Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka tappaisin itseni, mies ei välittäisi :(

Vierailija
10.04.2014 |

Ajattelee armaankin "Pääsinpäs eroon"

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*varmaankin*

Vierailija
2/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, ja ajattele sinä noin, että pääsinpäs eroon. Hittojako sinä moisella ukolla, jos ei kerran rakasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo tämä tylsien provojen tehtailu tai opettele edes vaihtamaan kirjoitustyyliä niin, ettei sinua voida heti yhdistää muihin provoketjuihin

Vierailija
4/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tappaisit itsesi? Ota ero tuollaisesta miehestä. Kerran se vaan kirpasee! Ja tiedä mitä löydät tilalle.

Ja jos oikein positiivisiksi heittäydytään niin voihan se olla, että jos ero aikeista ilmoitat alkaa miestä kiinnostamaan...

Vierailija
5/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:41"]

Lopeta jo tämä tylsien provojen tehtailu tai opettele edes vaihtamaan kirjoitustyyliä niin, ettei sinua voida heti yhdistää muihin provoketjuihin

[/quote]

mihin muihin?

Ikävää jos ajattelet noin. Itse vaan olen allapäin :( ei ole pakko kirjoittaa vastauksia jos ei ketju ok susta :(

Vierailija
6/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 00:46"]

Miksi tappaisit itsesi? Ota ero tuollaisesta miehestä. Kerran se vaan kirpasee! Ja tiedä mitä löydät tilalle.

Ja jos oikein positiivisiksi heittäydytään niin voihan se olla, että jos ero aikeista ilmoitat alkaa miestä kiinnostamaan...

[/quote]

En haluaisi erota, vaan haluaisin läheisyyttä. Tukahduttavaa, kun ei saa läheisyyttä. Mitätön olo kaikinpuolin. Toivon, että olisi muita, jotka ajattelis samoin.

Vierailija
7/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet js halaat miestäsi niin mitä hän tekee? Tsi jos menet sängyssä hänen kainaloonsa? Onko teillä seksiä?

Vierailija
8/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt omassa suhteessani ihan samaa.

Vierailija
9/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile miten käy.

Vierailija
10/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muitakin ja pahinta oli se, että kun sairastuin vakavasti, hän suhtautui jokseen samalla tavalla kuin johonkin rikkinäiseen koneeseen.

Ja miksi me sitten tuollaisten miesten kanssa olemme? Sitä minäkin ihmettelen, ehkä olen jo menettänyt toivoni paremmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi