Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskon perhe-elämä ihmetyttää

Vierailija
09.04.2014 |

Uusperhe, siskollani 3 lasta edellisen miehen kanssa. Uuden kanssa yksi. Sisko painaa yövuoroa 5pv viikossa, mies on töissä 8-18 työmatkojen kanssa. Päivisin sisko on lasten kanssa, nukkuu kai kun mies tulee kotiin. Eivät tunnu näkevän koskaan. Uusi mies ei huolla oikeastaan lainkaan lapsia, sisko tekee iltapalat jne. pyytää minua lastenvahdiksi vaikka mies onkin kotona.

Onko tämä nyt se järkiliitto?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska tuossa ei ole järkeä.

Vierailija
2/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se. Mikähän heitä sitten pitää yhdessä? Sisko viettää viikonloput monesti minun luona kahden nuorimmaisen kanssa, ja (noin) joka toinen viikonloppu lapset ovat isällään. Silloin nuorimmainen ja isä lähtevät mummolaan. Olen yrittänyt kysyä mikä on homman nimi, ei suostu vastaanaan. Jauhaa lähinnä tästä 3 ensimmäisen lapsen isästä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin vaikea paikka hänelle itselleen, jos ei halua yhtään edes puhua asiasta. Kuitenkin on sun luona noin tiiviisti, ettei sinänsä kai yritä esittää että kotona on kaikki tosi hyvin.

Vierailija
4/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 01:36"]Vissiin vaikea paikka hänelle itselleen, jos ei halua yhtään edes puhua asiasta. Kuitenkin on sun luona noin tiiviisti, ettei sinänsä kai yritä esittää että kotona on kaikki tosi hyvin.

[/quote]

Siis sanoo kyllä että kaikki on hyvin, hyvä mies, hyvät työt, okt.. Mutta ei vaikuta onnelliselta. Uusi mies on vähän tossukka, lasten isä taas.. No, rikollinenhan se on. En tajua siskoani, olisi kiva jos joku täällä voisi vähän yrittää avartaa ajatteluani.

Vierailija
5/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut se käsitys, että parisuhde on joillekin yhtä kuin vanhempien seksisuhde. Siihen ei kuulu koko elämän tai arjen jakaminen tai toisen lapsista vastuun ottaminen tms. Osa ihmisistä katsoo, että vaikka asuisimme yhdessä, minun on huolehdittava vain omista biologisista lapsistani.

Vierailija
7/7 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 10:05"]Mulle on tullut se käsitys, että parisuhde on joillekin yhtä kuin vanhempien seksisuhde. Siihen ei kuulu koko elämän tai arjen jakaminen tai toisen lapsista vastuun ottaminen tms. Osa ihmisistä katsoo, että vaikka asuisimme yhdessä, minun on huolehdittava vain omista biologisista lapsistani.

[/quote]

Mitä ihmettä? Ei voi ymmärtää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi