Paljonko miehen tienattava?
Suora kysymys naisille? Minkä verran mun pitäisi tienata, että voisitte edes harkita pysyvään parisuhteeseen johtavaa seurustelua kanssani. Joo - tiedän! Jätetään ne muut tärkeimmät asiat nyt sivuun. Ihan vaan pohjaksi, että tienaan nyt korona-aikana bruttona n. 1300 euroa kuussa. Siis tienaan, en saa tukia.
M47
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työssä tienaa 1300e/kk? Tuntipalkka reilusti alle kympin.
1300 on aika normiliksa jos olet osa-aikaisessa työssä. Rahan pieni määrä ei tule palkan pienuudesta vaan tuntien vähyydestä. Itsellä oli vastaavanlainen paikka jossa perjantait oli aina vapaita koska laitos oli auki vain neljänä arkipäivänä.
Lähihoitaja. Sairaanhoitajana mulle jää käteen kuussa 1700 euroa
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin lukuisia rehellisiä vastauksia.
Raha ratkaisee, naisille parisuhde on aina paketti. Mies on vain osa sitä, saavutettava elintaso on vähintään yhtä tärkeä kriteeri kuin itse mies. Jos mies toivoo naisen rakastuvan "häneen itseensä", pettymyksiä on luvassa.
Miehen tulot ja varallisuus ovat osa miestä samalla tavalla kuin kädet tai jalat.
Kiitokset tosiaan rehellisistä ja kaunistelemattomista vastauksista! Vaikuttaa siltä, että mikäli miehen tulot jäävät alle 3500-4000€/kk, niin tällöin myös parisuhteen löytäminen vaikeutuu merkittävästi.
Arvelinkin alustavasti tämän summan haarukoituvan suunnilleen suomalaisten miesten keskipalkan suuruiseksi (noin 3700€/kk), sillä kuka nyt kehtaisi keskimääräistä vähemmän tienaavan miehen kanssa rakentaa yhteistä tulevaisuutta.
Tämä on orovo ja suurin osa vastauksista on ap:n. Pääsee taas lempipuuhaabsa, eli haukkumaan naiset huariksi jotka vain juoksee miehen lomosan perässä
Kunhan nyt jossain palkkatöissä kävisi. Omatkaan palkkatulot eivät ole kuin vajaan tonnin kuussa, mutta esimerkiksi asun vähän heikommin, jotta pystyn satsaamaan muuhun. Rahat olisivat erilliset. Minä en ala ketään elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on orovo ja suurin osa vastauksista on ap:n. Pääsee taas lempipuuhaabsa, eli haukkumaan naiset huariksi jotka vain juoksee miehen lomosan perässä
Sama tuli mieleen. On vaki- palstalainen joka katkerana täällä valittaa miten naiset ovat hänet jätyäneet, koska on duunari
Todellinen syy on se, että on vmäinen kpää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ratkaisee, naisille parisuhde on aina paketti. Mies on vain osa sitä, saavutettava elintaso on vähintään yhtä tärkeä kriteeri kuin itse mies. Jos mies toivoo naisen rakastuvan "häneen itseensä", pettymyksiä on luvassa.
Miehen tulot ja varallisuus ovat osa miestä samalla tavalla kuin kädet tai jalat.
Kiitokset tosiaan rehellisistä ja kaunistelemattomista vastauksista! Vaikuttaa siltä, että mikäli miehen tulot jäävät alle 3500-4000€/kk, niin tällöin myös parisuhteen löytäminen vaikeutuu merkittävästi.
Arvelinkin alustavasti tämän summan haarukoituvan suunnilleen suomalaisten miesten keskipalkan suuruiseksi (noin 3700€/kk), sillä kuka nyt kehtaisi keskimääräistä vähemmän tienaavan miehen kanssa rakentaa yhteistä tulevaisuutta.
Olet itse kirjoittanut suurimman osan viesteistä täällä ja ehkä joku toinen ulisseva mies. Tämän ketjun tavoite on se, että pääset haukkumasn naisia.
Vierailija kirjoitti:
Noin sama kuin minäkin.
N44, brutto n. 6400e/kk
Samaa mieltä.
M50 nyt korona aikaan n. 5000 €/kk brutto
Tässä muuten Myth Bustersien tekemä testi juurikin kyseisestä aiheesta:
Video on tiivistelmä jaksosta ja kestää vain muutaman minuutin. Ja tutkimustulokset ovat erittäin yksiselitteisiä :)
En ryhtyisi suhteeseen kanssasi, ap. Syy ei ole palkkasi, vaan se, että rivien välistä on luettavissa asioita, joista en pidä
Olen seurustellut, ollut naimisissa, avoliitossa monien miesten kanssa ja niin on useat useat ystäväni ja tuttavani, ja yhdelläkään heistä ei ole ollut merkitystä miehen tulotasolla.
Tässä on kyse siitä, että sinä et ole oarisuhteessa, etkä selkaista löydä. Jotta asia satuttaisi dinua vähemmän, niin sisään syyn asiasta naisten niskoille, koska näin sinun on asia helpompi kestää, kuin tunnustaa, että syy on sinussa, sinun persoonastasi.
Vierailija kirjoitti:
Video on tiivistelmä jaksosta ja kestää vain muutaman minuutin. Ja tutkimustulokset ovat erittäin yksiselitteisiä :)
Ai, tämä.pälli on nyt aloittanut videoiden postasmisen tänne. Minne ovat unohtuneet ne lainaukset kaikenmaailman pimorlipom ",tutkimuksista"😅
Summalla ei väliä, kunhan olet ahkera ja yritteliäs. Tahallaan kotona makoileva olisi totaalinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä saako tällaista enää edes sanoa, mutta mielestäni miehen asia on tienata vaimoa enemmän. Itse olen ollut yli 25 vuotta konttorissa töissä ja niin se vaan on meillä toiminut. Jos jostain syystä joutuisin tilanteeseen, jossa pitäisi uusi suhde aloittaa, kyllä rahalla on merkitystä.
N54
OK. Minä sain vuoden alussa ison palkankorotuksen ja tienaan nyt bruttona tonnin enemmän kuin mies. Olisiko pitänyt kieltäytyä, erota vai pistää mies etsimään uutta työtä?
Vierailija kirjoitti:
Tuon naisen sanoin, vain biologiaa.
Ahaa. Vaki palstahullu vakilempiaiheensa parissa, eli naiset on lompakkolpis-,-huåria.
Copy-pate tai laita linkit niihin satoihin ulinaketjuihisi saman Ovaska jauhamista päivöstä toiseen
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö jos on tienannut vuosina 2003-2020 suurinpiirtein 15000-22000€?
Ja olen siis oikeasti mukava ja hyvä tyyppi.
Korjaanpa tätä viestiä, kun epähuomiossa tuli virheellistä tietoa.
Olen siis tienannut noina vuosina yhteensä tuon summan.
Ja äitini on sanonut, että olen mukava ja hyvä tyyppi.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse kirjoittanut suurimman osan viesteistä täällä ja ehkä joku toinen ulisseva mies. Tämän ketjun tavoite on se, että pääset haukkumasn naisia.
Suosittelen laittamaan sen foliohatun takaisin päähän :) En oikein tiedä kuinka silmät ummessa tätä maailmaa pitää tallustella, mikäli väittää että miehen tulotasolla ei ole juurikaan merkitystä parisuhdetta muodostettaessa. On ollut kautta koko ihmiskunnan historian ja on edelleen.
Se, että juuri sinä et satu välittämään maallisesta mammonasta, ei vaikuta kokonaiskuvaan valitettavasti millään tavoin.
Siis lisääntymisen heikkeneminen on suoraan yhteydessä miesten alhaiseen tulotasoon Suomessa.
Silti ollaan huolissaan naisen eurosta, jok on kuulemma alhainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon naisen sanoin, vain biologiaa.
No mitä vttua iniset täällä, kun kerta olet sitä mieltä, että rahalla saa. Hanki riittävästi rahaa, niin voit ostaa pllun itselkesi. Siitäjän tässä pohjimmiltaan on kyse. Sekin on vain biologiaa
Uliuliuuuuuuuuu...... en saa plluaaaaaaa. Ja äidinkin mielestä olen ihqu mies. On se niin väärin. Uliiiiiiiiululiuliuuuuuu......
Sori, nyt pitää mennä, äiti sanoo, että nyt pitää mennä ikta- kaakaolle
Kyllä 3000e/kk on ehdoton minimi, vaikka olis muuten täydellinen mies. Ja onhan alle 3000 mies jo luuseri ihan huonoista tuloista johtuen!