Miten pukeudutte jouluaattona? Entä lapset/teinit?
Onko teillä tapana pistää parempaa päälle jouluna vai oletteko tavallisissa kuteissa?
Kommentit (706)
Perheemme hengailee koko päivän pyjamat päällä
Yksin ollessa rennosti. Vieraitten aikaan siistimmät vaatteet.
Kunhan on puhtaat mukavalta tuntuvat vaatteet päällä, se riittää!
Tavalliset mukavat vaatteet, ehkä illemmalla vaihdan nämä ulkoiluhousut 'oikeisiin' tai hameeseen.
Minä ja vaimoni olemme naturisteja, joten vaatteet jäävät laittamatta päälle.
Kireään nahkamekkoon kun syön liikaa mekko ilmoittaa että on jo liikaa syöty
Porttoasuihin tietysti, kuten naisen täytyykin.
Pukeudun seksikkääksi joulutontuksi
Ihan turhaa pukeutua vain joulun takia hienosti
Tonttulakki, norsunaamari "siellä alhaalla". Vaimo pukeutuu palvelijaksi, tonttulakki hänelläkin.
Löysin roskiksesta melkein ehjän pilkkihaalarin. Siinä tarkenee kun tää helluntaiseurakunta sulkeutuu ja kirkko sitten puoliltaöin.
Olen alasti ja esittelen sikamaista ruhoani.🐖🐷🐽
Koiran kanssa samanlaiset joulupaidat! Koiralla toki päällä vaan kun avaa omat lahjansa, tyyppi ei oikein välitä😅
Stringit, pepun kohdalta rypytetyt legginsin ja napapaita. Haluan pukeutua itseäni varten nätisti ja mukavasti.
Siistit vähän paremmat vaatteet, ei kuitenkaan mitään juhlavaatetta.
Puvut päällä kotona? Ollaanpas sitä hienoa porukkaa. Eräässä tuttavaperheessä miehillä puvut ja naisilla iltapuvut. Lapsilla juhlamekot ja sisäkengät.
Puvut päällä kotona? Ollaanpas sitä hienoa porukkaa. Eräässä tuttavaperheessä miehillä puvut ja naisilla iltapuvut. Lapsilla juhlamekot ja sisäkengät. Ei jotenkin istu suomalaiseen kulttuuriin. Toki siistimmät vaatteet ymmärrän ja näin teen itsekin, mutta iltapuku runtuusi hiukan oudolta.
Olen koko päivän kalsarit jalassa tukka pystyssä