Haluaisin katsella KIRPPIS-SISUSTUKSIA. Vinkkaa blogi!
Hakusessa siis blogeja jotka olisi sisustettu pääasiassa kirppistavaroilla, vanhoilla huonekaluilla, halvalla.. Sellaista köyhän opiskelijan budjettiin sopivaa inspiroivaa sisustusta.. Löytyykö?
Kommentit (276)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:31"]
Oranssi Omena
Karkelokukka
[/quote]
Linkki?
Kiitos.. Lisää vaan linkkeinä mieluiten..
No kato, blogiuppaaja on päässyt taas vauhtiin.
Nyt sunnuntaina Hesarissa oli kuvitettu artikkeli kirppissisustetusta kodista: "Kaikki on vanhaa ja kunnollista
Jaana Tuomiston ja Seppo Aapron koti on sisustettu menneiden vuosikymmenten kirpputoritavaroilla."
.http://www.hs.fi/koti/Kaikki+on+vanhaa+ja+kunnollista/a1397181553481
Lainaus:
"Talon asukkaat, kuvataitelija-äiti Jaana Tuomisto, 45, ja näyttämömestari-isä Seppo Aapro, 46, ovat keräilleet kotiinsa vanhaa tavaraa parin vuosikymmenen ajan ja eri puolelta Suomea.
(...)
Kaikesta näkee, ettei kodin ilme ole syntynyt hetkessä. Jaana Tuomisto hurahti kirpputoreihin opiskeluaikana Lahdessa 1980-luvulla, kun kierrätysajattelu oli vasta heräämässä. Kirpputoreja oli kaupungissa vain muuntama ja nekin sekavia, pahalta haisevia loukkoja. Mutta tavaroiden seasta Tuomisto onnistui löytämään laadukasta ja kaunista Suomi-designia. Hinnatkin olivat opiskelijabudjetille sopivat.
Samaan aikaan nuori opiskelija havahtui yhä kertakäyttöiseksi muuttuvaan elämäntapaamme.
Tuomistoa hätkähdytti esimerkiksi luennolla kuulemansa tieto, että sohvakalustot suunnitellaan tahallaan niin heppoisiksi, että ne kestävät vain reilut viisi vuotta."
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 19:50"]
Hakusessa siis blogeja jotka olisi sisustettu pääasiassa kirppistavaroilla, vanhoilla huonekaluilla, halvalla.. Sellaista köyhän opiskelijan budjettiin sopivaa inspiroivaa sisustusta.. Löytyykö?
[/quote]
Lopeta nyt jo toi upittelu. Ketään ei kiinnosta.
Mua kiinnostaa! Enkä ole ap enkä toi upittelija....
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:47"]
Mua kiinnostaa! Enkä ole ap enkä toi upittelija....
[/quote]Muakin kiinnostaa!
ehdoton suosikkini:
http://thingstomakeanddooo.blogspot.fi/
kirjoittanut jo muutaman vuoden. kävin läpi kaikki postaukset alusta saakka ja ihastuin. kaiken kukkuraksi olen viimeisilläni raskaana, ja bloggaajakin saanut oman lapsen hiljattain. kirjoittaa ihanasti.
up