Mikä on sellaisessa naisessa vikana, joka saa aina ihastuksiltaan pakit?
Millainen ulkonäkö, henkiset ominaisuudet, varallisuus, uranäkymät ja sosiaaliset taidot pitäisi olla? Mitä kautta voisin kehittää em. taitojaan paremmiksi, niin voisin saada vastarakkauttakin joskus vielä elämäni aikana? Kuinka pitkään ja miten pitäisi valmistautua ennen kuin voisin tehdä aloitteen? Onko jossain joku taho, joka voisi valmentaa minut tasokkaammaksi seurustelukumppaniksi? Tarvitsisin hyvinkin konkreettisia käytännön neuvoja.
On todella surullista olla sellainen mitätön nobody, joka saisi ainoastaan jonkun suunnilleen itsensä tasoisen miehen, mutta joka ei mitenkään voi saada hienoa ja kaunista naista kumppanikseen. Haluan parantaa tasoani, jotta voin tehdä positiivisen vaikutuksen ihaniin naisiin.
T. Aina pakit saava nainen, jolla sydän on pieninä palasina 💔
P.S. Voisiko joku kertoa, miksi edellinen ketju poistettiin?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet ruikuttaja jolla ei ole itsetuntoa. Kukaan ei kiinnostu sellaisesta, oli kyseessä nainen tai mies.
Ehkä kyseiset miehetkin olivat kaltaisiasi?
Noh, itsetuntoni on mennyt rikki noiden pakkien vuoksi. Kun se tilanne jatkuu esim. vuosia, niin se alkaa syödä naista. Elämäni rakkaudet ovat olleet mies JA nainen.
Olet sitten jo varmaan läksysi oppinut. Kertaus on opintojen äiti.
Unohda parisuhteet ja hyväksy se. On ihmisiä jotka on luotu olemaan yksin.
Hanki ystäviä ja keskity työhösi.
Ylipaino, heikko kroppa.
Vaikea kuvitella että kukaan nainen pakkeja saisi jos jaksaa treenata itselleen fitness-kropan.
Te liian helpot naiset vaan kyllästytätte eikä teitä voi muutenkaan ottaa tosissaan
Uppis kirjoitti:
Miksi aina tulee pakit? Haluatko oikeasti tietää? Voisin lyödä vetoa, ettei vastaus miellytä sinua, mutta yksi asia yhdistää jokaista miestä ja naista tällä planeetalla: Vain sinä tiedät mikä sinä luulet siellä pääsi sisällä olevasi. Jokaisella meistä on se kuva siellä pään sisällä, ja sitten se yritys heijastaa sitä muille ihmisille, kuten sen itse kokee olevan hyvä. Kyse on ikuisesta ristiriidasta omakuvan ja todellisuuden suhteen. Esim. minä olen peilissä aina kaunis mies, huoliteltu, lihaksikas, mutta valokuvissa näytän suunnilleen sialta jolla on vaatteet. Miten voi olla? Siten, että se peili valehtelee täysillä, kamera ei. Peilissä näkyy se oman mielen photoshoppaama versio, valokuvissa todellisuus. Eikä kyse ole ulkonäöstä, vaan se on hyvä esimerkki. Siellä pään sisällä on ihan samoin kuten ulkonäöstä, myös oma illuusio henkisistä kyvyistä jne. ominaisuuksista. Jos ne heijastuvat ulos erilaisina kuin koet ne pääsi sisällä, niin se selittää monta asiaa.. Ts. jos sama ympyrä toistuu ja toistuu, niin millä todennäköisyydellä vika on aina siinä toisessa osapuolessa? Jos aina tulee pakit, ja joka kerta samalle ihmiselle eri ihmiseltä, niin arvaatko missä se vika on? Sillä, joka saa ne pakit, on väärät menetelmät, väärät tavoitteet tms. homma on väärillä raiteilla. Ts. sinulla on mielessä jonkinlainen ihannemies jonka haluat tavoittaa. Ehkä olet miettinyt asian väärin, koska sillä tasolla jossa sinun ihannemiehesi toimii, sinä et ole ihannenainen, syystä joka jää ikuiseksi mysteeriksi kaikille.
Ok, teen sitten siis jonkun usean vuoden suunnitelman, johon sisältyy PALJON plastiikkakirurgiaa, jotta muuttuisin paremman näköiseksi.
Uskoisin, että en ole sen ihastusnaiseni mielestä riittävän viehättävä fyysisesti. En jotenkin kyennyt tsemppaamaan riittävästi silloin, kun näin häntä, joten olin varmaankin ruman ja väsyneen näköinen. Jätän parisuhdehaaveeni syrjään nyt useaksi vuodeksi, muutan ulkonäköäni radikaalisti, muutan työuratilannetta radikaalisti, teen jotain hienoja juttuja.
Yritän vasta sen jälkeen uudelleen saada rakkautta. Ihan kreisiä, mutta näin se taitaa mennä naisten kanssa. Keskivertonainen on heille vain täysin pskaa, joka ei kelpaa mitenkään ikinä. Valitsevat jotain tasokkaampaa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, heikko kroppa.
Vaikea kuvitella että kukaan nainen pakkeja saisi jos jaksaa treenata itselleen fitness-kropan.
Kuka haluaa pinnallisen puolison?
Vierailija kirjoitti:
Te liian helpot naiset vaan kyllästytätte eikä teitä voi muutenkaan ottaa tosissaan
Maksaminen onkin todella kiihottavaa.
Terkuin, kaunis nainen joka on yritetty ostaa
Minä taas olin aina se, jota haluttiin seurustelukumppaniksi tai muuten vain huorksi.
Koskaan en saanut olla kaveri ja olen siitä katkera.
Toivottavasti nyt kun olen vanha, minua ajatellaan enää pelkkänä kaverina. Arvostetaan ihmisenä, ei pelkästään ulkoisten ominaisuuksien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, heikko kroppa.
Ihastukseni on nainen, mutta en ole ylipainoinen lainkaan. Kun ekan kerran kerroin tunteistani, olin treenannut salilla säännöllisesti ja laihduttanut vielä siitä normaalipainostanikin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaminen onkin todella kiihottavaa.
Terkuin, kaunis nainen joka on yritetty ostaa
Samoin.
Äijät ovat suurimmaksi osaksi k-päitä. Ap, ne ihan oikeasti eivät arvosta naisia kuin hyötykäytön vuoksi. Et ole menettänyt mitään. Katsot heitä ylöspäin. Sulla on asennevamma.
Jospa lakkaisit miettimästä mitään tasoja, ei sellaisia ole olemassa. Ihmiset joko sopivat toisilleen tai sitten eivät. Eikä kannata ihastua ihmisiin joiden kanssa ei ole jo jonkinlaisessa romanttisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten osaisin luvoia itseni suhteeseen naisen kanssa olemalla itsekin haaste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, heikko kroppa.
Ihastukseni on nainen, mutta en ole ylipainoinen lainkaan. Kun ekan kerran kerroin tunteistani, olin treenannut salilla säännöllisesti ja laihduttanut vielä siitä normaalipainostanikin.
T. Ap
Eli hän on heteronainen?
Vieläkö ihmettelet?
Jos haluat että joku ihastuu sinuun, sinun on oltava ihastuttava. (Ulkoisesti ja sisäisesti.)
. Esim. minä olen peilissä aina kaunis mies, huoliteltu, lihaksikas, mutta valokuvissa näytän suunnilleen sialta jolla on vaatteet. Miten voi olla? Siten, että se peili valehtelee täysillä, kamera ei. Peilissä näkyy se oman mielen photoshoppaama versio, valokuvissa todellisuus.
-Mites jos on 2 valokuvaa, toisessa hirveän näköinen ja toisessa hyvän näköinen?? :) Yhtä paljon laittautunut yms? :D Mitäs sitten??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, heikko kroppa.
T. Ap
Eli hän on heteronainen?
Vieläkö ihmettelet?
En tiedä, onko hetero. En ole koskaan kysynyt. Mutta siis itse olen hoikka ja ennen tunteitteni kertomista treenasin melkein verenmaku suussa salilla, jotta olisin mahdollisimman edustavassa kunnossa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
. Esim. minä olen peilissä aina kaunis mies, huoliteltu, lihaksikas, mutta valokuvissa näytän suunnilleen sialta jolla on vaatteet. Miten voi olla? Siten, että se peili valehtelee täysillä, kamera ei. Peilissä näkyy se oman mielen photoshoppaama versio, valokuvissa todellisuus.
-Mites jos on 2 valokuvaa, toisessa hirveän näköinen ja toisessa hyvän näköinen?? :) Yhtä paljon laittautunut yms? :D Mitäs sitten??
Joo, mulla on sama juttu. Joskus näytän siedettävältä, joskus tavikselta, joskus suohirviöltä. En tiedä, mikä on se "totuus". Epäilen olevani liian ruma hänelle silti.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että joku ihastuu sinuun, sinun on oltava ihastuttava. (Ulkoisesti ja sisäisesti.)
Varmasti näin onkin, mutta tarvitsen konkretiaa. Miten voin korjata tilanteen, kun olen jo saanut ne pakit? Se sama henkilö kiinnostaa edelleen.
T. Ap
Vaikutat tosi sekavalta. Sekavanoloinen ihminen karkottaa.
Oletko kertonut heti tunteesi? Ei kannata.