Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sellaisessa naisessa vikana, joka saa aina ihastuksiltaan pakit?

Vierailija
30.11.2020 |

Millainen ulkonäkö, henkiset ominaisuudet, varallisuus, uranäkymät ja sosiaaliset taidot pitäisi olla? Mitä kautta voisin kehittää em. taitojaan paremmiksi, niin voisin saada vastarakkauttakin joskus vielä elämäni aikana? Kuinka pitkään ja miten pitäisi valmistautua ennen kuin voisin tehdä aloitteen? Onko jossain joku taho, joka voisi valmentaa minut tasokkaammaksi seurustelukumppaniksi? Tarvitsisin hyvinkin konkreettisia käytännön neuvoja.

On todella surullista olla sellainen mitätön nobody, joka saisi ainoastaan jonkun suunnilleen itsensä tasoisen miehen, mutta joka ei mitenkään voi saada hienoa ja kaunista naista kumppanikseen. Haluan parantaa tasoani, jotta voin tehdä positiivisen vaikutuksen ihaniin naisiin.

T. Aina pakit saava nainen, jolla sydän on pieninä palasina 💔

P.S. Voisiko joku kertoa, miksi edellinen ketju poistettiin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tosi sekavalta. Sekavanoloinen ihminen karkottaa.

Ok. Olen välillä ollut ihan tosi dynaaminen ja tehokas, mutta nämä pakit vain ovat kova isku itsetunnolle. Aikuiselämäni 18-vuotiaana alkoi pakeilla ja niiden jälkeen kesti noin viisi vuotta selvitä siitä jotenkuten. Teininä en seurustellut ja pakkien jälkeen ekan kerran "vasta" 23-vuotiaana. Tämä viimeisin ihastukseni on repinyt itsetuntoani jo tovisen, kun tuntuu niin lohduttomalta tilanteeni.

T. Ap

Vierailija
42/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehilläkin menisi viisi vuotta palautua pakeista, kukaan täällä ei seurustelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin antaisin sulle pakit, jos puhuisit ihmisten "tasoista". Tuo on epäviehättävää.

Vierailija
44/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellut terapiaa itsetuntosi käsittelyyn?

Vierailija
45/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin muillakin naisilla, eli liian eksklusiivinen miesmaku nähden naiseen itseensä.

M/40

Vierailija
46/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin antaisin sulle pakit, jos puhuisit ihmisten "tasoista". Tuo on epäviehättävää.

En mä ennen puhunut, mutta olen pitkään miettinyt, mikä minussa on vikana ja se syö ihmistä todella pahasti. On pakko myöntää, että olen vähemmän arvokas kuin hän on. Hän on minua kauniimpi ja muutenkin kaikessa paljon parempi. Olen itse täysin arvoton ja hän on ihan huippuihana.

T. Ap

Vierailija
47/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ajatellut terapiaa itsetuntosi käsittelyyn?

Ei ole rahaa tai aikaa terapioihin valitettavasti. Plastiikkakirurgiaa varten koetan säästää rahaa.

T. Ap

Vierailija
48/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan enää jaksa yrittää mitään miesten kanssa. Aina menee pieleen ja yksin on tähänkin asti pärjätty.

N24

Vierailija
49/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On todella surullista olla sellainen mitätön nobody, joka saisi ainoastaan jonkun suunnilleen itsensä tasoisen miehen, mutta joka ei mitenkään voi saada hienoa ja kaunista naista kumppanikseen."

No tuossahan se vastaus tulikin. Tavoittelet itseäsi tasokkaampia miehiä. Bonuksena päälle haiskahtaa kuinka sinulle mies on statusesine jonka saamisella todistelet omaa tasokkuuttasi.

"Haluan parantaa tasoani, jotta voin tehdä positiivisen vaikutuksen ihaniin naisiin."

Tämä kuulostaa hyvältä idealta. Ehkä flaksi käy paremmin naisten kanssa.

Vierailija
50/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

"On todella surullista olla sellainen mitätön nobody, joka saisi ainoastaan jonkun suunnilleen itsensä tasoisen miehen, mutta joka ei mitenkään voi saada hienoa ja kaunista naista kumppanikseen."

No tuossahan se vastaus tulikin. Tavoittelet itseäsi tasokkaampia miehiä. Bonuksena päälle haiskahtaa kuinka sinulle mies on statusesine jonka saamisella todistelet omaa tasokkuuttasi.

"Haluan parantaa tasoani, jotta voin tehdä positiivisen vaikutuksen ihaniin naisiin."

Tämä kuulostaa hyvältä idealta. Ehkä flaksi käy paremmin naisten kanssa.

En ole koskaan tavoitellut edes kovin suosittuja miehiä tai miehiä muutenkaan. Yksi ihku nainen kiinnostaisi enemmänkin.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän