Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli paha mieli. Työkaveri kommentoi vaatteitani.

Vierailija
09.04.2014 |

Kyseli mkksi käytän aina samoja vaatteita. Työpäivisin käytän aina samoja vaatteita. Käytössä kahdet farkut ja kolme neuletta ja yksi ohuempi tunika jota käytän lämpimimmillä ilmoilla kesällä tai keväällä. Yhdistelmä siis aina farkut, toppi ja neule.

Meinas tulla itku mutta sain vastattua kuitenkin ettei ole muita sopivia ja rahat todella tiukilla.

Jaksoi ihmrtellä ettei ole muka varaa vaikka käyn töissä.

Olis tehnyt mieli vajota maanrakoon ja juosta kotiin.

Miten voin mennä nyt enää töihin? Olen nyt lomalla ja jo eilen kaivelin kaappiani, mutta en löytänyt sopivia.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota häpeää toisen tökeröstä käytöksestä. Jos vaatteesi ovat asialliset, niin sinulla ei ole mitään syytä ansaita henkilökohtaisuuksiin menevää kritiikkiä tuotoverilta. Erityisen noloa työkaveriltasi, ettei ollut empaattinen sinulle selvästi aran asian paljastuttua - hänen utelunsa vuoksi. Joten jätä omaan arvoonsa hänen juttunsa, siksi että olet itse sivistyneempi ihminen.

Vierailija
22/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi pikku raukkaa ku tuli paha mieli... ota tikkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman töykeää oli, kyllä. Voihan tosin olla että työkaverillasi itsellä pursuaa vaatekaapit täytenään, joka viikko pitää lisää saada. Sitten hän ihmeekseen huomaa, että joku pärjää paljon vähemmällä. Ja ihmettelee että etkö sinä koe että pitäisi jatkuvasti olla uutta.

Itse olen mukana projekti 333:ssa, joten käytän myös jatkuvasti samoja vaatteita. Kukaan ei ole kylläkään huomannut, tai ainakaan kommentoinut. Minä olen kyllä alkanut huomaamaan muiden ihmisten kauniita vaatteita. Mutta lisää en osta.

Vierailija
24/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ja elä niinkuin haluat!

Työkaverisi kommentti oli asiaton ja todella tökerö.

Nokka pystyyn ja kohti kevättä :-)

Vierailija
25/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi on vinguttanut visaa vaatekaupoissa ja nyt kaduttaa ja harmitus täytyy purkaa johonkin. Kyselemällä sinun vaatteistasi hän yritti saada muut huomaamaan hänen vaatteensa jotta tuntuisi siltä ettei rahat menneet hukkaan.

Vierailija
26/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 09:21"]Veikkaanpa, että olet nätimpi kuin tökerö työkaverisi vaikkei sulla vaatteita olekkaan kaapit täynnä.

Sitä harmittaa, vaikka ostaa vaatteita ja vaihtelee niitä niin ei näytä yhtä nätiltä kuin sinä. Toisilla kaikki vaatteet näyttää näteiltä ja toisilla ei auta vaikka ostais kaupasta kalleinta ja tekis mitä vaan, silti miehet ei katsele perään. Ja sekös niitä harmittaa.

Naisilla yleensä kaikki ilkeät sanomiset juontaa juurensa johonkin kateellisuuteen toista kohtaan.

[/quote]

Hohhoijjaa :D ai että kaikki negatiivinen on kateutta? Ei. Ap vaikuttaa sellaiselta rasittavalta kaikesta loukkaantuvalta luuserilta, joka ärsyttää muutenkin säälittävällä olemuksellaan. Varmaan ennen tuota kommenttia itki paskaa elämäänsä ja työkamu vaan halusi tän piipittäjän hiljaseks.

Vierailija
27/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä tökeröstä työkaverista. Onhan tuo paljon ekologisempaakin kuin ostaa kaapit täyteen rättejä, joista osa unohtuu sitten lähes käyttämättömiksi.

Vierailija
28/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on pösilö työkaveri sinulla. Tsemppiä, kulje ihmeessä pää pystyssä, vaikutat mukavalta ihmiseltä ja se on paljon tärkeämpää kuin iso vaatekaappi täynnä turhia rättejä! :)

Vierailija
29/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen myös samoissa vaatteissa, vaihtelua on hyvin vähän. Kahdet housut, farkut ja mustat housut. Musta neuletakki, jonka kanssa vaihtelen alla olevaa paitaa, mutta useimmiten sekin on musta. Käytännössä näytän siis ihan samalta koko ajan. Asustan tilanteeseen sopivasti.

Olen pyöreä enkä löydä sopivia vaatteita helposti, isolla mitoituksella olevat ei läheskään aina istu. Joskus harmitti ja podin huonoa omaa tuntoa samoista vaatteista, enää en jaksa välittää. 

Jos joku olisi kommentoinut yksipuolisia vaatteitani silloin kun se itseänikin vaivasi, olisin loukkaantunut.. Enää en loukkaantuisi, jokainen pukeutuu kuten tahtoo. Kommentointi on lähinnä sanojan hölmöyttä. Joten älä ap välitä, leuka pystyyn ja ne vaatteet päälle mitä itse haluat pitää!

Vierailija
30/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tämä työkaverisi on? Joku 18-22v tyttö vai? Oikeasti siisti pukeutuminen töissä on tärkeää, mutta ei se, että vuoden jokaiselle päivälle olisi uudet vaatteet. Pää pystyyn, olet parempi ihminen kuin tuollainen työtoverisi kaltainen materialisti.

Vierailija
31/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielensäpahoittaja ja tyhmä työkaveri XD. Päivän parhaita.

Vierailija
32/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, nämä usein vaatteitaan vaihtelevat pääasiassa käyttää huonolaatuista h&m potaskaa tai muita vastaavia liikkeitä. Ei ne vaatteet edes kestä kauaa, laadun ja materiaalin ei ole tarkoitettukaan kestämään. Sellaisilta ei kannata ottaa vastaan arvosteluita vaan kehoittaa menemään peilin kautta.

Vierailija
33/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 09:00"]

Tiedätkö, ajattelin ensin että voi miten ilkeetä. Sitten mietin että sillä ei ole mitään väliä mitä joku työkaveri sanoo. Ihmisillä on eri elämäntilanteet ja erilaiset kiinnostuksen kohteet. Sullahan voi olla vaikka miten monta syytä miks on aina samat vaatteet. Rahapula on yks. Voi olla että et vaan ole kiinnostunut vaatteista. On helpompaa aamulla laittaa ne tietyt, ei kulu aikaa vaatteiden etsimiseen ja niiden miettimiseen. Tykkäät just niistä, ne tuntuu hyvältä päällä. Käytät rahasi mielummin maailmanympärysmatkaan. Jne jne jne. Mulla on aina samat vaatteet koska me asutaan väliaikaisessa asunnossa (pieni) ja suurin osa vaatteistani on muuttolaatikoisssa joita en jaksa kaivella. Mulla on yks vaatekaappi ja kaivan sieltä aina ne samat.

Älä turhaan yhtään häpeile!!

Työkaveri oli törppö, mutta sulla ei ole mitään syytä hävetä! Äläkä ainakaan osta uusia jos siihen ei nyt ole varaa!!

[/quote] Jos rahapula on ilmeinen, ainoa ja todellinen syy, niin sittenkö pitäisi hävetä?

Vierailija
34/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä muistuu mieleen entinen työkaveri, joka sai vaatteita huomattavan runsaasti omistavalta työkaveriltaan joitain käytöstä pois jääneitä vaatteita, ja käytti niitä sitten töissä. Vaatteita lahjoittaneen mies (samalla työpaikalla) huomautteli tälle kaverilleni vaimonsa vanhoista vaatteista... Kyllähän kaverini vähän pahoitti mielensä ivallisista kommenteista, mutta käytti vaatteita silti. Arvot olivat niin toisenlaiset - kaverini halusi käyttää ihan kivoja vaatteita, mutta ei halunnut käyttää niihin aikaa, rahaa ja energiaa.

Ap on mielestäni hyvin järkevä, kun ei tuhlaa vaatteisiin rahaa, ja hänen työkaverinsa on tosi törppö, kuten kaikki ovat jotodenneet.

Vierailija
35/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steve Jobs oli yksi merkittävimpiä yritysjohtajia ja pukeutui aina samanlaiseen mustaan poolopaitaan.

Vierailija
36/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 09:00"]

Tiedätkö, ajattelin ensin että voi miten ilkeetä. Sitten mietin että sillä ei ole mitään väliä mitä joku työkaveri sanoo. Ihmisillä on eri elämäntilanteet ja erilaiset kiinnostuksen kohteet. Sullahan voi olla vaikka miten monta syytä miks on aina samat vaatteet. Rahapula on yks. Voi olla että et vaan ole kiinnostunut vaatteista. On helpompaa aamulla laittaa ne tietyt, ei kulu aikaa vaatteiden etsimiseen ja niiden miettimiseen. Tykkäät just niistä, ne tuntuu hyvältä päällä. Käytät rahasi mielummin maailmanympärysmatkaan. Jne jne jne. Mulla on aina samat vaatteet koska me asutaan väliaikaisessa asunnossa (pieni) ja suurin osa vaatteistani on muuttolaatikoisssa joita en jaksa kaivella. Mulla on yks vaatekaappi ja kaivan sieltä aina ne samat.

Älä turhaan yhtään häpeile!!

Työkaveri oli törppö, mutta sulla ei ole mitään syytä hävetä! Äläkä ainakaan osta uusia jos siihen ei nyt ole varaa!!

[/quote] Jos rahapula on ilmeinen, ainoa ja todellinen syy, niin sittenkö pitäisi hävetä?

[/quote]

Nyt on kyllä niin huonoa luetun ymmärtämistä että sinun pitäisi hävetä.

Vierailija
37/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkaveri joka pitää vain kolmea paitaa ja monesti monta päivää peräkkäin. Yleensä 3-4 päivää ja sitten seuraava 2-3 päivää ja seuraava 3-4 päivää jne. Ne vaatteet alkavat haisemaan hänen yllään tuona aikana (hikoilu, jokin lääkitys ehkä?) mutta hän ei tajua haisevansa millekään koska uittaa itsensä ja vaatteensa hajuvedessä, mutta sen pistävän hajuveden läpi tulee se hien ja kuonan haju! Joten sen sijaan että pesisi vaatteensa (jotka tarvitsisivat kunnon pesut lämpimämmässä lämpötilassa jotta kaikki ne entisetkin pinttyneet hiet ja hajut lähtisivät pois, huom!) niin hajustaa ne jollain härskiintyneellä tuoksulla uudelleen ja uudelleen ja voin vain kuvitella miltä se pesustakin tullut vaate jo haisee valmiiksi. Pahinta on että sille ei uskalla sanoa mitään koska suuttuu niin helposti.

Eli voisiko taustalla olla jotain tällaista, joku yrittänyt vihjata että vaatteet eivät ehkä tuoksu puhtaalle.....?

Vierailija
38/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme työkaveri. Eihän toi ole mitenkään vähän työvaatteiksi. En minäkään töihin parhaita vaatteitani pistäisi. Ja työvaatteksi valitsen siihen tarkoituksen sopivimmat. Mä en edes omista kovin paljon vaatteita, joten minusta sun työvaatevalikoimasi kuulostaa ihan sopivalle. Mä en ole tänä talvena käyttänyt itsekään kuin vain kaksia housuja vuorotellen! Ja yksi ja sama talvitakkikin koko talven. Ja minusta se on ihan NORMAALIA.

Vierailija
39/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaatekaappi täynnä ihania vaatteita koska äiti ja sisko ovat alalla, mutta en kehtaa käyttää läheskään kaikkea töissä koska tottakai siellä alkaa kateellinen kyräily että "Paljonkohan tuokin saa palkkaa, varmasti puolet enemmän kuin me kun koko ajan on uusia vaatteita!!?"

Vierailija
40/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi on moukka ja juntti. Ei tulisi mieleenkään ihmetellä kenenkään vaatevalintoja. Ihan yläastetouhua tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän