Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin lapsi virikepäivähoidossa

Vierailija
09.04.2014 |

Vuoden ajan mähötti toi naapurin akka kotona sen penskan kanssa, ja tuntui huutavan sille ku hyeena. Lapsi itki ja äiti huusi. En kertaakaan nähnyt niitä ulkona tms. Nyt sitten lähtee joka aamu klo 7 autolla ja vie lapsen jonneki, tulee takas kotiin päiväks. Ja hakee klo. 16. Sitten taas istuvat sisällä illat. Jumankauta että kuvottaa että verorahat menee tollasten kotiolmien pentujen hoitoon. Eikö oikeesti naiset hävetä???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä, kuin miettiä mitä naapuri tekee? Kaikkiko niin tekevät, kun käsket naisia häpeämään? 80 prosenttia? Enemmän vai vähemmän?

Vierailija
2/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin, itse vaan vein lapsen hoitoon. En olisi nyt tässä, jos en olisi sitä tehnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, taitaa olla kuitenkin halvempaa kuin huostaanotto. Toivottavasti iltaisin kuuluu jo nauruakin, eikä pelkkä huutoa.

Vierailija
4/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sillä lapsella on parempi olla hoidossa kuin äitinsä kanssa tässä tapauksessa.

Vierailija
5/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
6/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasitko minua kun tein töitä kotona etätöinä

Vierailija
7/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon freelancer ja teen aina töitä kotoa. Joskus tauolla käyn kaupassa/lenkillä/kirppiksellä. Mitä milloinkin. Kaikki mun kivat naapurit sen tietääkin, muista en välitäkään. Laittakoon vaikka typeriä aloituksia av:lle.

Vierailija
8/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että virikehoito, jos tässä nyt sellaisesta on kyse, on ihan paikallaan.

Vierailija
9/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Meillä lapsi myös virikehoidossa ja se ei paskaakaan muille kuulu.

Vierailija
10/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri voi tehdä töitä kotoa, etätöitä, freelancer, opiskella tms... Mistä sitä tietää, mutta on todella outoa vahdata naapureita ja vedellä sitten omia johtopäätöksiä ja avautua netissä "mähöttävästä naapurin akasta ja sen penskasta".

Vierailija
11/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoista se on siellä teillä alemman sosiaaliluokan huonoilla asuinalueilla. Miksi ihmeessä muutitte sinne?

Vierailija
12/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet itsekin kaiket päivät ja illat ja yöt kotona kun tiedät niin tarkkaan naapurin aikataulun ja tekemiset? =D

Vierailija
13/13 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks lapselle ole parempi olla hoitopaikassa, kun hyeenana huutavan äidin seurassa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä