Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viidakon tähtösten kuva: Tiina J

Vierailija
09.04.2014 |

Jylhä näyttää aivan mieheltä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui se oli pelottava! Sanoi jotain siinä artikkelissa, että ihmiset ovat taas huomauttaneet, että hänen naamansa on kauhean näköinen ja yhdisti sen siihen, että se roikkuu ja pitää käydä kohotuksessa. Miten ihmiset eivät näe omaa peilikuvaansa?! Hiukan roikkuvat kasvot on nyt pienin ongelma hänellä, jonka naamasta tulee Turhapuro mieleen. Siis ihan hirveä.

Vierailija
2/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se luulee että nyt on vain tarve kohotukseen.

Ja mitäköhän siitäkin tulee?

Eikö sen mies voisi palauttaa sitä todellisuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh mikä Tarzan!

Vierailija
4/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, nyt ois korkea aika lopettaa se naaman leikkely, alkaa mennä naurettavaksi. Plus että leukalinja alkaa näyttää hormoneilla kasvatetulta.

Vierailija
5/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki olisi kiva, jos kerran jostain tietystä kuvasta puhutaan.

Vierailija
6/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:28"]Linkki olisi kiva, jos kerran jostain tietystä kuvasta puhutaan.

[/quote]

Oisin laittanu mutta kun en tiedä miten. Älypuhelin käytössä.

Vierailija
7/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuva oli jossain muualla ja TJ oli siinä oikealla reunassa.

Vierailija
10/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tyarve teillä on aina arvostella ihmisten tekemisiä? Tintti on kiva ja älykäs ihminen vaikka nyt sattuukin leikkautteleman itseään.

Vierailija
11/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin noiden kulmakarvojen väri ei sovi, on tommoset harmaat. Liekkö kestopigmentointi? Jos kulmat laittais nätimmiksi, niin vaikuttais varmaan aika paljon ulkonäköön. Muutenkin vois sopia paremmin tummempi hiustenväri.

En käsitä miksi on itseään niin kovasti leikellyt. En kyllä tiedä miltä on ennen leikkauksia näyttänyt, mutta tuskin ainakaan pahemalta. Mitä olen sitä Tiina Jylhän ohjelmaa katsonut, niin vaikuttaa aivan huippu tyypiltä!

Vähän kuten siinä kotimaisessa Suurimmassa pudottajassa se naisvalmentaja, silläkin on aivan viirut ne kulmakarvat. Tulee jotenkin julma vaikutelma. Eli aika paljon vaikuttaa kulmakarvatkin kasvojen ilmeeseen.

Vierailija
12/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulmakarvat olisivat luonnollisemmat (eli eivät hopeanharmaat eivätkä keskellä otsaa), Tiinan ulkonäkö olisi jo paaaljon parempi. 

Vierailija
13/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää että näkeeköhän hän itse itsensä peilissä tosi viehättävänä?

Vierailija
14/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:56"]

Mikä ihmeen tyarve teillä on aina arvostella ihmisten tekemisiä? Tintti on kiva ja älykäs ihminen vaikka nyt sattuukin leikkautteleman itseään.

[/quote]

Kiva ja älykäs Tintti jätti yli 500 000 euron edestä veroja ja vahingonkorvauksia maksamatta ja lähti ulosottomiestä pakoon Viroon.

Vierailija
15/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todella mukava tuo Tintti ! Semmonen huijari lafkakin kun sillä on, nuorilta naisilta rahat tisseihin tallinassa.. Ja työn jälki jotain aivan järkkyä. Miksi antaa muiden pilata samalla tavalla vartaloaan/kasvojaan kuin itse on pilannut ???

Vierailija
16/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:28"]Linkki olisi kiva, jos kerran jostain tietystä kuvasta puhutaan.

[/quote]

[/quote]

Mulla toimii Samsungilla niin, että meen selaimen osoitepalkkiin, pidän sormea hetken näytössä, tulee valikkoon mahdollisuus leikata tai kopioda teksti.

Sit vaan tekstikenttään, vaikka täällä vauvan puolella, ja taas painat pidempään näyttöä ja tulee "liitä". 

Vierailija
17/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, toisissa ketjuissa itketään mm. koulukiusattujen kohtaloa. Toisissa ketjuissa osallistutaan itse kiusaamiseen. Hävetkää mammat!

Mies33

Vierailija
18/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kauhean miehekkäältä (se leukalinja-asia mitä joku tuossa jo kommentoikin...) ja lisäksi leikellyltä. Ei miellytä minun silmääni, ja ranskalainen mieheni pelästyi kuvan nähdessään.

Vierailija
19/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:31"]

[/quote]

[/quote]

Mulla toimii Samsungilla niin, että meen selaimen osoitepalkkiin, pidän sormea hetken näytössä, tulee valikkoon mahdollisuus leikata tai kopioda teksti.

Sit vaan tekstikenttään, vaikka täällä vauvan puolella, ja taas painat pidempään näyttöä ja tulee "liitä". 

[/quote]

Ok. Kokeilen.

Vierailija
20/23 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kuulen aika paljon kuittailua siitä, miten pahannäköiset kasvoni ovat. Kyllähän minä sen tiedän itsekin, että kohta täytyy käydä kohotuksessa."

Joo, siitähän syystä naamasi kuittaillaankin... Miten ei voi aikuinen ihminen tajuta?