Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko miehen tienattava?

Vierailija
30.11.2020 |

Suora kysymys naisille? Minkä verran mun pitäisi tienata, että voisitte edes harkita pysyvään parisuhteeseen johtavaa seurustelua kanssani. Joo - tiedän! Jätetään ne muut tärkeimmät asiat nyt sivuun. Ihan vaan pohjaksi, että tienaan nyt korona-aikana bruttona n. 1300 euroa kuussa. Siis tienaan, en saa tukia.
M47

Kommentit (323)

Vierailija
21/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Reilu pari miljoonaa sijoitettuna

Vierailija
22/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä en enää rupea kenenkään kanssa asumaan saman katon alla, joten miehen tienesteillä ei ole väliä. Pääasia, että pystyy elättämään itsensä. Kiva olisi joskus käydä yhdessä ulkona syömässä, teatterissa, elokuvissa ja konserteissa yhdessä. Jos miehellä riittää rahaa tupakkaan ja alkoholiin, mutta ei noihin, niin sitten emme ole sopivia toisillemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saako tällaista enää edes sanoa, mutta mielestäni miehen asia on tienata vaimoa enemmän. Itse olen ollut yli 25 vuotta konttorissa töissä ja niin se vaan on meillä toiminut. Jos jostain syystä joutuisin tilanteeseen, jossa pitäisi uusi suhde aloittaa, kyllä rahalla on merkitystä.

N54

Vierailija
24/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50000 kuussa. T. Sofia B.

Vierailija
25/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä saako tällaista enää edes sanoa, mutta mielestäni miehen asia on tienata vaimoa enemmän. Itse olen ollut yli 25 vuotta konttorissa töissä ja niin se vaan on meillä toiminut. Jos jostain syystä joutuisin tilanteeseen, jossa pitäisi uusi suhde aloittaa, kyllä rahalla on merkitystä.

N54

Ei tommosia saa puhua

mies52v

Vierailija
26/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran, että minun ei tarvitse elättää. Muuten ei mitään väliä.

Vierailija
27/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksankin, mutta vaan nuoremmille miehille

Vierailija
28/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin naapurin miehen.

Vierailija
29/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienaan kääntäjänä noin tonnin kuussa ja työpäivät on noin 12h pitkiä. Istun lähinnä kotona ja käännän eu-tekstejä tai muuta paskaa.

Kyllä on aina riittänyt naisille tonnin kuussa mies.

Mikä parasta, kun käännän riistohintaan, niin ei tarvitse lähteä mihinkään. Jopa kaupassa käynti jää välistä.

Ja ei haittaa, ei olisi varaakaan.

Säästyy miettimisen vaivalta.

Ei tartte käydä edes kävelylenkillä, kun on jatkuvasti töitä.

Vierailija
30/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin niin nuori, että ajattelisin perhettä varmaan rahakin olisi tärkeämpi asia (tai ainakin se miten sitä kuluttaa). Nyt riittää, jos mies tulee toimeen omillaan.

Vierailija
31/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000e/kk ettei ole liian erilainen elintaso. Itse tienaan 4000e/kk ja velaton asunto

N50

Vierailija
32/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 4000-5000 netto. Muuten menee aika haastavaksi varsinkin pks- seudulla.

Vierailija
33/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työssä tienaa 1300e/kk? Tuntipalkka reilusti alle kympin.

Vierailija
34/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä työssä tienaa 1300e/kk? Tuntipalkka reilusti alle kympin.

1300 on aika normiliksa jos olet osa-aikaisessa työssä. Rahan pieni määrä ei tule palkan pienuudesta vaan tuntien vähyydestä. Itsellä oli vastaavanlainen paikka jossa perjantait oli aina vapaita koska laitos oli auki vain neljänä arkipäivänä.

Vierailija
35/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin lukuisia rehellisiä vastauksia.

Raha ratkaisee, naisille parisuhde on aina paketti. Mies on vain osa sitä, saavutettava elintaso on vähintään yhtä tärkeä kriteeri kuin itse mies. Jos mies toivoo naisen rakastuvan "häneen itseensä", pettymyksiä on luvassa.

Miehen tulot ja varallisuus ovat osa miestä samalla tavalla kuin kädet tai jalat.

Vierailija
36/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan naimisisssa miehen kanssa, jolle tienaaminen oli kaikki kaikessa. Työpäivät olivat  aamuyhdeksestä iltayhdeksään. Siinä kävi niinkuin arvata saattaa. Rahaa kyllä tuli, mutta muuten suhde onttoni vuosi vuodelta.  Hän ei vaan asiaa suostunut tajuamaan. Ero oli näin jälkeen päin ajatellen vääjäämätön. Mitä olen enää kuullut, niin kuulemma nyt hän yrittää ottaa kiinni elämätöntä elämäänsä.

Kliseet voi olla niin totta. Raha ei tee onnelliseksi. N53

Vierailija
37/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

47v mies on uransa huipulla. Ei ole ilmeisesti kovin kouluttaunut, jos tulotaso on tuo.

Kelpaisiko sinulle ap saman verran tienaava nainen?

Vierailija
38/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis hieman enemmän tienata, että voitaisiin tehdä yhdessä jotain esim reissata, käydä ulkona syömässä jne. Jos olet hyvin nuori, tuo palkka on ok mutta keski-ikäiselle kyllä nafti.

Vierailija
39/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut yrittäjän kanssa, joka ei pystynyt maksamaan itselleen palkkaa ja yritäjän kanssa joka tienasi 200000e/v. Kummankaan kanssa homma ei toiminut. Nykyinen mies tienaa about saman kuin minä, n. 3500e/kk

Vierailija
40/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse (erittäin) hyvin tienaavana naisena voin sanoa, että kumppanin tulotaso sinänsä on aika yhdentekevä. Mutta kuten tuolla edellä jo sanottiin, harvassa on ne miehet, jotka pidemmän päälle sietävät tilannetta, jossa omat tulot ovat vain osa siitä mitä puolisolla. Toisekseen aika usein paistaa läpi se, että mies hakee lähinnä vain hyötyä ja elättäjää. Gigolot on erikseen, parisuhteen pitäisi toimia muulla tasolla kuin vain seksinä, taloudellisena hyväksikäyttönä tai niiden kombona.

Tietysti olisi kiva löytää mies, joka tienaa yhtä paljon, se mahdollistaisi paljon yhteisiä tavoitteita. Toisaalta sitten taas yhteisen ajan löytäminen arjessa voisi olla ns. haastavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi