Haaveilen Miss Suomi -kilpailuun osallistumisesta
Olenko ihan idiootti, pitäisikö unohtaa tämä idea samantien?
Olen jo muutaman vuoden haaveillut Miss Suomi-kilpailuun hakemisesta. Haaveilen myös lapsista ja olen menossa naimisiin lähivuosina, joten sitä ennen tämä suunnitelma olisi tietysti toteutettava, ja tuleehan se ikäkin jo vastaan viiden vuoden sisällä...
Olen 21-vuotias, 171/62,5, tarkemmat mitat noin 89-64-93. Olen nätti, kasvojeni luusto on klassisen kaunis. Olen ihan kaunis hyvin vähällä ehostuksella. En ole mikään bimbo, vaan ihan fiksu. Opiskelen yliopistossa, puhun useampaa eri kieltä, syön ja elän terveellisesti.
Heikoimmat lenkkini ovat hampaat. Minulla on rumat ja vinot etualahampaat, jotka onneksi eivät näy tavallisesti hymyillessä. Ylähammasrivistökään ei ole täydellinen. Kroppani ei myöskään ole missikunnossa, mutta se on korjattavissa säännöllisellä treenillä.
En ole mikään henkeäsalpaava kaunotar, mutta eipä noissa tämänkään vuoden ehdokkaissa sellaisia ole. Jos saisin hampaat ja kropan kuntoon, tuolla tasolla kilpailussa ei olisi kuin ehkä pari-kolme varteenotettavaa kilpailijaa. Enkä lähtisi kilpailuun muutenkaan hampaat irvessä tavoittelemaan pelkkää voittoa..
Onko kenelläkään muulla samanlaisia haaveita tällä hetkellä tai ollut aikaisemmin?
Kuulostaako siltä (en muuten laita kuvaa, koska en halua kertoa haaveitani edes läheisilleni), että minun kannattaisi lähteä yrittämään ensi vuonna?
Kommentit (28)
Älä nyt jumaliste ota näiden kurppien lannistuksia harkittavaksikaan, vaan go for your dreams!
Onnea Shirly, sait sitten haaveesi toteutettua!
Minun mielestä missi-kisoissa ei ole mitään järkeä.
En tykkää sellaisesta että kilpaillaan kauneudesta.
Mutta jos haluat oikein paljon missi-kisoihin, niin siitä vaan, ei me aleta ketään estämäänkään:)
Miss-Suomi titteli on mitätön.
Miss-Universum titteli on mitätön.
Kukaan kaunis ja täysjärkinen ihminen ei osallistu noihin turhiin missi-kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Sun mittas kuulostaa kyllä missin mitoilta, paitsi usein ne on ehkä viis kiloa kevyempiä kuin sinä. Sun ei tarvii ku elää pari kk terveellisesti ja treenata paljon niin ainakin olisit kroppas puolesta valmis. Sit hymy kuntoon ja meet kisoihin. Usein siellä arvostetaan myös pitkiä, joko ruskeita tai vaaleita hiuksia. Mallikoulukokemukset ois myös plussaa. Tyrkyistä ei tykätä. Sun pitäis olla filmaattinen eli susta pitäis saada onnistuneita kuvia. Sulla pitäis olla fiksuja mielipiteitä, mutta niitä sulla varmaan onkin kun oot yliopistossa.
Se että on yliopistossa, ei tee ihmisestä fiksua.
Niin minäkin haaveilen.
Terv. Hopeakettu
Ne on ihan turhia. Mielummin katson maalin kuivuvan, kuin niitä turhia missikisoja. Niistä ei voita mitään! No okei, ehkä kuuluisuutta, mutta ei mitään muuta. Ei edes voita "Maailman kaunein nainen" -titteliä, kun ei sellaista ole!
Jonkun mielestä Alina Voronkova on eksoottisen kaunis, kun taas joistain Alina ei näytä millekään. Ei kaikkien miesten mielestä Kim Kardashian ole kaunis ja seksikäs!
M45
Sun mittas kuulostaa kyllä missin mitoilta, paitsi usein ne on ehkä viis kiloa kevyempiä kuin sinä. Sun ei tarvii ku elää pari kk terveellisesti ja treenata paljon niin ainakin olisit kroppas puolesta valmis. Sit hymy kuntoon ja meet kisoihin. Usein siellä arvostetaan myös pitkiä, joko ruskeita tai vaaleita hiuksia. Mallikoulukokemukset ois myös plussaa. Tyrkyistä ei tykätä. Sun pitäis olla filmaattinen eli susta pitäis saada onnistuneita kuvia. Sulla pitäis olla fiksuja mielipiteitä, mutta niitä sulla varmaan onkin kun oot yliopistossa.