Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sellaisessa naisessa vikana, joka saa aina ihastuksiltaan pakit?

Vierailija
30.11.2020 |

Millainen ulkonäkö, henkiset ominaisuudet, varallisuus, uranäkymät ja sosiaaliset taidot pitäisi olla? Mitä kautta voisin kehittää em. taitojaan paremmiksi, niin voisin saada vastarakkauttakin joskus vielä elämäni aikana? Kuinka pitkään ja miten pitäisi valmistautua ennen kuin voisin tehdä aloitteen? Onko jossain joku taho, joka voisi valmentaa minut tasokkaammaksi seurustelukumppaniksi? Tarvitsisin hyvinkin konkreettisia käytännön neuvoja.

On todella surullista olla sellainen mitätön nobody, joka saisi ainoastaan jonkun suunnilleen itsensä tasoisen miehen, mutta joka ei mitenkään voi saada hienoa ja kaunista naista kumppanikseen. Haluan parantaa tasoani, jotta voin tehdä positiivisen vaikutuksen ihaniin naisiin.

T. Aina pakit saava nainen, jolla sydän on pieninä palasina 💔

P.S. Voisiko joku kertoa, miksi edellinen ketju poistettiin?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä siis ihastusteni suuntautumista tai sitä, ovatko varattuja, sillä en koskaan päässyt niin syvälliseen yhteyteen heidän kanssaan. Joten ei kannata spekuloida ammattiasemilla tai sillä, onko varattu vai ei ole. En tiedä kyseisiä seikkoja, enkä koskaan tule tietämäänkään.

T. Ap

Vierailija
2/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta parisuhdetta takana. En enää jaksa sydänsuruja. Elän yksin.

T. Sydän rikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muuttua mahdollisimman erilaiseksi ja oppia sellaiset sosiaaliset taidot sekä olemuksen, että en enää olisi täysin roska ihastukseni mielestä. Nyt olen surkea, huono, ei-toivottu, inhottava maan matonen. Mun elämäni rakkaus inhoaa minua. Olen aivan palasina. 😢💔

Vierailija
4/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Sydän rikki

Mulla on pari parisuhdetta takana, mutta olen kahdesti ihastunut sellaiseen ihmiseen, joka ei välitä minusta pätkääkään, vaan jotenkin säälihalveksii minua lähinnä. Haluaisin muuttua sellaiseksi, että kelpaisin sellaiselle ihmiselle, josta olen itse kiinnostunut.

T. Ap

Vierailija
5/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa edes armonpaloja. Miksi?!? 😢

Vierailija
6/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kerjäät myötätuntoa, olet marttyyri ja uhriudut. Itketkö ja valitatko myös heille kuten täällä?

Vierailija
7/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ruikuttaja jolla ei ole itsetuntoa. Kukaan ei kiinnostu sellaisesta, oli kyseessä nainen tai mies.

Ehkä kyseiset miehetkin olivat kaltaisiasi?

Vierailija
8/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet ruikuttaja jolla ei ole itsetuntoa. Kukaan ei kiinnostu sellaisesta, oli kyseessä nainen tai mies.

Noh, itsetuntoni on mennyt rikki noiden pakkien vuoksi. Kun se tilanne jatkuu esim. vuosia, niin se alkaa syödä naista. Elämäni rakkaudet ovat olleet mies JA nainen.

Vierailija
9/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kerjäät myötätuntoa, olet marttyyri ja uhriudut. Itketkö ja valitatko myös heille kuten täällä?

Miten pakkien jälkeen voisin itsevarmasti tehdä uuden aloitteen ilman, että itsetuntoni ja -arvostukseni menevät pohjamutiin?

Vierailija
10/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudit.

Vierailija
11/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein todella isoja päätöksiä ja uhrauksia elämässäni sen ihastukseni vuoksi. Oon hieman katkeroitunutkin... 😢

Vierailija
12/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taudit.

Mulla ei ole mitään tauteja koskaan ollutkaan. Oon todella kokematon muuten.

Vierailija
13/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten taitojen puute. Ei osata lukea kiinnostuksen merkkejä oikein, ei olla romanttisesti taitavia, ei osata flirttailla. Kylmä tai negatiivinen kehonkieli. Ei ole luonteva, ulospäinsuuntaunut, nauravainen. Huono itsetunto ja isoja epävarmuuksia.

Tämä on ainakin yhteistä kaikille tuntemilleni 30+ sinkkunaisille, jotka haluaisivat parisuhteen.

M35

Vierailija
14/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt yritä mitään. Ole vaan ihan rauhassa.

15/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina tulee pakit? Haluatko oikeasti tietää? Voisin lyödä vetoa, ettei vastaus miellytä sinua, mutta yksi asia yhdistää jokaista miestä ja naista tällä planeetalla: Vain sinä tiedät mikä sinä luulet siellä pääsi sisällä olevasi. Jokaisella meistä on se kuva siellä pään sisällä, ja sitten se yritys heijastaa sitä muille ihmisille, kuten sen itse kokee olevan hyvä. Kyse on ikuisesta ristiriidasta omakuvan ja todellisuuden suhteen. Esim. minä olen peilissä aina kaunis mies, huoliteltu, lihaksikas, mutta valokuvissa näytän suunnilleen sialta jolla on vaatteet. Miten voi olla? Siten, että se peili valehtelee täysillä, kamera ei.  Peilissä näkyy se oman mielen photoshoppaama versio, valokuvissa todellisuus. Eikä kyse ole ulkonäöstä, vaan se on hyvä esimerkki. Siellä pään sisällä on ihan samoin kuten ulkonäöstä, myös oma illuusio henkisistä kyvyistä jne. ominaisuuksista. Jos ne heijastuvat ulos erilaisina kuin koet ne pääsi sisällä, niin se selittää monta asiaa.. Ts. jos sama ympyrä toistuu ja toistuu, niin millä todennäköisyydellä vika on aina siinä toisessa osapuolessa? Jos aina tulee pakit, ja joka kerta samalle ihmiselle eri ihmiseltä, niin arvaatko missä se vika on? Sillä, joka saa ne pakit, on väärät menetelmät, väärät tavoitteet tms. homma on väärillä raiteilla. Ts. sinulla on mielessä jonkinlainen ihannemies jonka haluat tavoittaa. Ehkä olet miettinyt asian väärin, koska sillä tasolla jossa sinun ihannemiehesi toimii, sinä et ole ihannenainen, syystä joka jää ikuiseksi mysteeriksi kaikille.

Vierailija
16/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sydän rikki

Mulla on pari parisuhdetta takana, mutta olen kahdesti ihastunut sellaiseen ihmiseen, joka ei välitä minusta pätkääkään, vaan jotenkin säälihalveksii minua lähinnä. Haluaisin muuttua sellaiseksi, että kelpaisin sellaiselle ihmiselle, josta olen itse kiinnostunut.

T. Ap

Mulla on ollut myös ihastuksia ja tullut torjutuksi.

Ei voi mitään jos toista ei kiinnosta.

Ole oma itsesi. Se riittää. Toivottavasti tapaat sen oikean. ❤

Vierailija
17/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, itsetuntoni on mennyt rikki noiden pakkien vuoksi. Kun se tilanne jatkuu esim. vuosia, niin se alkaa syödä naista. Elämäni rakkaudet ovat olleet mies JA nainen.

Oletko as-piirteinen/diagnosoitu aspi? Kuulostat aika paljon itseltäni, ja minun ongelmani sosiaalisessa kanssakäymisessä on - mikäli olen ymmärtänyt oikein - on se, etten olen liian avoin enkä ymmärrä kaikkia kirjoittamattomia sosiaalisia sääntöjä. Siis esimerkiksi sinutkin joku leimasi heti uhriutuvaksi marttyyriksi, vaikka nähdäkseni yritit vain kysellä apua ongelmaasi. Minut ymmärretään myös usein väärin, ja erityisesti toisten naisten kanssa on hankalaa olla tekemisissä.

Mutta tuo as-piirteisyys tuli nyt ensimmäisenä tällaisena arvauksena mieleen joka karkoittaa helposti neurotyypilliset pois.

Vierailija
18/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan, että 50% naisista on varattuja (täysin hatusta vedetty luku) ja niistä vapaista 10% on avoin samansukupuolisille suhteille, niin jo pelkästään lukumäärä on niin pieni, että ihmekös tuo jos siitä joukosta ei juuri sinulle löydy sitä ihanaa.

Vierailija
19/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pakkien jälkeen voisin itsevarmasti tehdä uuden aloitteen ilman, että itsetuntoni ja -arvostukseni menevät pohjamutiin?

Tätä kysymystä miehet pohtivat puolet ikäänsä aina murrosiästä asti kun tyttöjen kanssa hengailu alkaa kiinnostaa. Pakkeja tulee paljon, onnistumisia joskus, pidempiaikaisia tai lyhytaikaisia. Jokainen kehittää oman strategiansa pakkien saamisen kanssa elämiseen ja sama resepti ei valitettavasti sovi kaikille. 

Vierailija
20/50 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aina sellainen kaverityttö kaikille pojille. Pojat viihtyivät seurassani jo ollessamme lapsia, ja jatkui lukioon saakka. Jos ihastuin johon kuhun ja kerroin siitä, sain välittömästi pakit ja parin kk kiusallisuuden jälkeen jatkettiin taas hengailua samassa porukassa.

En tiedä missä vika. Ehkä olin hauskaa seuraa, mutta ulkonäköni ei herättänyt kenenkään mielenkiintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme