Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli paha mieli. Työkaveri kommentoi vaatteitani.

Vierailija
09.04.2014 |

Kyseli mkksi käytän aina samoja vaatteita. Työpäivisin käytän aina samoja vaatteita. Käytössä kahdet farkut ja kolme neuletta ja yksi ohuempi tunika jota käytän lämpimimmillä ilmoilla kesällä tai keväällä. Yhdistelmä siis aina farkut, toppi ja neule.

Meinas tulla itku mutta sain vastattua kuitenkin ettei ole muita sopivia ja rahat todella tiukilla.

Jaksoi ihmrtellä ettei ole muka varaa vaikka käyn töissä.

Olis tehnyt mieli vajota maanrakoon ja juosta kotiin.

Miten voin mennä nyt enää töihin? Olen nyt lomalla ja jo eilen kaivelin kaappiani, mutta en löytänyt sopivia.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, älä välitä tuommoisesta toopesta. Ihmiset haalivat muutenkin liikaa vaatteita itselleen nykyään. Tosi harva kuitenkaan kiinnittää toisten vaatteisiin kovin paljon huomiota.

Vierailija
2/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi oisit sanonut, että nämä ovat sinun työvaatteesi ja niitä on samanlaisia useammat joita vaihtelet.

Miksi pitää tehdä helposta asiasta niin vaikea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että sinulla on työvaatteet erikseen ja vapaa-ajan vaatteet erikseen. Tsemppiä, ei sinun tarvi tuosta masentua! Tai mene käy kirpparilla, sieltä saat oikeasti hyviä halpoja vaatteita.

Vierailija
4/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme työkaveri. Suunnilleen tuon verran minullakin on sellaisia vaatteita, joita voin laittaa töihin/kaupungille. Minun tapauksessani syynä ei ole raha, vaan se, että minulla ei todellakaan ole aikaa käydä shoppailemassa. En myöskään pidä shoppailusta ja kivoja vaatteita on hankala löytää. Oli ihme että sain tämän hetkisetkin hankittua kun edelliset hajosivat päällä. Ei ole kyllä kukaan koskaan huomauttanut. Itse en edes huomaisi jos joku vaihtelisi kolmen neuleen välillä.

Vierailija
5/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa moukkamaista työkaveriltasi. :( Miksi työvaatteita edes pitäisi olla enempää? Pääasia että on ehjää ja puhdasta.

Vierailija
6/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, käyttääkö se joka päivä eri vaatteita, kun et ole huomannut edes tarkkailla sen vaatteita sillä silmällä. Sinä kun olet aina ajatellut, että siisti, ehjä, puhdas ja käytännöllinen on paras työasu. Minä olen yläkoulussa opettajana, siinä karaistuu kummasti, mitä tulee "asiakaspiirin" vaatekommentteihin. Tosi samat yksilöt eivät toista kertaa erehdy minulle vaatteistani, hiuksistani, koruistani tai muusta habituksestani sanomaan.

Vierailija
7/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä voi nyt heti laittaa uusia kledjuja, jos teet niin sit työkaveris saa tyydytyksen siitä et pääsi aiheesta huomattamaan.

Rehellisesti sanottuna kuulostaa kyllä tosi vähältä toi sun vaatemäärä naiseksi, miehilläkin on yleensä enemmän vaatteita. Kyllä sen verran vähintään pitää olla vaatteita et viikon menis joka päivä vaihtaenkin. Ja tosiaan jos käyt töissäkin niin ei pitäis olla rahasta kiinni, kivoja kuteita löytää kyllä joka hintaluokasta ja vaikka kirppiksiltä.

Nyt seuraavaks mietit et miten pääset näpäyttään työkaverias takaisin. Yks hyvä on et keksit jonkun negatiivisen kommentin sen hiuksista kun se on seuraavan kerran käynyt parturissa yms. Ei suoranaisen haukun vaan jonkun missä vois olla totuus pohjaa, jää helpommin kaivelemaan.

Oli ilo olla avuksi! : )

Vierailija
8/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sille seuraavalla kerralla saarna riisto vaateteollisuuden tukemisesta. Printtaa netistä juttuja lapsityövoimasta. Kerro kuinka maailma pelastuisi jos kaikki olisivat yhtä fiksuja kuin sinä. Paheksu kovaan ääneen shoppailua.

Vierailija
9/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on harvinaisen törppö työkaveri! Näpäytä takaisin jotakin vaikka "sammakoista, joita ihmiset suustaan päästelee" tms. Äläkä nyt ota välittömästi vaan mitään uutta käyttöön! Tsempppiä!

Vierailija
10/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö työkaveri, mutta onhan se totta että kahdet farkut ja neljä paitaa ON todella vähän vaihtelua. Eli sanottu asia oli ihan totta, mutta on huonotapaista sanoa se toiselle ääneen.

Minäkään en usko etteikö työssäkäyvällä olisi varaa ostaa vaatteita, aleista saa ihan hyviä paitoja ja housuja alle kympillä. Myös nettikaupoista, joten ajanpuutekaan ei käy tekosyyksi. MUTTA jos sinua ei pukeutumiseen panostaminen kiinnosta, niin se on vain sinun asiasi ja voit niin sanoa kollegallekin.

Vierailija
11/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, Ap, otas ihan rauhallisesti. Vaikka joku kurppa on möläyttänyt jotain noin tyhmää, ei tarvitse hätääntyä. Mulla on töissä yhdet, maks kahdet farkut. Sen kanssa sitten vaihdan paria paitayhdistelmää. Mitä hittoa sun vaatekaapin sisältö sille edes kuuluu? Itseäni ei ainakaan kiinnosta vaatteilla pröystäily, ja käytän tosi nihkeästi rahaa niihin. Mutta niin se vaan menee, ihmisillä on erilaiset elämänarvot ja rahamäärät.

Vierailija
12/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, ajattelin ensin että voi miten ilkeetä. Sitten mietin että sillä ei ole mitään väliä mitä joku työkaveri sanoo. Ihmisillä on eri elämäntilanteet ja erilaiset kiinnostuksen kohteet. Sullahan voi olla vaikka miten monta syytä miks on aina samat vaatteet. Rahapula on yks. Voi olla että et vaan ole kiinnostunut vaatteista. On helpompaa aamulla laittaa ne tietyt, ei kulu aikaa vaatteiden etsimiseen ja niiden miettimiseen. Tykkäät just niistä, ne tuntuu hyvältä päällä. Käytät rahasi mielummin maailmanympärysmatkaan. Jne jne jne. Mulla on aina samat vaatteet koska me asutaan väliaikaisessa asunnossa (pieni) ja suurin osa vaatteistani on muuttolaatikoisssa joita en jaksa kaivella. Mulla on yks vaatekaappi ja kaivan sieltä aina ne samat.

Älä turhaan yhtään häpeile!!

Työkaveri oli törppö, mutta sulla ei ole mitään syytä hävetä! Äläkä ainakaan osta uusia jos siihen ei nyt ole varaa!!

Vierailija
13/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on enemmänkin vaatteita kaapissa, mutta tykkään käyttää vain paria vaatekertaa, joten käytännössä kuljen kuukausikaupalla samoissa farkuissa ja vaihtelen kahden-kolmen paidan välillä. Inhoan shoppailua, vaikka periaatteessa olenkin "esteetikko". Oletan, että vaatteissa variaatio olisi sivuseikka muille ihmisille.

Vierailija
14/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toden näköisesti työkaverisi harmittelee omalla tahollaan, kun tuli möläytettyä typeriästi.

Vierailija
15/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kevääseen, älä välitä typerästä työkaverista.

Vierailija
16/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että oot niinku Steve Jobs joka käytti joka päivä samanlaisia vaatteita (farkut ja musta poolo). Keskittyi olennaiseen ja sanoi ettei halua käyttää aikaa johonkin hänelle toisarvoiseen. 

Vierailija
17/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että olet nätimpi kuin tökerö työkaverisi vaikkei sulla vaatteita olekkaan kaapit täynnä.

Sitä harmittaa, vaikka ostaa vaatteita ja vaihtelee niitä niin ei näytä yhtä nätiltä kuin sinä. Toisilla kaikki vaatteet näyttää näteiltä ja toisilla ei auta vaikka ostais kaupasta kalleinta ja tekis mitä vaan, silti miehet ei katsele perään. Ja sekös niitä harmittaa.

Naisilla yleensä kaikki ilkeät sanomiset juontaa juurensa johonkin kateellisuuteen toista kohtaan.

Vierailija
18/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kirppiksiltä katselemassa, sieltä löytää todella nättejä ja edullisia vaatteita. 

Minä ainakin shoppaan paljon kirppiksiltä

Vierailija
19/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää osata lukea rivien välistä. Sun työkaveria ei kiinnosta hittoakaan jos pidät samoja lumppuja joka päivä, se halus testata sua että osaatko pitää puoles vai et.

Sun pitää joten pitää puoles nyt tai tää tilanne pahenee kun joudut työkaverin silmätikuksi!

Vierailija
20/73 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 08:49"]

Törppö työkaveri, mutta onhan se totta että kahdet farkut ja neljä paitaa ON todella vähän vaihtelua. Eli sanottu asia oli ihan totta, mutta on huonotapaista sanoa se toiselle ääneen.

Minäkään en usko etteikö työssäkäyvällä olisi varaa ostaa vaatteita, aleista saa ihan hyviä paitoja ja housuja alle kympillä. Myös nettikaupoista, joten ajanpuutekaan ei käy tekosyyksi. MUTTA jos sinua ei pukeutumiseen panostaminen kiinnosta, niin se on vain sinun asiasi ja voit niin sanoa kollegallekin.

[/quote]

Ai ajanpuutetta ei voi sanoa syyksi, koska on nettikaupat? Kyllä siihenkin menee melkoisesti aikaa kun niitä nettikauppojen valikoimia selaa ja selaa ja sitten kun lopultaa löytää jonkun joka näyttää hyvältä, tilaa sen ja kotona sovittaessa huomaa ettei istukaan ja sitten alkaa palautusrumba... Minusta kaupoissa asiointi on paljon tehokkaampaa ajankäyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän