustin yöbussilla ainoana päätepysäkille tähtäävänä matkustajana. Pikkaisen kyllä hämmennyin kun setä pysäytti bussin keskelle pimeää korpea ja lähti kävelemään kohti. Kohdallani sanoi jotain "helvetti oli täällä joku" ja bussi jatkoi matkaa. Olisi vissiin päättänyt vuoronsa jos en olisi lymyillyt siellä takapenkillä.
Nykyään kaikki bussikuskit on pappoja, rekkiksiä tai tummahipiäisiä. En kyllä usko tähän "nuoriherra-bussikuski rakastui moniin bussissa Kotkan meripäivien aikoihin" sitten yhtään edes 2005 😂