Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko miehen tienattava?

Vierailija
30.11.2020 |

Suora kysymys naisille? Minkä verran mun pitäisi tienata, että voisitte edes harkita pysyvään parisuhteeseen johtavaa seurustelua kanssani. Joo - tiedän! Jätetään ne muut tärkeimmät asiat nyt sivuun. Ihan vaan pohjaksi, että tienaan nyt korona-aikana bruttona n. 1300 euroa kuussa. Siis tienaan, en saa tukia.
M47

Kommentit (323)

Vierailija
201/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph, mun miehen tulot puolittui ja nyt ne on enää 25.000€ netto.

Että sitä luokkaa tai vähän enemmän.

Vierailija
202/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Vaki palstahullu vakilempiaiheensa parissa, eli naiset on lompakkolpis-,-huåria.

Copy-pate tai laita linkit niihin satoihin ulinaketjuihisi saman Ovaska jauhamista päivöstä toiseen

Ihmettelen miksi sellaiset ihmiset, joille miehen tulotaso on merkityksetön seikka, kuitenkin tuntuvat kuitenkin pillastuvan tästä aiheesta.

Jokainen vähäänkään omilla aivoilla ajatteluun pystyvä ihminen pystyy varmasti huomaamaan, että miehen varallisuus ja status todellakin ovat merkitseviä asioita merkittävälle osalle naisista.

Älyllisesti yhtä laiskaa olisi väittää esimerkiksi, että miehille naisen nuoruus, hoikuus ja ulkonäkö olisivat merkityksettömiä asioita kumppania etsittäessä.

Elän varmaan kuplassa, kun en kertakaikkiaan näe tuota status-asiaa. Tuntemani pariskunnat alkaen 19-vuotiaasta kummitytöstä poikaystävineen ja päättyen mieheni 60+ ystäväpariskuntiin ovat ihan kaikki täysin tavallisia ihmisiä, joilla on suunnilleen saman tasoinen koulutus ja koulutusta vastaava ammatti.

Voitko ihan vilpittömästi sanoa, että kun katsot omaa tuttavapiiriäsi, niin siellä kaikilla naisilla on korkean statuksen varakas mies, ja kääntäen vain korkean statuksen varakkailla miehillä on perhe? Vilpittömästi? Ei yhtään lähihoitaja/kiinteistöhuoltaja -pariskuntaa? Sairaanhoitajaa ja insinööriä? Perhepäivähoitajaa ja sähkömiestä? Jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä tullut kysyttyä koskaan miehen tuloja. Kunhan käy töissä, hakee töitä, opiskelee ammattia tai hakee opiskelemaan. Ihan muut jutut jotka ratkaisee. Itse en kuitenkaan elättäjäksi ala, joten sen verran että itse pärjäät. Joskus olisi tietty kiva päästä yhdessä tekemään jotain, mutta siihenkin voi säästää muutaman kuun ajan.

N 25

Sinun ikäisissä vielä moni on opiskelija eikä raha merkitse niinkuin tuolla lähempänä 40v. Silloin on naisten vaatimukset jo aika korkealla.

Niin, kyllä siinä vaiheessa on menty elämässä eteenpäin jos ollaan mennäkseen. Miehet ja naiset puhelevat miten raha ei ole tärkein, mutta silti aika harva nelikymppinen asuu vuokraluukussa, kulkee halvalla polkupyörällä ja katsoo kuvaputkitelkkaria. Vaatimustaso nousee. Miehillä ja naisilla.

Aika monikin nelikymppinen asuu vuokraluukussa. Ja varsinkaan pk-seudulla ei edes kaikilla keskituloisilla ole autoa - moni ajaa pyörällä ihan vaan, koska se kuuluu elämäntapaan. Ja eivät kaikki edes halua mahdollisimman suurta taulutelevisiota. Joillekin on olennaisempaa, että on vaikka paljon kirjoja, eikä haittaa, vaikka TV olisi vähän pienempikin. Minä ostin tarkoituksella kaupan pienimmän telkkarin (joka on silti samankokoinen kuin nuoruusaikojeni "isot" telkkarit, olen nyt siis itse nelikymppinen) ihan vaan siksi, että katson sitä niin vähän enkä halua televisioruudun hallitsevan olohuonetta. Rahaa olisi kyllä ollut isompaankin, mutten halunnut.

Vierailija
204/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi aloittaa eron jälkeen uutta parisuhdetta sillä kaikki rahat menee elatusmaksuihin , jos nettotulot 1300-2500 e . Elämiseen jää aina n.600e kaikki muu menee elatusmaksuihin. En voi tarjota enää, mitä haluaisin naiselleni. Vinkki naisille , jos miehellä useita lapsia ja ex elatuskyvytön, mies saattaa olla yhtä köyhä, kuin toimeentulotukea saava.

Aika moni on täällä jo sanonut, että riittää, kun pystyt elättämään itsesi. Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Vai onko palstalle kertynyt vain poikkeuksellisen paljon heikkolahjaisia miehiä?

Tuollaisen miehen kanssa ei matkustella ja reissailla milloin missäkin. Suurinosa kuitenkin harrastaa vaikka mitä. Kyllä ei monikaan nykynainen todellakaan kelpuuta.

Eli pitää saada se moderni, trenditietoinen ja aktiivinen nainen. Ei kelpaa lähihoitaja joka harrastaa lenkkeilyä koiran kanssa ja villasukkien neulomista kierrätyslangasta.

Kyllä ei ole sinkkuina olevat lähihoitajat tuollaisia, ihan vaan tiedoksi.

Ihan vaan tiedoksi, tuo on puhtaasti oma kuvitelmasi. Et tunne edes prosenttia Suomen lähihoitajista.

Älykkäämpi yksilö olisi myös saattanut tajuta, että lähihoitajan voi tuossa esimerkissä korvata jollain toisella ammatilla.

Ihanaa kun olet noin älykäs itse.

Vierailija
205/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus: Jos nyt eroaisin ja uutta suhdetta lähtisin etsimään, niin ihan vähintään 4000€ bruttopalkka pitäisi miehellä olla. En vaan pystyisi enää tässä iässä, kun ei olla nuoria tai opiskelijoita, ottamaan vakavissani miestä jolla olisi parin tonnin palkka. En odota miehen maksavan, mutta odotan hänen jakavan tietyt elämänarvot ja elämäntavat kanssani. Ja jos olisi parin tonnin palkalla töissä (muuten kun tilapäisesti), niin meillä ei vaan olisi mitään yhteistä. 

En tosin jättäisi omaa miestäni, vaikka menettäisi tulonsa. 

kyllä jättäisit

Vierailija
206/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi aloittaa eron jälkeen uutta parisuhdetta sillä kaikki rahat menee elatusmaksuihin , jos nettotulot 1300-2500 e . Elämiseen jää aina n.600e kaikki muu menee elatusmaksuihin. En voi tarjota enää, mitä haluaisin naiselleni. Vinkki naisille , jos miehellä useita lapsia ja ex elatuskyvytön, mies saattaa olla yhtä köyhä, kuin toimeentulotukea saava.

Aika moni on täällä jo sanonut, että riittää, kun pystyt elättämään itsesi. Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää? Vai onko palstalle kertynyt vain poikkeuksellisen paljon heikkolahjaisia miehiä?

Tuollaisen miehen kanssa ei matkustella ja reissailla milloin missäkin. Suurinosa kuitenkin harrastaa vaikka mitä. Kyllä ei monikaan nykynainen todellakaan kelpuuta.

Aika harva tuttavapiiristäni harrastaa matkustelua ja reissaamista. Naiset osaavat käydä harrastamassa ihan itsekseen. Harvaan naisporukkaan edes huolitaan miehiä mukaan. Itsekin viihdyn parhaiten kotona ja inhoan kaikkea matkustamista. Naisporukalla käydään pelaamassa. Miehen kanssa käydään kävelylenkeillä ja pyöräilemässä.

Tinderissä 90% harrastus:matkailu ja kuvissa ollaan ulkomailla. Tinderissä on nykyään kuitenkin suurinosa sinkuista vaikka joku muuta väittääkin.

Pitääkö tästä tehdä johtopäätös, että varatut on niitä jotka ei harrasta kalliita harrastuksia ja sinkkuina on vapaina nämä matkustelijat vai mistä tämä johtuu?

Varatut kyhnöttää kotona telkkarin edessä, sinkut käy harrastuksissa ja muutenkin kodin ulkopuolella

Mä muuten laitoin kerran tinder profiiliin varsin ihan rehellisyyden nimissä, että en harrasta matkailua niin loppui ne vähäisetkin matchien tulemiset. Tuntuu oman ikäisillä sinkuilla lähes kaikille olevan todella tärkeää tuo matkailu.

M38

Mitä muuta negatiivista kerroit? Et ole puhelias? Et ole kiinnostunut kirjallisuudesta? Et harrasta liikuntaa? Et halua sitä etkä halua tätä.

Vierailija
207/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinänsä välitä, mitä mies tietää, mutta tämän ketjun palkkasummat vähän oudoksuttavat. Oikeastiko ihmiset tienaavat noin vähän? Moni on ilmoittanut, että bruttopalkka on pitkästi alle kolme tonnia. Joku reilu parin tonnin palkka on jo aivan haista pska -osastoa. Ei  sillä ainakaan kaupungissa asustella.

Vierailija
208/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tienaa, ei tietää

Vierailija
209/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva tuttavapiiristäni harrastaa matkustelua ja reissaamista. Naiset osaavat käydä harrastamassa ihan itsekseen. Harvaan naisporukkaan edes huolitaan miehiä mukaan. Itsekin viihdyn parhaiten kotona ja inhoan kaikkea matkustamista. Naisporukalla käydään pelaamassa. Miehen kanssa käydään kävelylenkeillä ja pyöräilemässä.

Tinderissä 90% harrastus:matkailu ja kuvissa ollaan ulkomailla. Tinderissä on nykyään kuitenkin suurinosa sinkuista vaikka joku muuta väittääkin.

Pitääkö tästä tehdä johtopäätös, että varatut on niitä jotka ei harrasta kalliita harrastuksia ja sinkkuina on vapaina nämä matkustelijat vai mistä tämä johtuu?

Varatut kyhnöttää kotona telkkarin edessä, sinkut käy harrastuksissa ja muutenkin kodin ulkopuolella

Mä muuten laitoin kerran tinder profiiliin varsin ihan rehellisyyden nimissä, että en harrasta matkailua niin loppui ne vähäisetkin matchien tulemiset. Tuntuu oman ikäisillä sinkuilla lähes kaikille olevan todella tärkeää tuo matkailu.

M38

Mitä muuta negatiivista kerroit? Et ole puhelias? Et ole kiinnostunut kirjallisuudesta? Et harrasta liikuntaa? Et halua sitä etkä halua tätä.

Ei ollut muuta negatiivista. Tuonkin vain kokeilin.

M38

Vierailija
210/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 1000 euroa nettona. Voin paremmin tienaavana maksaa isomman osan kuluista, mutta jossain kohtuullisessa suhteessa kuitenkin. Esim. mies maksaa 1/3 on ok, mies maksaa 1/10 ei ole ok.

Vierailija
211/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kannata näköjään haaveilla parisuhteesta tämän ketjun perusteella, vahvisti vain käsitystäni asiasta.

M38

Hyvät ihmistaidot ovat liian vaikeita? 

Tuollaisiin 3500e nettoihin ei mahdollisuuksia joten turha yrittää edes.

M38

Voi sinua. Etkö nää, että suurimissa osassa kommenteista edellytetään vaan samantasoisia tuloja kuin naisella itsellä (eli voivat olla vaikka 1500€) tai jopa toimeentulotuki riittää joillekin. Yritähän nyt vaan kehittää sitä kohteliaisuutta ja empatiaa, niin kyllä sieltä joku nainen lähtee mukaan. Uhriutuminen ei auta ketään. 

Mun tulotasolla ei naiselle ole tarjota elämänlaatua niin enpä ala turhaan kurjentamaan kenenkään elämää. Eiköhän niitä ole parempiakin tarjolla.

M38

Varmasti on parempiakin tarjolla ainakin luonteen puolesta. Kaikki eivät luule naisten olevan lompakkoloisia, vaan suhtautuvat naisiin tasavertaisina kumppaneina.

Näinpä. Kyllä kohtelias, rehellinen ja uskollinen mies aina naisen löytää. Se on vaan miehille helpompi syyttää naisia, kun opetella ihmistaitoja!

Eipä muuten löydä. Tuleppa tutustumaan minuun, niin huomaat sen.

Ja tiedoksesi, en ole varakas. Olen köyhä.

Oletko kohtelias, rehellinen ja uskollinen? Kuvaile viimeisimpiä treffejäsi ja miten pyysit naista treffeille? -eri

Irl pyysin, lenkille. Hän tosin unohti kertoa olevansa varattu..

Vierailija
212/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olettaa, että naiselle ainoa merkkitävä seikka miehessä on raha, niin kyllä sitten jo ainakin millin vuositulot pitää olla, että niin k**ipäisen luonteen onnistuu kompensoimaan. Oikeasti ei tuloilla mitään väliä, kunhan on kunnioittava ja rehellinen mies. 

Minä olen naisena avoimesti eri mieltä.

Olen itse lähes eurolleen keskituloinen, bruttotulot hitusen alle 3500 e/kk. En siis pystyisi lomailemaan Aruballa viiden tähden hotelleissa enkä edes Suomessa käyttäisi rahojani johonkin Haikon kartanon viikonloppuihin. En olisi valmis maksamaan puolia design-sisustuksista ja uusimmasta elektroniikasta. En pystyisi hankkimaan yhteiseksi autoksi Teslaa.

Mutta en liioin pystyisi tarjoamaan miehelle muutamaa reppureissumatkaa vuodessa eri puolille Eurooppaa, konsertteja ja elokuvia, ravintolapäivällisiä ja kotimaan retkeilyreissuja.

Enkä nauttisi siitä, että viettäisimme suurimman osan vapaa-ajasta erillämme eli että tekisin ja kokisin kaikki nuo jutut yksin tai kavereiden kanssa, koska miehellä ei olisi varaa koskaan lähteä yhdessä minnekään.

Eli minulle miehen tuloilla oli väliä. Halusin, että meillä on suunnilleen samanlainen elintaso ja elämäntapa. Ja tietysti samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat ja haaveet.

Vierailija
213/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä settiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olettaa, että naiselle ainoa merkkitävä seikka miehessä on raha, niin kyllä sitten jo ainakin millin vuositulot pitää olla, että niin k**ipäisen luonteen onnistuu kompensoimaan. Oikeasti ei tuloilla mitään väliä, kunhan on kunnioittava ja rehellinen mies. 

Parisuhteessa ja perheessä yksi tärkein tekijä on että miehen tulotaso ei aiheuta rasitusta.

Alle 3000e kk, aiheuttaa hampaiden kiristelyä.

Tästä syystä on maassamme lapsettomuus ihan perus.

Nainen on hyvin kallis ja kuluttava olento.

Ilman naisia ei olisi ympäristö-öngelmiakaan.

Miehen pitää ostaa pesukone, pesukone ja henkilöauto on löydyttävä...

Lähde?

Vierailija
214/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä tullut kysyttyä koskaan miehen tuloja. Kunhan käy töissä, hakee töitä, opiskelee ammattia tai hakee opiskelemaan. Ihan muut jutut jotka ratkaisee. Itse en kuitenkaan elättäjäksi ala, joten sen verran että itse pärjäät. Joskus olisi tietty kiva päästä yhdessä tekemään jotain, mutta siihenkin voi säästää muutaman kuun ajan.

N 25

Sinun ikäisissä vielä moni on opiskelija eikä raha merkitse niinkuin tuolla lähempänä 40v. Silloin on naisten vaatimukset jo aika korkealla.

Niin, kyllä siinä vaiheessa on menty elämässä eteenpäin jos ollaan mennäkseen. Miehet ja naiset puhelevat miten raha ei ole tärkein, mutta silti aika harva nelikymppinen asuu vuokraluukussa, kulkee halvalla polkupyörällä ja katsoo kuvaputkitelkkaria. Vaatimustaso nousee. Miehillä ja naisilla.

Aika monikin nelikymppinen asuu vuokraluukussa. Ja varsinkaan pk-seudulla ei edes kaikilla keskituloisilla ole autoa - moni ajaa pyörällä ihan vaan, koska se kuuluu elämäntapaan. Ja eivät kaikki edes halua mahdollisimman suurta taulutelevisiota. Joillekin on olennaisempaa, että on vaikka paljon kirjoja, eikä haittaa, vaikka TV olisi vähän pienempikin. Minä ostin tarkoituksella kaupan pienimmän telkkarin (joka on silti samankokoinen kuin nuoruusaikojeni "isot" telkkarit, olen nyt siis itse nelikymppinen) ihan vaan siksi, että katson sitä niin vähän enkä halua televisioruudun hallitsevan olohuonetta. Rahaa olisi kyllä ollut isompaankin, mutten halunnut.

No kun sinulla on paljon kirjoja, varmaan myös luet paljon. Joten jos vähän käytät mielikuvitusta, voit esim sijoittaa jotain muita esineitä tai asioita tuon television paikalle ja ymmärtää pointin sitä kautta.

Mutta kiva kuulla että sinulla on kirjoja etkä arvosta telkkaria. Olen lukenut noin 40 kirjaa tässä 4 kuukauden aikana. Montako sinä? Kilpaillaan :) Enemmän lukenut on parempi ihminen.

Vierailija
215/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

disneymiehet älkää vaivautuko kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Surullista luettavaa. :/

Tienaamaan hopi hopi. Sun pitää ottaa elämä haltuus, sun pitää tietää hintas, sun pitää olla mies ja saada rahaa tililles ja vähä äkkii. Muuten et ole mies.

Ihminen on orja, jos sillä ei ole pääomaa.

Orjalla ei ole yksilönvapauksia. Ihmisellä jolla on rahaa ja isosti pääomaa on vapaus.

Vierailija
216/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitää saada se moderni, trenditietoinen ja aktiivinen nainen. Ei kelpaa lähihoitaja joka harrastaa lenkkeilyä koiran kanssa ja villasukkien neulomista kierrätyslangasta.

Kyllä ei ole sinkkuina olevat lähihoitajat tuollaisia, ihan vaan tiedoksi.

Ihan vaan tiedoksi, tuo on puhtaasti oma kuvitelmasi. Et tunne edes prosenttia Suomen lähihoitajista.

Älykkäämpi yksilö olisi myös saattanut tajuta, että lähihoitajan voi tuossa esimerkissä korvata jollain toisella ammatilla.

Tinderin perusteella näin, joilla on ammatti ilmoitettuna. Ei kauheasti ole väliä jos joku Pirkko on sinkkuna muttei kukaan edes tiedä sitä miehistä kun missään ei ole nykyalustoilla. Silti kuitenkin pitäisi jotenkin miesten tietää tulla hakemaan? Tinderissä nyt vaan sattuu olemaan suurinosa sinkuista tykkäsit tai et.

Ihmettelen aina tätä kun miesten pitäisi jotenkin löytää nämä jotka ei missään ole löydettävissä edes.

Vierailija
217/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sinänsä välitä, mitä mies tietää, mutta tämän ketjun palkkasummat vähän oudoksuttavat. Oikeastiko ihmiset tienaavat noin vähän? Moni on ilmoittanut, että bruttopalkka on pitkästi alle kolme tonnia. Joku reilu parin tonnin palkka on jo aivan haista pska -osastoa. Ei  sillä ainakaan kaupungissa asustella.

Siksi suurinta osaa ei työnteko enää kiinnostakaan.

Vierailija
218/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 25

No kun sinulla on paljon kirjoja, varmaan myös luet paljon. Joten jos vähän käytät mielikuvitusta, voit esim sijoittaa jotain muita esineitä tai asioita tuon television paikalle ja ymmärtää pointin sitä kautta.

Mutta kiva kuulla että sinulla on kirjoja etkä arvosta telkkaria. Olen lukenut noin 40 kirjaa tässä 4 kuukauden aikana. Montako sinä? Kilpaillaan :) Enemmän lukenut on parempi ihminen.

Luen kaksi kirjaa viikossa. Kirja on keskimäärin 500s kokoinen päketti.

t. työtön mies

Vierailija
219/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus: Jos nyt eroaisin ja uutta suhdetta lähtisin etsimään, niin ihan vähintään 4000€ bruttopalkka pitäisi miehellä olla. En vaan pystyisi enää tässä iässä, kun ei olla nuoria tai opiskelijoita, ottamaan vakavissani miestä jolla olisi parin tonnin palkka. En odota miehen maksavan, mutta odotan hänen jakavan tietyt elämänarvot ja elämäntavat kanssani. Ja jos olisi parin tonnin palkalla töissä (muuten kun tilapäisesti), niin meillä ei vaan olisi mitään yhteistä. 

En tosin jättäisi omaa miestäni, vaikka menettäisi tulonsa. 

kyllä jättäisit

Olen eri, mutta mistä sinä tuon luulet tietäväsi? Jollainhan sen miehen on kuitenkin syötävä ja jossain asuttava. Mieti nyt vähän. Jos potkaisen pellolle, sen täytyy kuitenkin taikoa jostain vuokraan min 700 euroa kuussa plus ruoka päälle. Jos en potkaise, sillä on se sama raha laittaa meidän perheeseen. Miksi ihmeessä minä heittäisin sen pellolle, kun en selviäisi yksin asuntolainoista vaan joutuisin itsekin muuttamaan lasten kanssa jonnekin vuokrakaksioon? Vai luuletko oikeasti, että tuolla on keski-ikäisen neljän lapsen äidin oven takana pitkäkin jono rikkaita toimareita jonossa? Köyhä ukko pihalle ja rikas tilalle, kun ne rikkaat miehet on niiiiiin innostuneita elättämään toisen miehen pieniä lapsia? Tasa-arvoisesta kotitöiden jakamisesta ja lastenhoidosta nyt puhumattakaan.

Oikeasti, täällä on nyt kotona ilmainen rattopoika-lastenhoitaja-kokki-siivooja-autokuski joka on hyvännäköinen ja johon lapset on sattuneesta syystä kiintyneitä. Ja minä heittäisin sen mäkeen vain siksi, että se antaa minulle liian vähän rahaa? Juu ei, hullu saa olla muttei tyhmä.

Vierailija
220/323 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä kuinka paljon tienaat kunhan teet jotain etkä nirsoile töiden suhteen, toisaalta tyyppi joka viettää työpaikalla enemmän aikaa arkisin kuin kotona on myös iso turn off.

Jos tuntipalkka on 8e tunti. Niin on pakko tehdä töitä vähintään 10h päivä. Työmatkoihin voi mennä pari-kolemkin tuntia että..

Tällöin saa ainakin sen 1500e kk.